Presque fini - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Presque fini - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Presque fini

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

08 April 2016 | Frankrijk, Perpignan

Een week voor de eerste aankomsten en er moet en nog een hoop gebeuren en ik heb er best nog wel de tijd voor. Vandaag had ik dit dilemma en besloot ik om 1500 weekend te gaan houden. Nou ja tot zondag 1400 zoiets want dan staat m'n stagiaire voor de spreekwoordelijke deur ;-) ik lig op schema en zou gewend moeten zijn aan de prioriteiten stellen van een camping. Die liggen nl op t moment ergens anders dan het aansluiten van mijn resterende 17 huisjes.. Buiten t feit dat van de week mijn telefoon incl een paar duizend foto's crasht, ik vervolgens mijn nl simkaart nergens meer kan vinden en mijn aangetekende brief naar een instantie nergens meer te vinden is doe ik t best wel goed. Probeer vooral naar mijn lijf te luisteren die heel voorzichtig soms mijn grens korter maakt.. Prima hoor, maandag komt t wel weer. Ben zo blij en dankbaar vooral dat ik weer goed slaap, eindelijk na weken van minder goed slapen. Zo dankbaar en blij zijn dat ik weer mag werken en geregeld sta te dansen (ja echt) in de huisjes tijdens het schoonmaken. Ja ik heb t naar mijn zin. Ben vanmiddag naar yoga geweest bij een Nederlandse mevrouw (al ruim 40 jr woonachtig in Frankrijk) en kom er heerlijk ontspannen vandaan. Ja ik heb t naar mijn zin. Haal daar mijn onzekerheid vanaf en t gaat perfect en trek daar nog eerst piekeren vanaf en t kan niet meer stuk. Vandaag kreeg ik te horen dat meer mensen piekeren, oh ja? Gelukkig, ik ben niet raar:-p
Volgende week mijn eerste aankomsten met as zondag mijn stagiaire dus die mij gaat helpen dit seizoen.
Het weer op het moment erg winderig maar wel zonnig, was dat al wel gewend van vorig jaar dus geen verrassingen qua wind..
Lekker een dag vrij en deze dag ga ik (proberen) zo rustig mogelijk te houden. Het plan was eerst naar Girona te gaan, maar er komt even teveel op me af dus stel dit even uit (luisteren naar m'n lijf)
Een bonne weekend voor de deur en dan de echte start van mijn seizoen volgende week. Ik hoop er dit seizoen veel van te genieten, dat verdien ik wel :-)
A plus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Perpignan

France 2016

Encore une fois, la derniere fois...

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2016

Van alles naar niets; vakantie

24 Augustus 2016

Lieve Heidi

10 Augustus 2016

Frustratie

09 Juli 2016

Verhuizing=verandering=van slag

02 Juni 2016

?
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 150099

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: