Terug van weggeweest... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Terug van weggeweest... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Terug van weggeweest...

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

11 September 2011 | Italië, Salionze

Zo,ben even een paar dagen naar Nederland geweest en dat na 5 maanden. Ik ben tante geworden en heb even een paar dagen met mijn familie doorgebracht.Had al zo min mogelijk gepland en nog waren mijn dagen behoorlijk ingevuld. Ik werd woensdagavond opgehaald door mijn broer en schoonzus en een mooiere thuiskomst had ik niet kunnen hebben,had ze ook 5 maanden niet meer gezien. Thuis zaten mijn ouders en zus met vriend. Erg fijn allemaal. Het was nog spannend, omdat ze aan het staken waren die dag in Italie,maar heb het allemaal gered en was op tijd weer terug.
Dacht dat ik wel weer moest wennen, maar het ging zo snel. Net of Italie niet was geweest... Alle dieren weer begroet van de familie en was vooral benieuwd of Polly, hond van mijn ouders, me nog kende. Het duurde even,maar hij kende me nog wel had ik het idee. Het weer was echt Nederlands, regen en nog eens regen.
Maar goed, de dag dat ik weer terug moest,gisteren dus, was het ineens warm in Nederland.Dat was ook weer even omschakelen.. Van 16 naar ineens 30 graden. Daar zit je dan op de fiets met de spijkerbroek aan en laarzen. Zweette me kapot..
Had ook nieuwe schoenen/laarzen gekocht, want ja het weer deed herfstig (nieuw nederlands woord?) aan en geld moet rollen toch..
Maar goed, ben gisteren weer terug gegaan en het dan kom je hier en is het weer zoals het was..Maar ben super blij dat het allemaal goed is gegaan in Nederland, heb fijne dagen met mijn familie gehad. Een hoop fotos meegenomen, weer even opgeladen voor de laatste weken en dan weer terug naar huis.
Maar tot dan... zit ik in Italie en geniet nog even van dit leventje

  • 11 September 2011 - 10:20

    Papa En Mama:

    Fijn dat je het THUIS zo naar je zin hebt gehad! Succes met de laatste weken daar en.............we blijven super trots op je! xxx

  • 11 September 2011 - 12:33

    Hettie:

    Het was kort maar krachtig.....kun je wel zeggen he, maar zoo leuk je weer even gezien te hebben!!
    Je zat wel net aan frites speciaal, ha,ha,ha, maar dat moet kunnen, toch!
    En wat een schatje is Pim he, zo'n klein mannetje, een wondertje!!
    Nou meidje, nog een paar weekjes, eerst nog even dat LAWAAIAPPARAAT op bezoek, gezellig!!
    Zet 'm op he.

    Gr Hettie

  • 11 September 2011 - 12:57

    Mieke De Boer :

    hallo heidi
    leuk dat ik jullie nog even tegen kwam op de kermis ,jij en erica zagen er goed en ontspannen uit maar dat kan ook niet anders met zo`n leuk klein neefje straks als je terug ben dan kan je er meer van genieten,geniet straks nog van je zus.

    groetjes mieke de boer .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 150140

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: