Warm, prachtig maar f..k wat is het duur zeg!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Warm, prachtig maar f..k wat is het duur zeg!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Warm, prachtig maar f..k wat is het duur zeg!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

14 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Echt wat voelde ik me geweldig vandaag zeg. Zoals ik vandaag beleefd heb, ongelofelijk. PRachtig weer, 2 super mooie parken (universal studio en islands of adventure, hoort er ook bij). Maar de entree, fuck zeg wat is dat duur. Uiteindelijk met btw kom ik bijna op 100 dollar, dus 70 euro en als je dan bedenkt dat ik pas 10 uur binnen ben en om half 5 weer bij de bus, dan is dat best duur. Morgen waarschijnlijk weer zon dure dag.. Maar het is de moeite wel waard, ik liep echt met zon gelukkige lach op mijn gezicht en dan overdrijf ik niet en de attracties waar ik in ga, echt geweldig. Het is super warm , benauwd ook wel en dan ben ik blij dat ik niet meer zo dik ben. Echt want ik zweet een beetje maar als ik dan naar de rest kijk... Eerst universal studios, leuke attracties, shows ga ik niet heen, want heb maar zo weinig tijd.. En dan islands of adventure echt meer rollercoasters, ook shows. Maar echt in 1 woord geweldig, super. Ojee dat zijn er 2.. Ga ik nu op weg naar een outlet, bijna half uur lopen.. is tie niet eens open. Tjonge, heb ik weer, maar goed voor de conditie denken we dan maar he. Heb vandaag alleen doorgebracht en vond het heerlijk, want je hoeft met niemand rekening te houden. Vanavond de toga party, straks nog even laken van bed afhalen en die dan omdoen, die amerikanen ook he. Ga echt niet zon ding kopen. Morgen dan disney en de dag erna naar st. augustine, oudste stad van Amerika waar we 's avonds een spooktocht hebben. Wat wel grappig is dat als we met de bus reizen we onder uit de bus gratis water mogen pakken, super toch. Vanacht wel lekker geslapen, airco stond aan maar kon het goed hebben (vooral geluid erger ik me dan het meeste aan). Nou, ik ga weer even verder, jullie horen snel weer wat. Zit nu ergens anders te internetten, is stukken goedkoper, niet gratis maar ja je kan niet alles hebben.
Doei doei

  • 15 September 2008 - 06:49

    Joice:

    Dag heidi, Klinkt allemaal fantastisch. Zou willen dat ik met je kon ruilen. Heel veel plezier daar en niet teveel m&ms eten he, dat doe ik hier wel voor je. Whahhahahaha. Have fun.

    Groetjes joice

  • 15 September 2008 - 07:43

    Jacco En Eef:

    Dus het was wel mooi, leuk hoor. Heb net ff op de site van disneyworld orlando gekeken en waarschijnlijk dat je aan entree 75 dollar kwijt ben, excl tax. Dit is voor het main park, zoals in parijs het grote park zeg maar. Zitten ook nog andere parken bij, volgens mij kan je daar ook gewoon in, want alle prijzen zijn hetzelfde, want 75 dollar alleen voor een zwempark lijkt me een beetje overdreven!
    Nou, heel veel plezier vanavond en morgen natuurlijk!!

    Groetjes Jacco en Eef

  • 15 September 2008 - 10:25

    Buufje:

    Haaj Heidi.
    Ik ben blij dat je het leuk vindt en ik kan niet anders zeggen geniet er van.Ja dat die parken entree vragen en zo duur zijn zegt jij dat is hier ook meisje. Erica en Gijs zijn ook thuis van vacantie ik heb ze begroet en praten later wel over hoe ze het gehad hebben. RKSV. DRIEL 2-1 verloren nou ja volgede week beter toch. tot later dikke kus buufje.

  • 15 September 2008 - 16:45

    Mama:

    Hoi Heidi.
    Ik heb net al je verslagen zitten lezen en gezien dat je al heel
    veel meegemaakt en beleefd hebt. Je schrijft weer heel erg leuk en dat meen ik, wat je schrijft zie ik bijna voor me. Fijn voor je dat je dit alles mee kan maken, behalve die stormen dan maar ik vind dat je het goed doet, ben trots op je dat je dit alles alleen onderneemt, 'k weet niet of ik het zou kunnen zelfs niet met mijn (zogenaamde) grote mond, hahahahaha.Fijn trouwens dat je vannacht nog belde! Nou meidje geniet van alles en ik hoop ook namens papa dat je een geweldige dag in Disney land hebt en vanaf nu blijf ik (blijven we)je volgen.
    Liefs Papa en Mama.


  • 15 September 2008 - 19:20

    Thea Van Rijsewijk:

    Hallo Heidi,

    Net je verhalen gelezen. Klinkt allemaal erg leuk.
    Ga lekker verder genieten, ik wens je nog veel plezier.

    Groetjes,
    Thea

  • 15 September 2008 - 22:43

    Erica:

    Hallo..

    Het is echt koud hier joh.vergeleken met lanzarote!!! hahaha
    Heb je vandaag weer zo`n geweldige dag gehad?? Of was het nog beter dan gister??
    Veel plezier met de spooktocht vanavond!!

    x

  • 16 September 2008 - 16:59

    Tamara:

    Hey Collega,

    Zo te lezen is alles goed daar in Amerika!!! Zoals je kunt zien heb ik je site gevonden. Veel plezier met alles wat je nog mee gaat maken (wij lezen het wel weer). Als je terug bent horen we het uitgebreide verhaal wel!
    Groetjes Tamara.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2008

thuis..

25 September 2008

gratis vanuit hotel

25 September 2008

vanaf times square,gratis nog wel!!

24 September 2008

Het kan erger!!

23 September 2008

Ongelofelijk, maar toch ook eenzaam
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 150105

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: