Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Washington

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

19 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal, zijn net aangekomen in het hotel en ziet er wel weer leuk uit en leve het gratis internet zullen we maar weer zeggen!! Vanochtend bij het ontbijt hadden ze in soort van vriezer burrito;s (ontbijt met ei, worst etc erin) en biscuit (soort broodje met ei en kaas erop) die je dan in magnetron moet doen. Had het broodje met ei/kaas, erg lekker. Het is een lange dag met onderweg een paar stops, ook films gekeken maar omdat ik nu helemaal voorin zit kan ik het bijna niet zien en ben ook moe, dus slaap wel veel. Vanmiddag bij Subway weer lekker veggie delite op, hebben ze ook in NL. Daarna rijden we door totdat we in Washington zijn en gaan naar Arlington Cementery, grote begraafplaats waar oa John F Kennedy begraven ligt en zijn familie en broer. Ook is er een tombe waar elk half uur wisseling van de wacht is en we zijn net op tijd om dat te kunnen zien. Indrukwekkend hoor, vanavond gaan we bij Italiaan vlakbij eten, nou ja over 10 minuten al.. Maar ik ben al ready to go. Morgen en overmorgen vrije dagen. Bus brengt en haalt je (als je wilt) op van en naar Washington. dus dat doe ik wel, laatste avond, zondag dus ook weer included dinner bij Irish pub. We moesten al kiezen wat we willen en ik ga voor fish en chips. nog nooit op, ben benieuwd. Waar we nu zitten is Wal- Mart vlakbij, dus daar ga ik ook zeker een bezoek aan brengen. Dat is een supergoedkoop warenhuis. Heb ik vorig jaar een videocamera tas voor 10 dollar gekocht van samsonite. En in New York ga ik proberen naar Century 21 te gaan, waar ze alles in uitverkoop hebben. Het weer is trouwens al een stuk kouder, zo rond begin 20 graden en in New York is het hetzelfde als in Nederland, kijk ook geregeld op KNMI site en zie wat het weer is. In New York is het oook maar 18 graden.Heb zoveel plannen, heb er enorm veel zin in. op zulke momenten mis ik iemand met wie ik het kan delen. Heb ook momenten dat ik iemand wil vastpakken, echt van die gelukzalige momenten noem ik ze maar. Dit is echt weer een droom die uitkomt. en op de vraag of ik al dingen heb gekocht; nee niet echt. Dat komt wel morgen of in New York. oja, ga morgen denk ik naar Holocoast museum, bijna alle musea hier zijn gratis. En dit is soort van Auschwitz. Ben beniewd. Heb echt zoveel te vertellen en heb er zon zin in. Nou jullie horen het wel weer. Mis jullie wel, maar zou op dit moment nergens anders dan hier willen zijn!! Groetjes

  • 20 September 2008 - 06:14

    Buufje:

    Haaj Heidi.
    Ik ben vroeg op van daag[oppassen bij de kids je weet wel] slecht geslapen maar dat mag de pret niet drukken wel leuk de kids dan.en dat gevoel dat je iemand vast wil pakken ken ik nu ook om te delen wat je onder weg mee maakt met de reis, dus ik geef je nu een flinke PAKKERD zo hoe voelt ie. ik ga broodjes halen bij de bakker in doorwerth en dan naar driel kijken of alles nog staat,en progammatjes op de pc.zetten met paul jr. dan naar moeders [ze is flink verkouden keelpijn] en toch om sigarettje vragen he'nou laat maar roken hoor. dikke kus tot later buufje.

  • 20 September 2008 - 09:46

    Dorien:

    Hoi Heidi,
    god wat maak je toch allemaal weer mee man,en wat zul je moe zijn van al die indrukken maar lekker genieten want het is zo weer voorbij .uitrusten doe je maar weer als je thuus bin. xjes van ons weer en tot gauw.

  • 20 September 2008 - 10:47

    Papa En Mama:

    't is allemaal wat, wat je meemaakt. Arlington was vast wel appart, heb je ook nog foto's gemaakt van het graf van Kennedy? Vast wel denk ik, en het witte Huis heb je ook al gezien?Draai de knop maar om als je naar dat holocoastmuseum gaat, Auschwitch was ook heftig, vandaar. En ik kan me voorstellen dat je je belevenissen met iemand wilt delen maar pak ons in gedachten maar vast, we leven met je mee alleen wel ver van huis. Geniet van alles wat je meemaakt en maak er iets moois van, we denken aan je.Nou ik ga me nu douchen en me klaar maken voor de herdenkingen op het Polenplein we zijn zo rond een uur of half zeven weer thuis. groetjes en een dikke kus van papa en mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2008

thuis..

25 September 2008

gratis vanuit hotel

25 September 2008

vanaf times square,gratis nog wel!!

24 September 2008

Het kan erger!!

23 September 2008

Ongelofelijk, maar toch ook eenzaam
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 150150

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: