Genieten,toch wel hoor!! - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Genieten,toch wel hoor!! - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Genieten,toch wel hoor!!

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

09 Augustus 2011 | Italië, Salionze

Hallo allemaal,
Hier weer een berichtje vanuit Italie, een paar rotdagen gehad doordat een collega van een andere organisatie een hersenbloeding heeft gehad waar ik bij was en ook mijn collegas. Het was best aangrijpend om mee te maken en ook voor mijn collegas.
Deze vrouw werd door een helikopter opgehaald en kreeg een operatie waar het nog maar de vraag was hoe ze er uit zou komen. Gisteren kregen we te horen dat ze goede kansen heeft, dus dat is goed nieuws.
Verder gebeuren er elke dag wel dingen, ben ik dingen kwijt.. Ach ja dat is mijn leven he, nee hoor zonder gein ik vermaak me goed hier. Deze zomer is echt zoals ik al eerder schreef de zomer van mijn leven in alle opzichten.. Ben er weer een stuk wijzer van geworden en kijk er ook erg naar uit om binnenkort even naar Nederland te komen en dat na 5 maanden, zal wel een cultuurshock zijn.
Nee hoor, heb het allemaal al gepland, wat ik als eerste ga eten bijvoorbeeld..
Vooral na werktijd gaat mijn verstand op nul voor zover ik dat heb dan he, nee hoor dan ben ik ook meestal wel ontspannen of dat dat komt van de wijn dat weet ik niet,maar dan kan ik helemaal relaxen.
Ik ga zo lekker slapen, s ochtends kan ik er niet uitkomen en s avonds er niet in.
Wat een rotleven zeg,
Ciao

• 10 Augustus 2011 - 19:16

Papa En Mama:

Zo dat klinkt allemaal alweer een stuk beter en nog effe en dan gaan we met z'n allen aan de zuup!!
    Fijn dat het met die mevrouw weer een beetje beter gaat en HELEMAAL FIJN dat het met jou weer beter gaat.
    Dat wilden we toch even laten weten.
    Groetuh uut Driel.
    xxxx papa en mama

• 10 Augustus 2011 - 19:31

Miekedeboer:

hallo heidi,
    blij dat het weer beter gaat,straks een paar dagen naar je familie en dan kan je er weer tegen.veel plezier
    groetjes henk en mieke.

ciao.