Presque fini - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Presque fini - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Presque fini

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

08 April 2016 | Frankrijk, Perpignan

Een week voor de eerste aankomsten en er moet en nog een hoop gebeuren en ik heb er best nog wel de tijd voor. Vandaag had ik dit dilemma en besloot ik om 1500 weekend te gaan houden. Nou ja tot zondag 1400 zoiets want dan staat m'n stagiaire voor de spreekwoordelijke deur ;-) ik lig op schema en zou gewend moeten zijn aan de prioriteiten stellen van een camping. Die liggen nl op t moment ergens anders dan het aansluiten van mijn resterende 17 huisjes.. Buiten t feit dat van de week mijn telefoon incl een paar duizend foto's crasht, ik vervolgens mijn nl simkaart nergens meer kan vinden en mijn aangetekende brief naar een instantie nergens meer te vinden is doe ik t best wel goed. Probeer vooral naar mijn lijf te luisteren die heel voorzichtig soms mijn grens korter maakt.. Prima hoor, maandag komt t wel weer. Ben zo blij en dankbaar vooral dat ik weer goed slaap, eindelijk na weken van minder goed slapen. Zo dankbaar en blij zijn dat ik weer mag werken en geregeld sta te dansen (ja echt) in de huisjes tijdens het schoonmaken. Ja ik heb t naar mijn zin. Ben vanmiddag naar yoga geweest bij een Nederlandse mevrouw (al ruim 40 jr woonachtig in Frankrijk) en kom er heerlijk ontspannen vandaan. Ja ik heb t naar mijn zin. Haal daar mijn onzekerheid vanaf en t gaat perfect en trek daar nog eerst piekeren vanaf en t kan niet meer stuk. Vandaag kreeg ik te horen dat meer mensen piekeren, oh ja? Gelukkig, ik ben niet raar:-p
Volgende week mijn eerste aankomsten met as zondag mijn stagiaire dus die mij gaat helpen dit seizoen.
Het weer op het moment erg winderig maar wel zonnig, was dat al wel gewend van vorig jaar dus geen verrassingen qua wind..
Lekker een dag vrij en deze dag ga ik (proberen) zo rustig mogelijk te houden. Het plan was eerst naar Girona te gaan, maar er komt even teveel op me af dus stel dit even uit (luisteren naar m'n lijf)
Een bonne weekend voor de deur en dan de echte start van mijn seizoen volgende week. Ik hoop er dit seizoen veel van te genieten, dat verdien ik wel :-)
A plus xx