Afsluiten - Reisverslag uit Argelès-Gazost, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Afsluiten - Reisverslag uit Argelès-Gazost, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Afsluiten

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

26 September 2015 | Frankrijk, Argelès-Gazost

Zo sta je aan t begin van een seizoen en ik mijn geval is het nu weer bijna het einde van het seizoen. Een periode die je opbouwt en nu dus weer afsluit. Niet alleen het afsluiten van de huisjes maar ook van een fase, een periode.. Ja en ik denk wel dat het een leerzame periode was en nog steeds is want ik zit er nog middenin en ben in de afgelopen 2 weken 2 x verhuisd, heb de afgelopen 3 weken 2x bezoek gehad en ben nu moederziel alleen op de camping. Back to basic, want ook het internet is eraf, de rotzakken (grapje hoor). Terwijl ik dit nu typ ben ik kei kapot, was het liefste meteen door naar bed gegaan, maar wilde nog 1x even m'n belevenissen met jullie delen. Och och wat heb ik af en toe gemopperd dit seizoen, veel gevraagd en gelukkig ook veel gelachen hoor, maar vooral genoten. Dit doe ik nog steeds ondanks dat mijn dagen weer even erg lang zijn, mijn lijf dit niet altijd waardeert en ik al 2 x teruggefloten ben de afgelopen dagen (door mezelf vooral). Maar ik geniet zeker nog, vooral als ik hier in de omgeving rondrij en die prachtige bergen zie, vaak vergezeld van die net zo mooie zon. Ja ik denk dat ik hier wel zou kunnen wonen.. En uiteraard zoals velen van jullie weten denk ik altijd wel ergens over, maar voor t eerst (denk ik) ging toch echt die gedachte door m'n hoofd wat ik allemaal zou moeten uitzoeken hiervoor. Gewoon even vluchtig, maar het voelde niet verkeerd. 35 wordt ik volgend jaar en heb vorige week nog zo ludiek mijn halve verjaardag gevierd en uiteraard denk ik dan verder en hoewel ik t vaak nog steeds niet weet is de behoefte om terug te komen zeker aanwezig.
Ik weet alleen nooit hoe ik mijn winter doorkom en voor t eerst in al die jaren ga ik verder waar ik ooit gestopt ben voordat ik voor het eerst in het buitenland (Italië) ging werken, ik ga aan mezelf werken..
Vind het allemaal erg spannend, maar ga er vol vertrouwen in en daarom wil ik nog niets bevestigen..
Misschien een beetje vaag, maar hey that is me soms he..
Bijna 7 maanden van huis geweest en op de dag vraag of ik zin heb om naar huis te gaan antwoord ik uiteraard ja! Zin om m'n kleine nichtje, mijn grote neefje en de rest van de familie en vrienden weer te zien..
Ik ben nog een week aan t werk hier en die zal ik in stijl afronden namelijk in mijn blote kont!
Nee helaas, dat doe ik de rest van de wereld maar niet aan maar ga met opgeheven hoofd weer terug naar Nederland, want ook dit jaar was er uiteraard naast de soms wat minder tevreden minderheid (gelukkig) genoeg waardering van die oh zo tevreden gasten.
Je suis tevreden!!

  • 26 September 2015 - 23:33

    Erica:

    Zal het bed vast vrij maken

  • 27 September 2015 - 02:28

    Papa En Mama:

    Lieve heidi.
    Ik houd het kort.
    We zijn trots op je en dat zullen we altijd blijven.
    ♡♡♡♡♡♡♡♡
    Papa en mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Argelès-Gazost

Frankrijk 2015

Nieuwe ronde...

Recente Reisverslagen:

26 September 2015

Afsluiten

28 Augustus 2015

Moe

26 Juli 2015

Hoogseizoen

24 Juni 2015

Onaardig

10 Juni 2015

Breekpunt
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 150093

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: