De zomer die mijn leven veranderde... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu De zomer die mijn leven veranderde... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

De zomer die mijn leven veranderde...

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

31 Juli 2011 | Italië, Salionze

Wat een zware tekst denk je misschien, maar het is wel zo. Langzaamaan staat er een nieuwe Heidi op en dat mag ook wel na 30 jaar.. Kan af en toe zo van mezelf balen om bepaalde dingen omdat ik iets niet durf te zeggen of het maar laat gebeuren. Nou eergisteren heb ik de eerste stap gezet in de goede richting. Nou ja, eerste stap. Heb al heel wat stappen gezet, maar gisteren ging er een knop om in positieve zin, ik kon mijn gevoel uitschakelen en dat voelde wel fijn.
Ben altijd bezig met reacties van een ander, blabla en dat is zo vermoeiend.
Maar eergisteren lukte het me gewoon en het voelde goed en voelde niet vermoeiend!!
Afgelopen week leek het weer wat rustiger te worden en dat voelt fijn. Soms gebeuren er nog steeds dingen waardoor je soms het gevoel hebt dat het nog niet rustig is, maar over het algemeen genomen is de rust wedergekeerd.
Het klinkt misschien soms heel vaag wat ik schrijf, maar dat komt omdat iedereen het kan lezen en je dan voorzichtig moet zijn met wat je er op zet.
Maar Heidi zit weer beter in haar vel. Ik word harder gemaakt nu en dat vooral voelt wel fijn, dus pas maar op straks als ik naar huis kom, haha.
Ik heb trouwens ook gisteren weer een keer vrij gehad sinds 2 weken en dat was lekker. Ik ging met iemand die ook voor vacansoleil werkt op stap, 2 weken ervoor ook al en dat is wel fijn als iemand je hier weghaalt en je even iets anders doet.
Op die momenten laat je wel de vermoeidheid toe en voelde ik me best gebroken. Of het kwam door de wijn... dat kan ook
O ja en ik ben gestopt met roken en dat al 4 dagen. Heb nu ook weer meer honger en dorst.
Kijk er erg naar uit om mijn familie over een aantal weken te zien, heb gisteren een supergoedkoop ticket geboekt en wil ook wel even naar huis om erna het seizoen af te sluiten
Kortom, het gaat goed hier!!
Ciao

  • 31 Juli 2011 - 21:53

    Corine:

    Hey kanjer!!!

    wat goed van je!!!
    eergisteren lekker vrij geweest na twee weken pfff dat is ook niet veel...
    Je komt dus lekker terug om jou neefje of nichtje te bewonderen en dan ga je weer even terug. Tot wanneer ben je uiteindelijk in Italie?
    En goed hoor stoppen met roken, vol houden!!!!!

    Hier alles goed, ik zal de vlag uithangen als ik vak krijg maar nog even buffelen.

    liefs Corine

  • 01 Augustus 2011 - 11:52

    Papa En Mama:

    Hé bikkel.
    We lezen dat er een andere Heidi terugkomt, nou de afzettingen rondom het huis zijn al geplaatst dus, laat maar komen!!!(hahaha)
    Fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat dus......GO GIRL!!
    xxxxxxxxx papa en mama

  • 04 Augustus 2011 - 12:05

    Hettie:

    He Heidi
    Gestopt met roken..... Nou petje af hoor, en nu volhouden!
    Ja nog een paar weekjes, Driel wacht op jou, met 1 (of 2,3...), wijntjes! Je moet altijd beginnen waar je mee gestopt bent,ha,ha!
    Goed man dat je een goedkope ticket hebt kunnen bemachtigen, is toch altijd even zoeken.

    Nou tot snel he, groetjes,

    Hettie

  • 04 Augustus 2011 - 21:10

    Trudi:

    Hoi lieve Heidi,

    Gestopt met roken ? Super knap van je !! Je hebt al zoveel overwonnen, dat kun je ook !!
    Fijn dat je rust gevonden hebt, maar vooral dat je kan zijn wie je bent , zonder dat je denkt een ander te kwetsen !
    Veel mensen kunnen een voobeeld aan jou nemen , ik vind je enorm dapper !! Over een paar weekjes lekker weer in je eigen bedje .

    xx
    Trudi

  • 11 Juli 2013 - 12:30

    Gertie :

    Dag Heidi,

    mijn naam is Gertie en ik loop stage bij het Belgische weekblad Flair. Het is misschien een beetje vreemd dat ik u hier een berichtje stuur, maar ik kwam tijdens het researchen per toeval op uw blog terecht.
    Wij willen in de zomereditie van Flair zes verhalen brengen met als invalshoek: 'één specifieke zomer die je leven voorgoed heeft veranderd.'
    We zijn op zoek naar uiteenlopende, zowel positieve als negatieve, verhalen.

    U schrijft hier letterlijk: 'de zomer die mijn leven veranderde.' Deze zin tikte ik in bij Google, vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

    Ik kan wel ongeveer opmaken uit uw posts waarom deze reis voor u zoveel heeft betekend.
    Zou u eventueel een anonieme getuigenis zien zitten?

    We zijn nu nog op zoek naar meerdere kandidaten.
    Uiteindelijk wordt beslist welke verhalen het meest geschikt zijn voor ons blad.

    Ik hoor graag of u hierin interesse heeft.
    Zo ja, wilt u mij dan een mail sturen met daarin wat meer uitleg over deze reis en waarom het uw leven zo veranderd heeft?

    Vriendelijke groeten,

    Gertie De Boey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 150102

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: