Ben er nog hoor - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Ben er nog hoor - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Ben er nog hoor

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

15 Juni 2011 | Italië, Salionze

Hallo lieve mensen, ja ik ben er nog hoor. Wel weer een hoop verdriet gehad maar ben er nog steeds en zal ook wel wat leuke dingen vertellen hoor. Ben nog steeds bezig met mijn cursus italiaans en hoewel het wel moeilijk is gaat het best wel redelijk af. Deze week gaat het niet lukken aangezien mijn collega zijn eerste vrije dag in 3 weken morgen heeft en dus geen zin heeft in les en daar kan ik inkomen hoor!!Nu kijk ik heel erg uit naar de komst van mijn lieve zus want de laatste dagen durfde ik niet te denken in weken maar in dagen en hoop dat het weer rustiger hier word en ik weer kan genieten. Heb er weer zoveel lessen van geleerd en een ander zou misschien al lang zijn weggeweest maar ze krijgen mij er niet zo snel onder hoor..Gisteren met een gast die hier zit naar mijn favoriete winkelcentrum geweest en daar ook mooie schoenen gekocht en verder smaakt de wijn ook nog steeds die ondertussen is gewisseld van rode wijn naar rose met bubbels,mmm. Het team is compleet en er is inmiddels ook al iemand vertrokken naar een andere camping maar we kunnen het goed vinden. Verder is er een kratje met ah spullen gekomen waaronder krentenbollen in zaten en die ik me inmiddels al bijna misselijk heb gegeten,haha. Ook heb ik van de week filet american gegeten en dat smaakte me goed na 10 weken. Het weer heeft zich weer herpakt en is weer rond de 30 met veel zon en weinig tot geen wolken!!
Het leven in de tent gaat ook goed, maar behalve als het regent dan is het spannend of we het droog houden...
Nou ik ga maar weer even van de zon genieten en van italie denk ik maar en laat snel weer van horen

• 15 Juni 2011 - 12:11

Papa En Mama:

Kop op meidje en zeker weten dat ze je daar niet weg krijgen, je bent en blijft een bikkel, 't is maar dat je het weet.
    Geniet van de zon en probeer een beetje te relaxen!! xxxx papa en mama

• 15 Juni 2011 - 21:09

Corine:

Hey meisje,

super om weer iets van je te horen. Haha nee je geeft inderdaad niet snel op!! Knap hoor!!!
    Bijna en dan kan je je zus omhelsen, heerlijke gedachte hé.
    Geniet er van.

Liefs Corine

• 15 Juni 2011 - 21:10

Corine:

jaja omhelsen = omhelzen hihi

• 16 Juni 2011 - 18:36

Ursula:

GOED BEZIG!!!!!! Ik was allang jankend naar huis gevlogen...... denk ik, hahaha
    Blijf lekker je wijntjes drinken en van de leuke en lieve mensen om je heen!!!

groetjes ursula

• 22 Juni 2011 - 22:04

Papa En Mama:

Nog één nachtje slapen en dan??????.........Dan komen je zusje en je (a.s.) zwager. Geniet van de tijd dat ze er zijn!!!! En we hopen gauw weer iets van je te lezen/horen.
    xxxx papa en mama en (woefwoef) 't hundje

• 23 Juni 2011 - 19:51

Frutsel:

heidi, moet je eens luisteren, wat mijn baasjes nu hebben gedaan! ik heb een bult onder mijn pootje, maar die jeukt. dus ik likken, mag niet! met baasje naar dierenarts geweest, de bitch, wilde haar happen, was ze me mooi voor, moest ik een muilkorf op! nu loop ik dus mooi een week voor lul, want ik moet een week met een lampenkop om mijn nek lopen, want mag niet aan mijn pootje zitten, stelletje zeikerds! baasje zegt dat anders mijn poot afgehakt wordt, dus ok doe maar niet moeilijk! loop wel expres met die kap tegen de benen van baasjes op, zal ze etteren! veel plezier met erica en holle bolle gijs en we faxen he!

poot, lik en drie wafwafs van russell