Onaardig - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Onaardig - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Onaardig

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 Juni 2015 | Frankrijk, Collioure

Eerst wil ik nog even kort terug komen op het vorige verhaaltje want nadat ik de link op facebook geplakt had schrok ik een beetje van sommige reacties. Bijvoorbeeld dat ik eens met iemand moet gaan praten, je moest eens weten..
Ik ben niet perfect en deel misschien soms teveel, daar werd ik me wel bewust van en dat t misschien heel ernstig overkwam dat was niet mijn bedoeling. Het gaat echt prima met me, soms alleen iets minder, maar vaak uitstekend!!
Vandaag was ik niet zo heel aardig tegen een mevrouw maar dat was meer na aanleiding van een telefoongesprek waarin deze mevrouw echt heel erg onaardig tegen mij,m'n stagiaire en een collega was en ik noemde haar niet aardig tegenover ons. Maar vooral de spanning die ik erbij voelde.. Het punt en het feit dat gasten ons dus blijkbaar voor alles mogen en kunnen uitmaken, maar ik me moet inhouden en dat lukte dus niet vanavond.
Dat ik me er dan veel later nog schuldig over voel en t niet los kan laten, tja c'est moi!
Ben op t moment ook bezig met het organiseren van een kerstfeest (6 maanden voor de echte kerst, ja ik heb t niet ooit verzonnen:-p) en krijg ook daarin van alle kanten commentaar, maar dat is altijd als je iets organiseert. Het is niet allemaal negatief hoor, maar je hoort mensen niet tot een paar dagen ervoor en ineens willen ze zich overal mee bemoeien. Dit kan ik veel beter loslaten (inmiddels wel,weer, maar eerst ook niet.. Haha wat een figuur ben ik ook he...)
Maar goed nog 1 nachtje slapen en dan is het dus 25 juni en is het kerst hier (voor ons dus wel) en de appeltaart staat al in de koelkast te wachten en m'n slingers liggen klaar opgehangen te worden
Leuke dingen dus in het vooruitzicht, met soms het nodige gedoe, maar he alles is een les he;-)
Van de week ook een bbq georganiseerd (ja Heidi de organisator laat zich weer zien, maar blaast binnenkort weer af) en toen had ik 1 stel niet gevraagd, wat ik blijkbaar wel had moeten doen, ook al kan niet iedereen goed met elkaar.. En uiteraard voelde ik me daar best rot over en paar keer sorry gezegd, dan ist klaar toch? Feit is en blijft dat ik daar uiteraard nog even over in blijf zitten, maar is nu wel ok denk ik.. (En anders maar niet)
Schreef in het vorige verhaal over een soap, tja dat is t dus wel soms hier, heb ik geen tv voor nodig, alleen hoef ik dan niet perse de hoofdrol te spelen, dat mag ook iemand anders doen.
Ga lekker slapen, opmaken voor een warme kerst met hopelijk een hoop gezelligheid;-)
Bon nuit

  • 25 Juni 2015 - 06:57

    Cisca:

    Hoi lieve Heidi. Ik wil je langs deze weg fijne kerst toe wensen
    En de gezelligheid maak jij zelf wel. Xxx cis

  • 26 Juni 2015 - 16:23

    Papa En Mama:

    Lieve Heidi.
    Weet dat alles wat je doet....dat wij er trots op zijn....
    Bijvoorbeeld het begin van je verslag....ben je nu mooi kwijt.. Hahaha.
    Weet je, niet alles kan altijd perfect verlopen maar ik weet zeker dat jullie "Kerstfeest" er heel gezellig uitzag op je foto's dus dat nemen ze je/jullie mooi niet af.
    Het belangrijkste is dat jullie het naar je zin hebben gehad en "DAT ZAG ER WEL ZO UIT".
    GEZELLIG toch? :-)
    We blijven je in elk geval volgen en zijn super trots op je
    Maar dat wist je al. ;-)
    Lofjoe. ....papa en mama. En een super natte lik van Polly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Collioure

Frankrijk 2015

Nieuwe ronde...

Recente Reisverslagen:

26 September 2015

Afsluiten

28 Augustus 2015

Moe

26 Juli 2015

Hoogseizoen

24 Juni 2015

Onaardig

10 Juni 2015

Breekpunt
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 150096

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: