Thuis - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Heidi

21 September 2014 | Nederland, Driel

Tja en zo zit ik weer thuis na een korter geplande/gehoopte periode.. Heb de afgelopen weken hard gewerkt om alles af te krijgen op tijd en moest t af en toe echt uit m'n tenen halen, de zin dan hè..
Bleef tot het einde toe hopen dat ik nog niet hoefde te gaan maar zit nu inmiddels al weer 2 dagen thuis en het is echt niet dat ik het hier zo vreselijk vind, dat gevoel is minder dan ooit maar gewoon dat ik geen werk heb en het geen wat ik het liefste doe werken is nu niet.
Die demontage die soms zo bikkelen is en wat ik zo graag wilde/hoopte, het zal vast de bedoeling zijn...
Mijn lijf krijgt nu de rust die t verdient heeft maar t kriebelt al weer om iets te doen, haha de aard van het beestje:-) maar ook dat stoort me niet zo en kan best rustig doen, maar wil gewoon nadat ik die rust heb gehad weer aan de slag!
De laatste weken in weken in Frankrijk was ik ook zo lekker bezig met de taal, leuk contact met collega's en mensen die ik verder heb leren kennen. Wow, soms moest ik mezelf weer even zeggen dat ik toch best een leuk mens ben, dat gevoel was soms even weg. Het gaat eigenlijk best goed met me, ben vooral moe maar daar ga ik gewoon aan toe geven..
Mijn reis terug naar Nederland verliep in eerste instantie prima, het weer was fantastisch en was ontzettend van de zon aan het genieten.. Tot ik bij Antwerpen in de file kwam, ok toen ik na een uur weer full speed kon rijden helemaal goed!
Maar toen kwam het... Hoorde ineens een heel raar geluid en het enige wat ik dacht was; Auto aan de kant! Dacht dat ie kon ontploffen, ja af en toe slaat m'n fantasie een beetje hol.
Ik keek rond en zag t al, een lekker band.. Sta je daar nog op de ring van Antwerpen en ik wilde alleen maar naar huis.
Alles is een test (vooral deze zomer)
Toen wist ik t niet meer en naar huis gebeld en vervolgens naar de verzekering en binnen een uur stond er een auto. Mijn tranen die van de spanning kwamen verdwenen toen nadat het ook nog eens flink begon te regenen in een big smile (kracht?) en ging de Vriendin maar lezen in het gras wachtend op de hulp.. Geweldig, als ik er nog aan denk, voelde me echt zo krachtig en blij, vooral ook toen de hulp kwam..
Alles kwam goed en uiteindelijk met een vertraging van 2,5 uur en bijna nog eens verkeerd gereden (blont) stond ik bijna 11 uur later bij m'n broer om m'n familie te begroeten.
Tis net een verhaal voor een boek, de afgelopen jaren er bij geteld en t boek zal denk ik bijna vol zijn, maar stop nog niet met schrijven want ben nog niet klaar. Want wil meer dan ooit reizen!
Hoe en in welke vorm,geen idee maar eerst eens even van m'n familie en vrienden gaan genieten en dan zal ik t wel zien.
En volgend jaar? Geen idee, dat zien we dan wel weer...
Hou je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driel

Frankrijk!

Eens zien hoe t hier is!

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Thuis

31 Augustus 2014

Na chaos komt orde...

02 Augustus 2014

Zomer 2014

06 Juni 2014

O jee

24 Mei 2014

Een nieuw avontuur
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1233
Totaal aantal bezoekers 150149

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: