Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Door: Heidi van Haeften

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 Mei 2014 | Nederland, Driel

Aan de vooravond van een nieuw avontuur, wat klinkt dat weer wijs he..
Morgen vertrek ik richting Franrkijk, in eerste instantie tot half september, maar hopelijk tot eind oktober:-)
Sinds mijn laatste verslag weer een hoop gezien en gedaan en vooral weer een hoop geleerd, leuke maar ook minder leuke dingen. Wil en ga hier niet teveel over uitwijden maar ben klaar voor mijn nieuwe avontuur!
Mijn auto is nu al bijna vol en dan staat er nog wat boven,scheelt dat ik nu in mijn eentje er heen rij, dus kan nog een plek volproppen!
Kan steeds meer dingen tot op het laatst uitstellen, maar moet wel toegeven dat vandaag pittig was.. Maar goed, terwijl ik dit typ staat er een glas wijn naar me te roepen dus dat is uiterst prettig. Zie wijn zeker als een gezellig iets en hoewel ik er misschien erg mooi van ga zingen of goed van Frans van praten is het voor mij ontspanning.
Dus kom maar op Frankrijk!
Een seizoen wat vooraf ging aan twijfel, een hoop twijfel maar uiteindelijk toch weer deze keuze, vooral omdat ik naar een camping ga waar ik een top seizoen heb gehad. Ik verwacht ook helemaal niets, weet alleen dat ik weet waar ik heen ga en heb zeker geleerd dat je niet terug krijgt wat je had (in positieve en minder positieve zin)
Maar heb er zeker veel zin in en voelt ook erg vertrouwd, wil mezelf verbeteren, nog meer de beste zijn en wie weet wel dit jaar de award winnen ( ook al heb ik die niet nodig om te weten dat ik de beste ben:-P)
Mijn laatste nacht in Nederland voorlopig en vanaf morgen weer heerlijk op die fijne emmer!
Notte

• 24 Mei 2014 - 23:32

Kiki:

Hi Heidi,

Heel veel succes en plezier in Frankrijk!!! Geniet van een mooie tijd daar..

• 24 Mei 2014 - 23:39

Wendy:

Hoi heid
    Heel veel plezier en succes en ik blijf je volgen..topper...en wel weer een x afspreken als je hier bent. Voor nu slaap lekker en een fijne reis. .saluti toost met je vino.

Buona notte x

• 24 Mei 2014 - 23:39

Monique:

Veel plezier weer heid en rijdt voorzichtig! !

• 24 Mei 2014 - 23:42

Mieke De Boer.:

Hoi Heidi .....een hele goeie reis.... en zekers een fijne tijd.....doeiiiiiii xxx van ons

• 25 Mei 2014 - 00:02

Janneke Essers:

Veel plezier Heidi!

• 25 Mei 2014 - 00:21

Buufje:

Hoi Heid..goeie reis en geniet van je werk en tot eind juni ..xxx.

• 25 Mei 2014 - 00:38

Sylvia:

Geniet en heel veel plezier weer in Frankrijk x

• 25 Mei 2014 - 09:39

Angela Vermeij-Derksen:

Hoi Heisi,

Kan me nu al verheugen op jou verhalen,want jij zou dus zo een boek kunnen schrijven (typen)...jou avontuur,positieviteit en doorzettingsvermogen meid petje af!!

Ik wens je heel veel plezier toe in Frankrijk,rij voorzichtig en hoop snel weer iets te lezen.

Dag topmeid..xxx

• 25 Mei 2014 - 10:45

Henk:

Dag Heidi

Heel veel plezier en succes in la douce France.
    Maak er maar weer iets moois van

au revoir

• 25 Mei 2014 - 12:34

Papa En Mama:

lieve Heidi.
    een hele goede reis en maak er weer een geweldig seizoen van!!!

we zijn trots op je en we houden van je....xxx
    papa en mama

• 25 Mei 2014 - 21:37

Korrie Heijboer:

Nou Heidi, daar ga je dan weer. Ik wens je een goeie reis morgen en een geweldi seizoen.
    Hopelijk met veel mooi weer en hel leuke campinggasten.
    Vergeet natuurlijk niet om ook zelf van alles te genieten, maar dat is je wel toevertrouwd.
    Ik volg je zoveel mogelijk.
    Dikke knuffel Korrie
    P.s. Ik drink je zometeen nog even toe met een wijntje Toi toi toi