Voorjaarsschoonmaak... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Voorjaarsschoonmaak... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Voorjaarsschoonmaak...

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

26 Juli 2011 | Italië, Salionze

Deze ochtend alleen maar bezig geweest met opruimen en schoonmaken.. Ja, dat is mijn nieuwe baan nu. Opruimen en dat gaat me aardig af, de camping komt ook met goede signalen en dat doet me goed. Ben alleen maar bezig geweest met overleven de laatste 2 weken, maar dan in de zin van alles weer op orde krijgen. Dat lukt aardig merk ik nu, maar vergat zelf soms rust te nemen wat afgelopen zondag zich uitte in het niet wakker kunnen worden uit mijn slaap. Dit was zo raar en gelukkig werd ik wel wakker. Dit was denk ik het signaal dat ik soms mijn rust even moet pakken. Gisteren ook in mijn gewone kleren gelopen en wel wat gedaan, maar niet zo heel veel. Was wel moe, maar voelde me wel voldaan.
Verder heb ik goede collegas om me heen die me ook helpen en dat is ook fijn.
Alleen ook raakte ik de laatste dagen van alles kwijt, dan weer een sleutel dan weer dit, dan weer dat. Werd zo moe van mezelf maar dat gaat nu ook beter hoor,haha
Verder ben ik erg blij met mijn onbeperkte internet wat ik nu heb!! Vooral s avonds kom ik tot rust en dan vooral met mijn internet, wat ben ik verwend he..
De camping zit nu voornamelijk vol met Nederlanders en de gasten zijn best tevreden al zeg ik het zelf!! Het genieten komt nu bij mij ook iets meer terug en dat voelt goed.
tot snel, ciao

• 26 Juli 2011 - 15:54

Papa En Mama:

Zo dat begint weer een beetje beter te klinken, je verslag.
    En, ach, af en toe de grote schoonmaak doen kan nooit kwaad, kom je vaak dingen tegen waarvan je dacht dat je het helemaal niet had (hahaha).
    Hier gaat alles goed, en bij jou begint het ook te komen, zo te lezen.
    Luister naar je lichaam dan komt alles goed!!
    xxx papa en mama

• 27 Juli 2011 - 17:20

Miekedeboer:

hallo heidi.
    ik denk op geruimd staat netjes en dat is ook denk ik in jou boven kamer nu ,dus ga nu lekker genieten je ver diend dit
    .groetjes henk en mieke

ciao.

• 28 Juli 2011 - 09:00

Ursula:

Goed bezig!!!! Nu alleen nog goed naar je lichaam luisteren! Op tijd je rust nemen is echt belangrijk, fijn dat je weer kan genieten. Succes met je nieuwe baan,
    Groetjes Ursula