Je went er aan? - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Je went er aan? - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Je went er aan?

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

08 April 2015 | Frankrijk, Collioure

Bijna een week hier nu en t zit nog niet echt mee hier.
Vandaar m'n begin of je eraan went, ben gewend van mijn eerdere jaren op campings dat er strubbelingen zouden kunnen zijn en uiteraard word ik ook dit seizoen weer getest.
Eerst afgelopen vrijdag toen ik 3 uur stond te wachten op iemand die er blijkbaar al die tijd al was en vervolgens ook nog eens wilde zeggen dat ik geen gas en water t weekend zou hebben want ja ze waren vrij (Pasen) Toen ik vervolgens zij dat ik er al een paar uur was ging meneer bellen.. Paar uur later gelukkig warm water.
Toen me telefonisch gevraagd werd of ik voor de maandag gasflessen bij de accommodaties wilde zetten omdat ze dan maandag werden aangesloten deed ik dat meteen (dag erna)
Nu blijkt dat waarschijnlijk verkeerde flessen zijn en ik hoogst waarschijnlijk t rondje nog x mag doen en dat op een camping die alles behalve vlak is...
Toen ik vervolgens teveel vragen had en diezelfde meneer van afgelopen vrijdag opzocht om t te vragen, waarvoor ik ook nog eens naar een camping moest waarvan de weg was afgesloten en ongeveer een half uur had geredeneerd zei hij me doodleuk inmn gezicht (12.08) dat ie pauze had tot 14.00 en geen paar minuutjes voor me had...
Toen brak ik even, nou ja in die zin dat ik even contact zocht met Nederland omdat ik anders die meneer misschien niet zo vriendelijk te woord zou staan..
Het klinkt nu misschien alsof ik t hier niet leuk heb, maar dit gaat over t werk en zoals de titel luid zou ik er onderhand aan gewend moeten raken, helaas en gelukkig maar ook wil ik hier niet aan wennen.
Ben flink aan poets, want over 2,5 week staan eerste gasten voor de deur, voor die tijd moet er nog een hoop geregeld worden, komt goed, daar vertrouw ik op..
De omgeving is echt prachtig en heb hele aardige collega's en ook t klimaat is niet vervelend:-p
Jawel dat komt wel goed en gelukkig is niet iedereen zo behulpzaam als ik, nou ja een beetje zou ook niet heel vervelend zijn..
Bon soiree

• 08 April 2015 - 23:57

Anita Van Den Berg :

heey Heidi!

Dat is gek nu eens vanaf de andere kant een blog lezen.... Leuk om te lezen hoe jij jouw beleving met ons deelt! Zo te lezen weet je van aanpakken, goed bezig!!
    Ik ben toch wel lichtelijk jaloers omdat ik nu weet hoeveel zo een periode in een andere cultuur je kan brengen..
    Ontzettend veel plezier op je nieuwe plekje, geniet lekker van al het moois om je heen!

Liefs Anita