Kan er wel een boek over schrijven.. - Reisverslag uit Peking, China van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Kan er wel een boek over schrijven.. - Reisverslag uit Peking, China van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Kan er wel een boek over schrijven..

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

19 November 2010 | China, Peking

Wat een indrukken allemaal weer, ben nu net aangekomen in Hong Kong en ik weet niet waar ik kijken moet. Allemaal winkels, ongelofelijk. Van toeristenwinkels tot het echte werk;Adidas, Body Shop, Mac Donalds natuurlijk waar ik net een lekkere flurry voor 1 euro naar binnen heb gewerkt. Tja je moet ook aan de innerlijke mens werken. Voel me wel een buitenstaander, vooral toen ik aankwam. Was zon beetje de enige blonde die rondliep op luchthaven.. Weet ik ook eens hoe het voelt he, haha. De vlucht is me uiteindelijk echt mee gevallen, heb zelfs een aantal uren geslapen. Het tijdsverschil is nu 7 uur met Nederland, dus we gaan er op vooruit, en achteruit, haha. Verder is het echt geweldig hier, zo mijn eerste indruk hoor.. Moet nog even een uur wachten voordat de kamer klaar is en dan kan ik er in, de mac zit vlakbij dus das geen straf! Verder ga ik proberen vandaag rustig aan te doen en lijk ik geen last te hebben van een jetlag. Voel me verder goed en niet licht zoals normaal wel, maar heb goed geslapen (nou ja met beperkte beenruimte en een zere nek mogen we niet klagen)Ben blij dat het zo is gegaan, dat het niet zo lang duurde. Alleen in Taipei moest ik bij de balie komen, want hun hadden daar staan dat ik morgen pas zou vliegen en eigenlijk 100 euro moest betalen. Dit hoefde nu niet,maar lekker verhaal dan weer he.. Eten aan boord was geweldig, zelfs een broodje op en vanochtend om 0800 uur noodles met vlees, lekker Hollands.. Vond het wel lekker hoor, mij hoor je niet klagen en hele leuke film gezien en muziek geluisterd. Heb me op zich niet verveeld. Moest alleen bijna uur wachten op door immigratiedienst te komen, stond echt super rij en maar 2 man personeel, later werd wel meer hoor.. Nogmaals, ben geen klagerd en nu dus ook niet. Morgen en overmorgen stad verkennen en dan denk ik maandag naar Disney, misschien wat minder druk dan omdat niet weekend meer is. Verder zijn de prijzen echt laag hier, Bangkok is nog goedkoper, maar ook hier maaltijden voor 3 a 4 euro. Echt soms weet ik niet wat ik met al die indrukken aanmoet, vandaar kan wel een boek schrijven, weet alleen niet waar te beginnen. Ik ga het allemaal op me af laten komen. Er zit hier iemand bij de mac gigantisch de keel te schrapen, nou ja kan ik ook gewoon mn winden laten dan he, hahaha. Boel is wel weer van streek door vliegen, vocht vasthouden dan. Zal zou eens grote fles water naar binnen werken en genieten.. Nou lieve mensen ik hou jullie op de hoogte

xxx

  • 19 November 2010 - 11:20

    Corine:

    Hey Heidi,

    Wat super om te lezen wat je allemaal meemaakt.
    En naar Disney, leuk leuk leuk!!
    Geniet er nog even van en laat je windjes maar gaan hoor. hahahaha wij ruiken ze hier toch niet.
    Tot snel!! en ik blijf je volgen!!

    Liefs Corine

  • 19 November 2010 - 21:30

    Trudi:

    Hoi lieve, dappere, stoere, Heidi,

    wat een avonturen ! Lijkt me geweldig om in Hong Kong Disney te zien, wat Westers he.

    geniet nog maar lekker van die paar dagen !!

    Tot gauw,

    Dikke kus, van ons allemaal ( Hans Maartje Carlijn Trudi ''

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 150111

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: