Zou er bang van worden... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Zou er bang van worden... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Zou er bang van worden...

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

25 Mei 2012 | Italië, Bucine

Voel me op het moment vaak zo goed, dat het me ook kan beangstigen en dan in die zin dat ik dan kan denken, van wanneer wordt het weer minder. Weet dat ik dat niet moet doen(hoop datjes in 1 zin) maar ben me er wel bewust van. Het gevoel dat ik me zo goed voel geeft me ook zoveel energie dat ik dus geregeld s nachts wakker wordt en vol energie zit, terwijl de meeste mensen slapen s nachts.... Maar zoals ik dus al schreef, het voelt zo fantastisch en het verhaal van vorige keer dat ik zo los ga op muziek dat heb ik nog steeds. Geniet gewoon op het moment van alles en vooral ook dat de gasten die ik heb het zo ontzettend naar hun zin hebben. Dat er dan mensen aankomen gister en ik wat moeilijk contact krijg met een gast, naar mijn idee dan...terwijl ik dat misschien helemaal niet zo moet zien. Want later als ik nog een keer langskom gaat een gesprek al makkelijker bijvoorbeeld. Hier word ik wel wat onzeker van
Merk nog wel aan mezelf dat als ik teveel hooi op mn vork neem ik mezelf voorbij loop en daar wordt ik onrustig van. Dat gevoel is niet zo fijn, weet je als je zo enthousiast bent dat je echt continu van de hak op de tak wilt springen. Maar ik kan mezelf nu eenmaal niet in 2,3 of 4en delen. Ik herken het bij mezelf en wil hier graag nog een weg in vinden... Tranquilo!!
Gasten vragen me op de borrel,gasten gaan mee bbq-en op de camping en wel met een man of 25, fantastisch toch, dat is genieten...
Kan echt zoveel schrijven over het gevoel dat ik nu heb, zo ook vandaag dat ik met een collega en gasten ging wandelen in de bergen, hield rekening met 2 uurtjes, uiteindelijk hebben we ruim 4 uur geklommen,afgezien, maar wow het gevoel dat je dan erna hebt, dat is zo moeilijk uit te leggen.
Dat mn collegas vanavond komen bbq en ik dus teveel op 1 dag gepland heb, wilde namelijk ook overhuizen naar de tent, helaas nog niet gelukt... Maar dus wel een topavond met mn collegas gehad en die vonden het ook leuk. Dit soort dingen die geven me dus dat gevoel waarvan ik dus dan tegelijkertijd bang ben dat het me wordt afgenomen. Misschien niet helemaal reeel, maar aan de andere kant ook weer wel. Want gezien mn verleden...weet dat leven doorgaat en sta er dan ook niet te lang bij stil. Dat fijne gevoel blijft gelukkig overheersen hoor!!
Tis nog steeds erg rustig en heb momenteel bezoek van een collega van vorig jaar en geniet daarvan, maar tegelijkertijd moet ik er wel voor blijven zorgen dat ik blijf werken:) niet dat het werk blijft liggen.
Maar dat is met veel dingen hier, ik zie het allemaal wel,alleen stapelt het zich soms op, zoals vandaag dus en dan baal ik een beetje van mezelf dat ik teveel hooi op mn vork heb genomen. Morgen maar even relaxen bij het zwembad, wat een rotleven zeg...
Tja, zoals ik net al schreef ga ik nu snel over naar tent en vind het niet eens erg, want ben elke keer aan het pendelen tussen de ene kant van de camping naar de receptietent en dat is nu snel afgelopen, heb mn campingoutfit al gekocht (badjas en bijpassende slippers, lag hierover ook al in een deuk) en nu nog naar de tent!!
Nou ik ga maar slapen, genieten en me opmaken voor de volgende storm, ik heb er zin in!!

  • 27 Mei 2012 - 12:43

    Papa En Mama:

    Heidi, twijfel niet aan je zelf want..je kan het en dat weet je heel goed, dus je hoeft niet bang te zijn terug te vallen want je voelt je goed, HOUDEN ZO en weet dat we supertrots op je zijn!!!
    Doe Esmee ook de hartelijke groeten van ons en.............we blijven je volgen, dat zie wel.
    Heel veel liefs van ons, voor jou!!!!

  • 29 Mei 2012 - 17:06

    Papa En Mama:

    Heidi, we hebben net je fotoalbum verder gekeken en het ziet er weer gezellig en mooi uit, dank je wel voor het mee mogen kijken. En ook leuk om Esmee weer te zien, en jou natuurlijk ook maar dat is vanzelfsprekend. xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2012

Ik ga slapen, ik ben moe

21 September 2012

Op weg naar een nieuwe start…

12 September 2012

Een ‘verrassende’ tegenvaller...

05 September 2012

Afbouwen is begonnen...

27 Augustus 2012

De laatste loodjes...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 149796

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: