Zere benen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Zere benen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Zere benen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

18 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal, het is hier nu net half 7 's morgens en lang leve het gratis internet.. In het hotel waar we zitten hebben we gratis internet en vandaar dat ik er nu ook zo vroeg op zit. Anders is het zo druk en dat was gisteren avond het geval. Gisteren het piratendiner was op zich wel lekker, maar snap niet dat we daar bijna 40 dollar voor moesten betalen. Vooraf kregen we een salade en biscuits (soort stokbrood, op zich wel lekker), dan het hoofdgerecht, een groot stuk steak met mashed potatoes( aardappelpuree) en groenten erbij en als toetje pecan pie (walnoottaart). Iemand vroeg om friet en dat doe ik ook,want puree vind ik niet zo lekker. Verder krijg je gratis water (in alle restaurants hoef je niet voor het water te betalen, want dat halen ze uit de kraan). Dus voor dat geld, bijna 30 dollar vind ik het best veel.. Maar het was wel lekker. O ja, in dat restaurant loopt een look a like van Jack Sparrow (pirates of carribean) en hij is best grappig.. Erna gaan we naar een cafe aan de overkant, het is een homobar en de meeste mensen die er zijn, zijn van Contiki. Ook deze reis draait het bij veel mensen weer om de drank en drinken ze ook van alles. Ik heb er geen behoefte aan, zowiezo niet omdat ik vaak de hele nacht moet plassen van de hele dag. Door de bus en weer houd ik vocht vast volgens mij en dan is alcohol helemaal niet goed. Hoor mij nou, dokter Heidi. Hahaha. Maar goed, gister avond had ik ook zere benen zeg, van het lopen als we dan even uit de bus mogen. Gisteren ook toen ik tussen 2 en half 5 ongeveer vrije tijd had. Op een gegeven moment had ik er genoeg van.. Gister avond ook even in bad gelegen en dan voel je heerlijk de benen tot rust komen.. Vandaag naar Raleigh en vanavond included dinner bij Golden Corral, soort Abc restaurant idee, mmm. En morgen op naar Washington en dan komt New York ook dichterbij!!. Nou allemaal, ga even kijken wat het ontbijt is en me dan opmaken voor de trip. Groetjes

• 18 September 2008 - 14:59

Buufje:

Haaj Heidi.
    Dat je last van de benen heb komt misschien door dat je lang in de bus zit. jaaha en je lijk ook een beetje op dokter Heidi. hahaha en alcohol dat laat je maar aan buufje over die heeft een grote blaas. hahaha ik ga eten en naar mijn moeder en vertellen over de ries van jou en dan vergadering van de kantine medewerkers/sters en na af loop dan heb je het woordje alcohol (glaasje wijn) netjes he'oke alle gekheid op een stokje ik stop er mee tot later en dikke kus buufje.

• 18 September 2008 - 17:25

Dorien:

hè heidi,
    hoe kun jij nou last hebben van zere benen,met al die kilometers in je benen?????
    tip ; meer omhoog leggen ,misschien ook vanwege de warmte???
    nou groetjes maar weer en dikke kus van ons hier.