Zomer van de inzichten... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Zomer van de inzichten... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Zomer van de inzichten...

Blijf op de hoogte en volg Heidi

14 Augustus 2012 | Italië, Bucine

Nog 3 weken en dan zit het hoogseizoen erop en dat vind ik echt niet erg. De warmte begint een beetje op te breken soms en dan vooral overdags, ben dan zo moe en s avonds leef ik helemaal op. Met gevolg dat ik laatste weken niet geweldig slaap, ook omdat ik een huisdier had, die zich ondertussen verplaatst heeft naar een ander straatje..
Kan deze camping absoluut niet vergelijken met de camping waar ik de afgelopen 2 jaar heb gewerkt, maar dat ik juist denk ik wel goed geweest. Had ook bewust voor mezelf gekozen voor een rustige camping en het is wel goed voor me geweest. Vooral ook omdat ik dacht dat ik de benen in het hoogseizoen onder mn .... vandaan zou lopen, maar het tegendeel is waar. Het verloopt allemaal prima, heb natuurlijk wel dagen dat ik even er tegenaan moet, maar heb nog steeds voldoende vrije tijd. De uitdaging is dan; hoe ga je daar mee om.
Nogmaals ik heb echt wel moeilijke momenten gehad en kan het soms nog lastig vinden, nu vooral met het alleen zijn. Vind gewoon fijn om mensen om me heen te hebben. Dit soort dingen komen niet aanwaaien, dus contacten maken is altijd ook een uitdaging. Dit is me goed afgegaan denk ik wel, heb leuke contacten opgedaan, gewoon door mezelf te zijn.
Waar ik dan wel weer kracht uithaal is als ik er aan denk wat ik de afgelopen tijd/jaren geleerd heb,wat voor inzichten ik heb gekregen.
Vooral deze zomer had ik erg veel tijd om na te denken, waar ik niet altijd blij mee was, maar wat uiteindelijk ook wel zn plek vond.
Maar ik ben hier nog niet weg, nog voldoende tijd om dingen te ondernemen, wat ik ook gedaan heb... Zo ben ik 1,5 week geleden wezen skydiven. Dit stond nog wel op mn lijstje, maar hield er geen rekening mee dat dit zo snel zou gebeuren.. Oh, wat was ik zenuwachtig, dat kan ik niet omschrijven. Ik hield het ook bij mezelf, af en toe dacht ik dat ik het niet hield. We hadden de boeking tenslotte pas drie dagen van te voren gemaakt. En met we bedoel ik samen met de dames van animatie en nog 2 gasten van de camping. Wel een bijzondere ervaring om dit met alleen vrouwen te doen, wow! Als ik er nog aan denk, hoeveel mensen doen dit je na. Dacht hier zelf niets eens zo bewust over na.
Langzaamaan denk ik ook al aan de terugreis en hoe ik alles weer mee naar huis ga krijgen... Dat komt wel goed, maar pfff moet ik alles weer in de auto 'proppen'. Haha..
Ik heb best veel zin om naar Nederland te komen, maar ik weet ook dat wanneer het moment daar is het lastig is om weer in een ander ritme te komen, maar het feit dat ik graag naar huis kom is het belangrijkste.
Mensen knuffelen die ik alleen maar sprak via de computer, in de supermarkt gaan kijken wat er allemaal nieuw is. Er zal van alles op me af komen, maar ga vooral de eerste tijd uitrusten en genieten, vooral van mijn kleine neefje die bijna 1 jaar wordt. Een bijzondere leeftijd en een bijzondere verjaardag.
Maar tot dit allemaal zover is, moet er eerst nog gewerkt worden en hoe!
Begin september begin ik ook weer met het ' opruimen' van de tenten en het afsluiten van een nieuwe,interessante periode in mn leven!
Ciao

  • 14 Augustus 2012 - 22:39

    Ursula:

    Hey Heidje!!!
    Mooi verhaal....en helemaal jij....weer genoeg inzichten gekregen, weer genoeg inzichten om mee aan de slag te gaan maar ook om trots op te zijn!! Inzichten door jezelf te zijn en te ervaren wat dat je brengt...Ik hoop ook dat het je wat meer zekerheid mag brengen...je bent goed zoals je bent!! (en waar je bent!)
    Fijn dat je ook weer zin hebt om naar huis te gaan! je bent al over de helft!!!!
    Liefs Ursula

  • 15 Augustus 2012 - 01:17

    Papa En Mama:

    Ha Heidi.
    Mooi verslag weer en uh..........de auto vol laden???? Hoeft niet hoor je mag gerust wat spul daar laten, whoehahahaha en houdt in elk geval ruimte over voor de handbagage van je vader want hij komt er wel bij, in de auto. Weet in elk geval dat we supertrots op je zijn. En nu is het bijna zover dat Je-zus en Je-zwager in aantocht zijn dus.......maak je borst maar nat (geintje Erica). Geniet nog lekker van de tijd dat je daar bent en weet dat we ZEKER naar je thuiskomst uitkijken maar.........we hebben geduld. Liefs papa, mama en woefwoef Polly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2012

Ik ga slapen, ik ben moe

21 September 2012

Op weg naar een nieuwe start…

12 September 2012

Een ‘verrassende’ tegenvaller...

05 September 2012

Afbouwen is begonnen...

27 Augustus 2012

De laatste loodjes...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 150123

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: