Verwend... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Verwend... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Verwend...

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

25 April 2012 | Italië, Bucine

Ik lag op bed en dacht, ik kan niet slapen,wil toch nog even iets erop zetten namelijk iets over verwend zijn... Want dat is denk ik ook 1 van de dingen waar ik het meest aan moest en moet wennen. Want is het niet zo dat we toch eigenlijk hartstikke verwend zijn en daar kom ik dus nu voor het derde jaar op rij achter. Het begon met mijn internet, want oei wat moet ik toch zonder internet. Het is dat ik het voor het werk echt wel nodig heb en voor de sociale contacten met mijn familie en vrienden, maar verder is het echt wel een luxe. Dat het nu niet werkt zoals ik zou willen is soms balen, maar ben dan wel extra blij als het wel werkt en als het dan snel is, dan ben ik nog blijer (is dat wel een nederlands woord?)En ik slaap dan in een huisje waar het vochtig is en de kraan lekt en het is koud s nachts en het water stinkt naar rioollucht, tja ik kan er wel over mopperen, maar wat schiet ik er mee op. Ik kan ook in de tent slapen, op een emmer plassen(wat ik nog wel van plan ben hoor!!) Het slapen het plassen dan ook he,want je denkt toch niet dat ik een heel eind ga lopen om te plassen en vervolgens klaar wakker te zijn en niet meer in slaap komen. Of het begint gigantisch te regenen en dan word ik nog nat ook. Oh wat heerlijk soms om te klagen met een knipoog dan he. Want ik weet waar ik aan begonnen ben hoor en zou het niet willen missen, het mag wel iets drukker worden en dat wordt het ook dit weekend, maar straks als het dan weer te druk is dan is zou je willen dat het weer rustig is. Wat ik vooral weer waardeer dat zijn die kleine dingen,als het dan zoals vanochtend met bakken de lucht uitvalt en vanmiddag als de zon dan weer gaat schijnen. Het is nu bijvoorbeeld ook al weer de dag erna, nadat ik gister dus tot drie keer toe het verslag opnieuw heb moeten typen en ik van internet gegooid werd. Dus ik schrijf ook gedeeltelijk de dag erna.. Dat soort dingen bedoel ik dan, ik kan wel boos worden omdat mijn internet het niet doet, maar dat schiet niet op. Ben dan zoals nu wel blij dat ie het doet.
Vandaag ook kreeg ik ineens 5 last minutes boekingen erbij en schiet meteen in de stress en waarom? De tenten zijn toch af en doe gewoon rustig Heidi,krijg vervolgens te horen dat ik binnen nu en 2 weken de tent in moet. Ok zo snel had ik niet op gerekend, maar goed ik ben er op voorbereid, dus de emmer en ik worden weer eerder vrienden dan ik had gedacht... Maar ook dat soort dingen daar kies je voor, gelukkig niet voorgoed(haha)
Verder ben ik wel blij hier hoor, de stille momenten maken het soms wat moeilijk maar ook dat soort dingen zijn niet blijvend.. Ik kan dan ook kijken naar de mooie dingen die eraan komen, dat straks het zweet me in de broek staat en ik lekker stink, oh nee positief blijven he...Haha, nee hoor, laat de zon maar komen want dit heeft lang genoeg geduurd.
Vanavond met mn concullegas (wat een woord he) het restaurant op de camping uitproberen,ja ik heb het slecht hier..
Had ik al verteld dat ik overal blauwe plekken,wondjes en nu ook een klemblaar heb, oh ik vergeet mn blauwe hand. Ik dacht waarom doet die hand zo zeer, blijkt dat ie helemaal blauw is van binnen. Dus geen gat in mn hand, maar een blauwe plek. Tja dat hoort erbij, maar nog even en dan kan ik genezen, maar daar helpt af en toe ook een glaasje wijn tegen, tegen de pijn dan he:)
Nou, tot snel en ben benieuwd van het weekend als het losbarst hier (zoiets dan..)
Ciao,a dopo

  • 25 April 2012 - 16:36

    Ursula:

    Hey Heidje!!! Wat een mooi verhaal...enne helemaal waar, hoe meer je stresst of ertegen aan schopt hoe lastiger t wordt!! Gow with the flow!!! Nog maar effe en dan kom ik je verblijden...(hoop ik) met mijn leuke gezelschap...heb er zin in!

  • 26 April 2012 - 12:12

    Papa En Mama:

    Hé Heidi.
    Wat je allemaal schrijft is een waarheid als een KOE! We zijn zeker verwend maar ja daar zijn we Nederlanders voor, als 't regent is 't niet goed, als de zon (te lang) schijnt is 't niet goed, enz.enz.enz.
    Maar wat wel goed is is dat we nog steeds je verslagen kunnen lezen, dank zij Specsavers, Hans Anders enz..En dat je de tent weer in gaat(moet) heeft ook wel weer iets, het enige wat kan lekken is de tent, en jezelf, maar daar heb je weer de EMMER voor dus ach, 't komt allemaal wel goed! En de gasten? Je kan het dat is iets wat we zeker weten, HÉÉL VEEL SUCCES het komende weekend en........loa je niet gek moake!! xx papa en mama

  • 27 April 2012 - 19:14

    Hettie:

    Heeee Lieverd

    Ja daar ben ik dan eindelijk, was even met andere dingen bezig......maar ik heb je wel gevolgd op facebook hoor!!
    Wat een belevenissen heb ik nu al van je gelezen, bikkel, je doet het gewoon weer he!!!!
    Laat je niet gek maken, we blijven je volgen!!!!!!

    Kus ,kus, Hettie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2012

Ik ga slapen, ik ben moe

21 September 2012

Op weg naar een nieuwe start…

12 September 2012

Een ‘verrassende’ tegenvaller...

05 September 2012

Afbouwen is begonnen...

27 Augustus 2012

De laatste loodjes...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 150104

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: