Het is er nog! - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Het is er nog! - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Het is er nog!

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

26 April 2015 | Frankrijk, Collioure

Heb de afgelopen jaren zeker momenten gehad waarop ik of ontzettend blij, maar ook ontzettend niet blij kon en kan zijn. Ben me hier erg bewust van en soms is het echt knokken tegen dat gevoel. Aan de andere kant, het gevoel van intens blij en of gelukkig zijn als dat er is, wow! En ik kan je zeggen ondanks alles wat hier soms niet of minder lukt, het is er nog!
Kan niet echt uitleggen hoe t voelt, maar wel dat ik dan de hele wereld aan kan, niet dat dit echt zo is, maar het idee dat het zou kunnen :-P
Nadat ik de afgelopen weken soms bijna de moed in de schoenen voelde zakken, moest ik mezelf sterk houden en vooral motiveren. De meeste aankomsten voor de komende 2 weken zijn binnen en ik ja ik heb het er goed van af gebracht vind ik zelf.
Mn onzekerheid kan me soms parten spelen, maar ook daar knok ik ontzettend tegen en als dat wow gevoel er is, jeetje wat voelt dat goed.
Het kan ook zo ineens weg zijn, net als dat mindere gevoel.. Maar het besef dat ik het de afgelopen weken al meerdere malen heb gehad, ik gewoon in mn eentje in een deuk kan liggen om fotos of berichtjes die ik dan binnen heb gekregen, want ben ook echt ontzettend dankbaar met mijn internet wat het meestal fantastisch doet. Ook sta ik in huisjes (heerlijk) mee te dansen met de muziek in mijn eentje. Ja, ook met mijn strijd soms, Heidi geniet!!
Dit fijne gevoel wilde ik even delen met jullie:-)
Mijn stagiaire is vanmiddag gearriveerd, dus komt helemaal goed (…)
Vanavond gezellig wezen eten met collegas en genoten van live muziek, ja muziek word ik zeker ook blij van, dank!
Mocht het nu een keer wat minder gaan, dan weet ik in ieder geval als ik dit teruglees hoe blij ik ook kan zijn....

Bon nuit

• 27 April 2015 - 16:19