Tuk tuk - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Tuk tuk - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Tuk tuk

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

07 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal, weer een dag verder..Op zich wel redelijk geslapen, wel een keer wakker vannacht omdat er mensen thuis kwamen en uitgebreid bij ons voor de deur gingen praten. Erg leuk hoor, maar niet heus. Vanochtend weer een lekker ontbijtje op, vooral veel water ook erg belangrijk en het is weer erg warm buiten
Gisteravond zijn we naar kohson road geweest en dat is een straat waar allemaal kraampjes met kleding, schoenen en eten stonden. Erg leuk om te zien,heb ook meteen weer iets gekocht en wel een leren armband en had ook al birkenstock gekocht, tenminste dat staat er op, maar zal vast niet voor die 5 euro waar ik het voor gekocht heb.
Heen gingen we met de taxi en terug met de tuk tuk en dat was wel lachen hoor. Flink crossen met dat ding en met drie personen erin. En echt lang leve het internet, want er zijn er toch meer hier die een laptop bij zich hebben.Gister in bed nog geprobeerd lost te kijken, maar kon echt amper mijn ogen open houde. Ons hotel is vrij luxe vind ik wel alleen het douchewater is of heet koud, gisteren was deze lauw.
In bangkok hadden we gisteren ergens wat gegeten en ik had een club sandwich, dit was met gefrituurde kip erop, dit met wat drinken voor omgerekend nog geen 4 euro. Echt alles is super goedkoop hier, behalve gisteren in een winkeltje waar rittersport chocolade lag voor meer als waar we het in het nl voor hebben. Maar wat een indrukken al en dat voor 1,5 dag bangkok. Straksjes nog een tour doen en een tempel bezoeken en dan vanavond nog even naar die straat toe. Heb er zin in !!
sawadee

• 07 Oktober 2010 - 09:14

Nelis:

Verdorie, Heidi, dat zou ik ook wel willen!
    Schitterend!

Geniet ervan!

Groeten,
    Nelis.

• 07 Oktober 2010 - 09:34

Wendy Vaglica-visser:

hey,
    nog effe en dan zit je in australie moet je natuurlijk wel naar bon bai beach gaan.ofzo dat programma van net 5 word daar opgenomen met al die strandwachten..nou geniet van alles wat je ziet en tegen komt...blijf je volgen

• 07 Oktober 2010 - 17:50

ERIC@:

Lachen zeg die tuk tuk!!!
    Fijn te lezen dat je het naar je zin hebt. Bart mist je verschrikkelijk!! Hij spuugd alles uit wat hij gegeten heeft heel zielig. Slaapt veel en drinkt gelukkig wel veel!
    Morge efteling,kan natuurlijk niet op tegen jou reis maar heb er wel zin in word ook lekker weer 20 gr
    Veel plezier en ben trots op je!!

Dikke kus

• 08 Oktober 2010 - 12:39

Papa En Mama:

heb net je foto's bekeken en dat ziet er allemaal mooi en groot uit. Leuk hé die tuktuk!! je straalt helemaal!Geniet van Bankok en op naar Sydney en daarvoor alvast een hele goede reis toegewenst. xx papa en mama

• 08 Oktober 2010 - 19:36

Buufje:

He Heidi.
    Toch wel super van jou dat je dat allemaal doet ik vindt erg top en geniet er van meisje
    De foto's zijn erg leuk en in de TUK TUK dat is erg kikken toch, ik zou zo'n karretje hier wel willen hebben en dan door Driel knallen hahaha kan je dat voor stellen. tot later. Xxxxxxxxxxxxxxxjes buuf.