Zon - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Zon - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Zon

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

14 Augustus 2011 | Italië, Salionze

Kan me even niet meer herinneren wanneer het voor het laatst geregend heeft en als het zo was heeft het ook geen indruk op me gemaakt. De laatste weken alleen maar zon dus, af en toe gun ik mezelf al iets meer tijd om de zon weer in te duiken en mijn kleurtje doet het weer goed. Het is gezellig hier op het moment, vooral met de collegas onderling. Aankomende week gaat de eerste van de groep weg en dat zal wel even wennen zijn, want die week erop gaan er weer 2. Je leeft een periode met elkaar samen en straks gaan die mensen de nederlandse maatschappij weer in. Wat klinkt dat zwaar zo op de vroege morgen, maar ik weet wel dat ik best moest wennen vorig jaar. In het begin was ik alleen maar blij om mijn familie weer te zien en verdrietig, nou ja jullie weten wel waarom, maar was weer helemaal opgeladen. Ben benieuwd hoe het voor die anderen zal zijn. Maar goed, we gaan eerst nog even genieten met zn allen, o ja en werken natuurlijk. Gisteravond naar een vuurwerkshow geweest in peschiera del garda en we waren bijna met het hele team, gezellig hoor, tenminste dat vond ik wel!!
En ja de zon, soms is het wel lastig om met zon hitte te werken, het vies voelen daar denk je niet eens meer over na, want het is gewoon zo..s Avonds na het werk is het wel lekker ontspannen na het werk.
Mijn Italiaans blijft een beetje beperkt, maar probeer het wel hoor.
Morgen is er een nationale feestdag en het heet ferragosto, zal het vast verkeerd schrijven maar het is een feestdag en dan is heel Italie vrij. Hier op de camping is er van alles te doen en mensen trekken er op uit. Mocht je naar een pretpark willen, doe het maar niet hoorde ik want iedereen is daar. Oke, fijn om te weten. Straks in september als het weer wat rustiger is dan ga vast nog een keer naar een pretpark toe, maar eerst kijk ik er ook naar uit om even naar Nederland te gaan. Vooral even lekker slapen en uitrusten en van mijn familie genieten...
Nou lieve mensen, ik ga weer iets doen wat op werken lijkt en zal proberen te genieten van de zon, het is moeilijk als je bedenkt dat het in Nederland regent,haha
Ciao

• 14 Augustus 2011 - 09:39

Hettie:

He wat een heerlijk verslag, het is net of ik er zelf bij ben, alleen.....bij jou de zon en hier op dit moment regen ,regen, regen!!!!! Wat fijn dat jullie het met z'n allen zo gezellig hebben, geniet er maar van meidje!!
    Nog een paar weekjes dan zien we elkaar weer.
    xxxxxx Hettie

• 15 Augustus 2011 - 14:18

Papa En Mama:

Ha die Heidi.
    een beetje later dan normaal om een reactie te sturen maar hier is tie dan.
    Ziet er allemaal leuk en gezellig uit dus dat doet ons goed!!! We blijven je in elk geval volgen, dat zie je wel. We wensen je nog veel zonnige (hadden wij dat maar) dagen toe en als je de kans krijgt, geniet ervan!!! xxxxx papa en mama