Wat vliegt de tijd.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Wat vliegt de tijd.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Wat vliegt de tijd..

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

12 Juli 2011 | Italië, Salionze

Hallo allemaal, weet dat het even geleden is maar ook weer zoveel gebeurd hier en nee niet alleen maar ellende hoor. Het is juist erg leuk hier op het moment en heb het erg naar mijn zin, wel heel erg warm maar das weer goed voor de lijn.
Mijn eetlust is overdags ook niet zo best waardoor ik nog wel eens te weinig eet en mijn lijf begint te protesteren. s Avonds heb ik wel honger en eet dan ook goed!De laatste weken is het hier ook erg warm, rond de 35 graden en dat zorgt nog wel eens voor slecht weer en vooral s nachts. Een paar nachten terug was het overdags rond de 40 graden en hadden we s nachts hagelstenen zo groot als knikkers en een hoop autos met schade. Het duurde maar een kwartier maar dat was dus al te lang.
Erica en Gijs zijn weer weg en het was erg fijn dat ze er waren en hebben ook veel tijd samen rondgebracht. Weet niet eens of de zin die ik nu schrijf wel goed Nederlands is, maar ja zal wel door de warmte komen, haha. De Italiaanse lessen zijn weer voorbij en probeer wel regelmatig dingen te vragen en luister goed naar het Italiaans en snap het ook wel een beetje als ze niet te snel praten...
Onderling is het erg gezellig en dat ga ik ook wel missen, want heb besloten om eerder naar huis te komen. Dit omdat er gewoon een hoop gebeurd is maar vooral ook omdat ik bij mijn familie wil zijn omdat ik voor de 2e keer tante wordt en dit niet wil missen.
Zal het hier verschrikkelijk gaan missen, want het is echt super hier, tenminste als er niets gebeurd... Nee hoor, de sfeer is goed, nog steeds zijn er zat dingen waar je je aan zou kunnen storen maar daar is het te warm voor en dat doe ik dan ook maar niet.
Gisteren en vandaag ben ik verantwoordelijk voor zon beetje alles want de supervisors zijn er 2 dagen niet en dan voel je je wel verantwoordelijk hoor, maar als het werk er dan op zit is het ook voorbij.
Gisteravond waren er wat mensen chagrijnig, maar ik niet hoor!! Haha, nee samen met mijn vriend de rose, ja rode wijn is ingewisseld voor rose frizzante, hebben we het erg naar onze zin.
Ook merk je als je het naar je zin hebt dat sommige dingen erbij in schieten zoals het contact met familie en aangezien Erica hier ruim 2 weken is geweest werd ik ook een beetje geleefd. Dus in die zin komt er wel weer een beetje rust, want ik heb hier ook een leventje opgebouwd en dan probeer je het weer iedereen naar zn zin te maken.
Heb van alles gezien de laatste weken, Venetie, Verona en Sirmione, maar die laatste 2 had ik al met mijn ouders gezien. Verder veel met de huurauto gereden.
Dat is ook wel grappig want ik kan het hier wel dromen en dan is het ook vanzelfsprekend, maar Erica en Gijs kenden het niet en dan vergat ik soms te zeggen waar we heen moesten.
Maar goed daar zit ik dan in de receptie te wachten op de gasten, het hoogseizoen is in volle gang en er zijn vooral veel Nederlanders.
Maar nogmaals het sfeertje, de collegas,maar vooral Italie ik ga het erg missen.
Maar voordat het zover is ga ik nog even doen wat ik nu veel doe en dat is genieten..
Ciao!!

  • 12 Juli 2011 - 12:39

    Papa En Mama:

    Heidi.
    Het was fijn je verslag te lezen, klinkt erg mooi en ZEKER positief!!.
    We kunnen ons voorstellen dat je het straks allemaal zult missen want het is daar erg mooi en gelukkig voor jou, ook heel gezellig.
    We blijven je nog even volgen want voor je 't weet "bin je weer thuus".
    Geniet deze weken nog van je verblijf daar en we kijken er best wel naar uit dat je weer thuis komt. En je begrijpt wel waarom.....SPANNEND!!!!
    groetjes en xxx van papa, mama, Polly (gecastreerd en wel) en Tobias (ken je alleen van de foto's)

  • 12 Juli 2011 - 21:05

    Eric@ & Gij$:

    Wij vonden het ook erg fijn er te zijn en jou naar lange tijd weer te zien!
    Inmiddels hebben we het winkelen hier ook weer voortgezet en hebben de nieuwe action bij de BCC bijna leeg gekocht! Haha
    Vanavond lekker gegeten bij de wok in Rhenen mmm
    Morgen gaan we weer aan de tortelini met kaassaus.
    Hier helaas nu regen zouden morgen naar safaripark beeksebergen gaan maar dat word nu vrijdag als het goed is??
    De dieren zijn ook weer blij dat we er zijn. Bart is helemaal uitgeleefd en slaapt erg veel. Is nog te lui om uit zijn ogen te kijken! Hij had siep wel gemist. Ging als welkom thuis maar gelijk even op hem staan rijen hahaha
    Siep vind alles prima en komt veel bij ons liggen!

    Nou groeten daar en tot snel

    Xxx

  • 13 Juli 2011 - 18:02

    Miekedeboer:

    kan het allemaal begrijpen dat je ook graag naar huis ga,het is ook spannend met wat er staat te gebeuren.en dan heb je je familie hard nodig.verder vind ik je een kanjer.groetjes en tot weer ziens ciao!!

  • 13 Juli 2011 - 19:11

    Hans En Hettie:

    Hee meidje!!

    Wat lees ik nu.....kom je eerder naar huis????? Weet wat je doet hoor, het klimaat in Holland is niet te vergelijken met Italie, op dit moment regent het pijpestelen en 17 graden.
    Ik lees wel dat je daar goed je plekje hebt gevonden, lekker druk, veel verantwoording, gaat je allemaal goed af he!!! Geniet nog maar lekker van alles daar en tot gauw, kus, kus!!

  • 14 Juli 2011 - 17:18

    Wendy Vaglica Visser:

    hey,
    leuk om weer eens iets te lezen, en als je voor gevoel eerder terug moet dan moet je gewoon gaan, de ervaring die je nu hebt meegemaakt kan niemand je afnemen toch. en idd is best weer effe een spannende tijd, ik duim voor jullie mee..ik zal ook nog effe in t italiaans poekelen..kijken of je me begrijpt.. t schrijven ken ik nie zo goed hoor.hihi
    capice, ma io la fatta.
    buon lavoro, e manchare non ti menticate rose frizante..saluti bacione..
    xxx

  • 15 Juli 2011 - 11:28

    Korrie Huijgen:

    Hoi Heidi, zonet weer wat bijgelezen op jouw site. Ziet er nog steeds goed uit. Gelukkig is het weer vandaag wat opgeknapt want het heeft gisteren de hele dag gehoosd. Ook was er enorm veel wind dus wees maar blij dat je nog steeds in Bella Italia zit met ruim 30 graden. Fijn dat je van het bezoek van Erica en Gijs hebt genoten. Nu ga je natuurlijk ook al weer aftellen, ook al gaat dat met pijn in het hart. Maar hier kan het ook leuk zijn hoor. Je moet er toch zelf iets van maken. ciao, ciao. Knuffel van Korrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 149799

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: