Tis wat - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Tis wat - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Tis wat

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

11 Mei 2011 | Italië, Salionze

Zat net even verslagen van vorig jaar te lezen en dan springen je de tranen wel in de ogen hoor. Wat een jaar zeg en het is nog niet voorbij. Maar we hopen het beste ervan.
Hier is het op het moment erg warm en begin al een blond negertje te worden, af en toe te veel piekeren over van alles en nog wat,maar vooral de laatste dagen over het feit dat ik hier met veel jongere collegas zit en niet goed weet in welke rol ik moet gaan zitten. In de rol van verstandige 30er of een 30er die er maar op los ouwehoert. Dat is iets wat ik nog moet uitvinden voor mezelf.
Afgelopen zaterdag ging ik met Emanuel Gijs van het station ophalen en toen gingen we wat drinken. Die avond zijn er aardig wat wijntjes ingegaan en daar had ik zondag ook goed last van... (eigen schuld)
Af en toe probeer ik in mijn beste Italiaans dingen te vragen of te zeggen en je kunt merken dat de Italianen dat wel waarderen.Aanstaande donderdag ga ik samen met Emanuel beginnen aan mijn cursus Italiaans, ben benieuwd maar vooral of ik over 4 weken een woordje (beter woordje dan)Italiaans kan spreken.
Deze week is het rustig en het is mooi weer,dus wat wilje nog meer. Maar bij mij gaat het op en neer, ook weer iets gebeurt wat me flink gekwetst heeft, wel uitgesproken maar er is iets veranderd..
Gisteravond weer naar Giglio geweest met 7 personen, waaronder weer een nieuwe mannelijke collega. Het was weer lekker en erna bij Engelsen op het terras nog wat gedronken.Maar ja er is er toch 1 die moet werken (8 uur beginnen,jaja) maar nogmaals het is erg rustig. Draai deze week receptie en check in de middag huisjes, dus vermaak me verder prima.
Vanavond weer kooktijd maar nu voor 5 man dus, groep wordt steeds groter.Even kijken hoe ik het straks ga doen en of ik het nog wel ga doen, misschien wil iemand anders het doen maar denk het niet.
Verder probeer ik toch te genieten van het mooie weer en de mensen om me heen, maar leer weer een hoop bij ook over mensen,waarin je dus nog wel eens gekwetst kan worden en teleurgesteld
Ciao

  • 11 Mei 2011 - 11:14

    Corine:

    Hey Heidi,

    mijn eerste gedachte was toen ik jou verhaal las, hou toch eens op om anderen te kwetsen. Ik snap dat je daar geirriteerd over bent. Maar een ding JIJ BENT TOP!!! Maar soms is het makkelijk om anderen de schuld te geven zodat ze zelf hun tekort komingen niet hoeven prijs te geven!!!
    Zo dat heb ik gezegt hahahahaha

    Dus het is rustig bij jullie! Wanneer verwachten jullie de drukte, echt in de zomervakantie of al daarvoor? Hier alles goed, begin juni beginnen ze met de bouw dus we kunnen aftellen.
    Nou lieve Heidi laat je niet kisten!!!
    Liefs Corine

  • 12 Mei 2011 - 15:32

    Maartje:

    heey, hoorde al van Erica dat het goed met je ging. het is were lekker warm, en je verslagen zijn weer net zo leuk als de vorige keer. Ik moet nog steeds met me moeder overleggen voor Italie. ik zou het wel super leuk vinden. Maar dat hoor je nog allemaal wel:p
    en trouwens leuke foto's
    xx

  • 12 Mei 2011 - 15:40

    Hettie:

    Hey lieve Heidi
    Wat ben je er toch eentje, schrijf zulke leuke verslagen,(moet je bundelen, ha,ha) en heb zoveel twijfels over jezelf!!
    Meid je weet niet half wat een tof mens jij bent, ik zou willen dat ik zo'n collega had.....!!! Blijf vooral jezelf Heidi, heb lak aan wat de anderen zeggen of denken, volgens mij doe jij het helemaal prima daar.
    Gerben is nu ook in Italie,Sardinie, en heeft het enorm naar de zin. Hij heeft al heel veel gezien, bekenden opgezocht, en is ook echt vakantie aan het vieren,we krijgen elke dag een kort verslag, leuk hoor!!
    Nou, dikke kus van ons allemaal en we houden je in de gaten,xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Mei 2011 - 20:03

    Papa En Mama:

    Hé bikkel.
    Je schrijft hierboven wat beter is om als 30er te doen, met..........OUWEHOEREN, ben je, denk ik, het beste af. Tenminste, als dat lukt dan hè.Weet één ding, dat iedereen supertrots op je is! En wij al helemaal!
    Nou probeer er sowieso iets van te maken en hopelijk heb je vanavond genoten van Giglio en vergeet niet.....we zien elkaar snel!!! xx papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 150118

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: