Kracht - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Kracht - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Kracht

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

08 Maart 2016 | Nederland, Driel

Jeetje waar haal ik t soms toch weer vandaan die kracht.. Een winter van uitersten is bijna weer voorbij en vooral een winter met een hele hoop verhelderingen vooral voor mijzelf. Dit heeft mij enorm veel energie gekost dat ik 2 weken geleden tot de conclusie kwam dat ik al bijna zou gaan en als de wiedeweerga maar eens met dat goede gevoel aan de slag moest gaan. Wil niet teveel in details treden maar dat het pittig was dat is nog zacht uitgedrukt. Maar Heidi zou Heidi niet zijn als ze hier door heen gekomen is (soort van) Voel in ieder geval die oerkracht weer en meer dan ooit ben ik naar mijn lijf aan het luisteren die mij soms meer dan ooit tot rust dwingt..
Ben vandaag actief aan het inpakken en moest net ff een pauze inlassen omdat t even heel veel was, dus hier ben ik met mijn verhaal ;-)
Overmorgen om deze tijd rijd ik als het goed is mijn nieuwe avontuur tegemoet. Mijn nieuwe Franse avontuur en vol vertrouwen begin ik aan mijn 7e seizoen voor Vacansoleil. Zag op de voorlopige planningslijst mensen staan van vorig seizoen die weer terugkomen en dat is leuk om te zien. Veel nieuwe accommodaties op de camping en een stagiaire en uiteraard ben ik benieuwd hoe voorspoedig dit allemaal zal verlopen.. Hier kom ik uiteraard nog op terug :-p
Afgelopen zondag toch nog even een gezellig samenzijn georganiseerd, want dat ik zelf wel verdiend! Op t laatste moment zoals sommige mensen van me gewend zullen zijn ;-)
Bijna jarig ook en die dag zal ik in ieder geval doorbrengen met mijn lieve ouders die me al die jaren onvoorwaardelijk gesteund hebben en vooral vaak de echte Heidi zagen en die was niet altijd leuk. Dank je wel papa en mama!! Ik hou van jullie!
Voel de rust weer terugkomen in mijn lijf en daar helpt je (in mijn geval dan) gedachten ventileren soms ook bij..
Ga zo nog even mijn laatste rit als vrijwilliger volbrengen, erg dankbaar om dat gedaan te hebben de afgelopen maanden.
Ja, laat het harde werken maar weer komen, ik ben er klaar voor!

Carpe diem, daar doe ik al 7 jaar zeker bewust mijn uiterste best voor in ieder geval.
Dank je wel voor het lezen

• 09 Maart 2016 - 12:20

Angela:

Lieve Heidi,

Wat ben je toch een bijzondere vrouw. Mooi hoe je dit weer op papier zet. Dat het niet altijd even makkelijk gaat en je er hoe dan ook weer het positieve uit haalt,geweldig! Hier kunnen veel mensen nog van leren. Ik wens je een geweldige tijd toe in Frankrijk ,hard werken maar ook de heerlijke geniet momenten en op zijn tijd een

• 09 Maart 2016 - 12:59

Dorien:

Mooi geschreven! En inderdaad leef bewust en voel bewust. Wees gelukkig en blij met jezelf! Ben benieuwd naar je verhalen. Maar volgend jaar toch echt een keer ietsie pietsie verder hoor. Parkplayabara kan echt iemand gebruiken zoals jij. Angela en ik zijn dan in ieder geval je vaste gasten

• 09 Maart 2016 - 14:49

Korrie Heijboer:

Lieve Heidi,

Ja, daar ga je dan. Heerlijk dat alles weer goed op de rit is gekomen. Je straalt weer helemaal. Een periode van hard werken breekt aan maar de energie is er voor.
    Ik weet dat het echt soms aanpoten is maar ook dat je er van geniet.
    Maak er een geweldige zomer van met veel interessante gasten die jou ook waarderen
    om je werk maar ook om je humor, je aandacht en je belangstelling.
    Hele fijne zomer en we proberen elkaar te zien op die fantastische locatie.
    Dikke kus

• 09 Maart 2016 - 21:56

Maria-Louise Geerken:

Lieve Heidi,
    Wat heb jij dat mooi verwoord .....nee..... jij bent een powerwoman vrouw die heel veel in haar mars heeft.
    Je mag zeker heel trots op jezelf zijn !!!
    Nu ga je weer een nieuw avontuur aan in La France en wens jou heel veel suc6 maar ook heel veel plezier.
    En natuurlijk ga ik jou weer volgen op bookface en instagram.
    Dikke knuffel van Maria-Louise