Net of ik niet ben weggeweest - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Net of ik niet ben weggeweest - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Net of ik niet ben weggeweest

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

15 September 2011 | Italië, Salionze

Ja, zo zit je in Nederland en zo zit je al weer een paar dagen hier.
Het weer is echt verschrikkelijk hier, haha 30 graden en zon, wat wil je nog meer.
Dankzij de Skype kan ik toch nog van mijn kleine neefje genieten, alleen kwam ik er al meteen achter dat plannen soms wat lastig gaat. Zo zei ik dat ik op een bepaalde tijd op skype ging en dan ben je bezig of weg en dan kom je terug en dan ben je te laat en zijn ze al weer weg.. De regels,tijd het vervaagd hier een beetje en dat bevalt me aan de ene kant best wel. Niet dat je dus te laat komt voor een meet en greet met je neefje of een oud collega.
Het seizoen loopt ten einde en dat is goed te merken, de camping begint aardig uitgestorven te raken en dat betekent rust. Nou ja niet vanochtend toen ik om half 7 al winkelwagentjes voorbij hoorde rammelen van mensen die alweer vertrokken. Ja hoor aan alles komt een einde.
Er zijn super tevreden mensen, zo kreeg ik van de week een flinke handdruk en die vrouw was zo verschrikkelijk tevreden, maar collegas van mij hadden te maken met boze Denen dat we geen Deens spraken, geen gratis bbq hadden etc. Ja soms moeten mensen wat te zeuren hebben.. En nee dit keer zijn het niet de Nederlanders, want die zijn momenteel super tevreden, maar ja dat kan ook niet anders met het personeel (haha).
We weten nu ook wat te doen met afsluiten van de huisjes dus daar kunnen we ook zsm mee beginnen en dan is het bijna 7 oktober. Vanavond komt zussie ook nog weer een paar dagen langs..
Oja en het belangijkste vergeet ik en dat is dat ik nu eindelijk weer in een huisje met airco slaap en das lekker....Wat verwend he ben ik hier, nee hoor. Dat vergeten denk ik de meeste mensen want juist door het hier zijn en de dingen die ik heb doorstaan waardeer je juist weer de kleinste dingen die er soms zijn. Dan kijk ik om me heen en kijk naar de vakantiegangers die lopen te zeuren over het weer of over een kapotte wc bril en vergeten ze soms waar het echt om gaat en dat is genieten.. Ook al is het slecht weer of te warm en is de wc bril kapot, geniet van elke minuut.. Er zijn genoeg andere dingen waar je wel van kunt genieten en dat is bijvoorbeeld familie!! Want dat heb ik wel gedaan toen ik in Nederland was. Maar wees niet bang hoor, want binnenkort ben ik er weer. Voor hoe lang weet ik niet, maar genieten ga ik..
Maar eerst nog hier genieten,
ciao