Encore une fois, nog een keer... - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Encore une fois, nog een keer... - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Encore une fois, nog een keer...

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 Januari 2016 | Nederland, Driel

Niemand zei dat t makkelijk was, niemand zei ooit dat t zo moeilijk zou zijn..
Een mooie spreuk die ik tegenkwam, m'n 7e jaar ga ik tegemoet en waar ik ooit m'n gezellige toiletverhalen met jullie deelde heb ik soms wat zwaardere stof die ik met jullie wil delen. Het kind is blijkbaar toch iets wijzer (?) en volwassener (??) geworden.
Dit soort verhalen werden niet altijd 'gesnapt' en dat hoeft ook niet, want het is vooral mijn eigen stuk wat ik wil delen. Tot op zekere hoogte uiteraard, want er zijn nog steeds dingen die ik voor en bij mezelf houd. Maar de grote lijnen zijn middels deze site voor iedereen die t boeit..
Over een kleine 2 mnd zit ik weer in Z Frankrijk om voor Vacansoleil te werken op dezelfde camping als vorig jaar. En nadat ik afgelopen winter dacht zeker te zijn over bepaalde dingen ga ik t allemaal rustig bekijken, geduld is een schone zaak
Er is maar 1 ding waar ik wel zeker over ben en dat is dat ik gelukkig wil zijn en blijven en wil dit seizoen voor mezelf gaan uitvinden waar ik dit voor een langere tijd ga uitproberen. In Nederland of toch ergens anders? Wil in ieder geval gaan proberen te werken aan meer rust voor mezelf,want dat heb ik nodig..
Afgelopen winter besloot ik aan mezelf te werken en ondanks dat ik hier nog middenin zit heeft het me al wel wat opgeleverd. Ben ook tegen vervelende dingen aangelopen, maar gelukkig niet alleen maar. Ik verwacht niet dat mensen snappen wat en waarom ik de dingen doe zoals ik ze doe, maar probeer alleen maar m'n hart te volgen en gelukkig te zijn.
Ja, ik kijk er weer naar uit om naar het buitenland te gaan en ja uiteraard ga ik t ook missen hier.. Dit is bijna vaste prik geworden
7 jaar geleden besloot ik mijn leven om te gooien, nou ja ik zag geen andere uitweg en wat ik nu wel zeker weet is dat dit t beste is wat ik ooit heb gedaan, maar dat t soms zo moeilijk zou zijn? Gelukkig maar dat je van tevoren niet alles weet he ;-)
Een kleine 2 maanden om nog van NL en alles erbij te genieten en dan genieten in La France met alles erbij, incl leuke mensen die ik weer ga zien van vorig jaar en dat is fijn.
Zo min mogelijk verwachten en plannen daar pleit ik voor want ook daar ben ik mezelf regelmatig in tegengekomen..
Ik wens alleen een fijn seizoen met fijne mensen, maar dat komt vast goed!
Het wordt weer genieten in de tent, want daar moet mevrouw ook weer even in dit seizoen, daar verheug ik me dus absoluut niet op, maar soms moet een mens (moi) offers brengen om dicht bij datgene te komen wat je echt wilt :-p
Ik ga slapen ik ben moe, doe mij beide oogjes toe..
Tot snel Frankrijk en tot die tijd Nederland; Heidi has not left the building yet ;-)

  • 25 Januari 2016 - 07:50

    AQ:

    Dag lief mens, wat een mooie openheid... Geniet van de momenten. Van het hier en nu. Zet je hart maar open en sta klaar om te ontvangen. Veel geluk!

  • 25 Januari 2016 - 12:45

    Anja:

    ♡♡♡.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driel

France 2016

Encore une fois, la derniere fois...

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2016

Van alles naar niets; vakantie

24 Augustus 2016

Lieve Heidi

10 Augustus 2016

Frustratie

09 Juli 2016

Verhuizing=verandering=van slag

02 Juni 2016

?
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 150087

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: