Wow,deel 2 - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Wow,deel 2 - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Wow,deel 2

Door: Heidi van Haeften

Blijf op de hoogte en volg Heidi

30 Juli 2013 | Frankrijk, Epiniac

Ondanks dat niet al mijn dagen hetzelfde zijn en ik ook wel eens een mindere dag kan hebben overheerst het wow gevoel nog steeds. Het grootste voorbeeld hiervan was afgelopen week tijdens het zomerfeest, door de camping georganiseerd en ik had gevraagd om met wat vacansoleil spullen daar te gaan staan en wat activiteiten te doen waaronder koekhappen. Zelf was ik van te voren al zo verschrikkelijk enthousiast.. Tot het die bewuste vrijdag was en het weer wat voor de hele dag mooi goed voorspeld was omsloeg, het begon te regenen en het zag ernaar uit dat dit in de regen zou vallen, letterlijk en figuurlijk. Doe echt mijn best positief te blijven, maar toen er na 45 minuten nog niemand bij me was geweest voelde ik mn stemming een beetje omslaan. Hoe was dit nu mogelijk, met al mn enthousiasme gooide de regen roet in t eten.. Neen, want de Engelsen waren mn redding, opeens waren er wat kinderen die geinteresseerd waren in een vacansoleil tattoo, wilden zelfs het koekhappen proberen en zo werd mijn middag na ongeveer een uur geopend. Non-stop bleven de kinderen komen en mn enthousiasme was weer terug. Zo verrast en zo dankbaar en het gevoel wat ik hierbij kreeg, onbeschrijfelijk.. Voelde me in ieder geval ook erg gelukkig!
Die avond was er een optreden bij de bar buiten en later disco, geloof dat nu echt iedereen weet wie ik ben. Heb denk ik met iedereen geknuffeld.. (tja) De wijn smaakte ook erg goed(jaja), voelde me echt intens gelukkig. Ja daar is tie weer en oh wat voelde dat fijn. De dag erna iets minder Erg leuk gekletst ook met de manager van de receptie en krijg dan te horen dat ze zo blij met me zijn en ik geef ook terug dat ik het verschrikkelijk naar mn zin heb en dat heb ik ook echt. Ben zo blij en dankbaar dat ik het toch weer een kans gegeven heb en nogmaals te ver in de toekomst kijken wil en doe ik niet, maar het voelt momenteel erg goed! Heb de laatste dagen wel wat lichamelijke klachten, vermoed zelf dat het ook door het eten van het stokbrood kan komen, want ondanks dat het erg lekker is kan wit brood wel verstoppen. Opnieuw weer even mezelf toespreken gezonder te eten.. Dit zijn ook van die mooie dingen, want ondanks dat het alleen zijn wel eens alleen kan voelen is het erg prettig dat alleen ik mezelf toe kan en moet spreken op de momenten dat het wat minder is of voelt. Ikzelf ben verantwoordelijk voor alles hier en dan niet alleen het werk, maar ook alles eromheen!
Gisteravond een verkleedfeest gehad en dan komt in eerste instantie wel een beetje de onzekere Heidi om de hoek kijken, vooral het afvragen of ik wel leuk genoeg ben.. Nu ik het teruglees denk ik ook, joh! Maak je niet druk, maar het is er wel even.
Ben van de week zelfs alleen uit eten geweest en hoewel ik het vorig jaar vaker deed, was dit ook weer een stap even om te zetten. Maar erg lekker gegeten in het nieuwe restaurant op de camping!
Nogmaals het gaat erg goed met me hier, ik geniet enorm en intens! Moet er nog even niet aan denken hier weg te gaan, weet in ieder geval ook dat ik zin heb in het vervolg van mijn avontuur..
Demontage, joehoe! Heb 2 weken geleden te horen gekregen dat ik nog wat langer in Frankrijk mag blijven, mag ook weer helpen de tenten afbreken, hetzelfde als wat ik in het begin van het seizoen gedaan heb. Erg mooie en fijne dingen in het vooruitzicht dat nog even duurt. Eerst me opmaken voor hoog bezoek uit NL, namelijk mn Buuf! Erg bijzonder dat ze me hier komt opzoeken, erg veel zin in! En dan natuurlijk ook die storm die zo nu en dan langskomt, tja ontkom er niet aan he. Nee hoor zonder gein, allemaal dingen die mijn verblijf hier erg leuk en bijzonder maken en houden…
Salut!

  • 30 Juli 2013 - 16:40

    Kiki:

    Leuk verslag weer Heidi... Je bent een avontuur aangegaan en dat kan niemand je meer afpakken... Geniet ervan..

    Gr Kiki

  • 30 Juli 2013 - 16:40

    Kiki:

    Leuk verslag weer Heidi... Je bent een avontuur aangegaan en dat kan niemand je meer afpakken... Geniet ervan..

    Gr Kiki

  • 30 Juli 2013 - 20:06

    Mieke De Boer:


    Hoi Heidi,alles verloopt goed lees ik,maar daar was ik ook niet bang voor.
    Heidi geniet van alles en het is je gegunt.veel plezier straks met je buuf.


    Gr Mieke en Henk

  • 31 Juli 2013 - 13:46

    Papa En Mama:

    Ha die Heidi.
    Heel mooi verslag weer, ik had het gisteren al wel
    op mijn telefoon gelezen maar voor die grote van
    letters zijn echt mijn armen te kort geworden dus
    toch maar laptop geopend....hahaha.
    Zo fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en
    nogmaals (elke keer weer).....we hebben heel veel
    bewondering voor je en ach....die onzekerheid heb
    je echt niet nodig hoor ...JE KUNT HET dus...go for it girl!!!
    dikke kus van papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Epiniac

Frankrijk!

Eens zien hoe t hier is!

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Thuis

31 Augustus 2014

Na chaos komt orde...

02 Augustus 2014

Zomer 2014

06 Juni 2014

O jee

24 Mei 2014

Een nieuw avontuur
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 150341

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: