Thuis.. - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Thuis.. - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Thuis..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

07 November 2007 | Nederland, Driel

Hallo, allemaal! Weer terug op eigen bodem. Sinds vanmiddag 13.00 uur ben weer in Nederland en sinds 15.00 uur in Driel. Moet wel zeggen dat ik me een beetje raar voel. Zat straks in de kamer en was net of ik niet geweest was en het allemaal een droom was (ben ook erg moe), gelukkig laten de foto's en films wel anders zien. Het vliegen ging wel goed, we vertrokken een half uur later omdat het vliegtuig naar LA wat later was gearriveerd dan de bedoeling was. Maar goed, de mensen naast wie ik zat waren een beetje van die rare?? Van die mensen die alleen maar in hun eigen taal spraken en een beetje onbeshoft ook. (uit middenoosten denk ik, aan taal te horen, nou niet dat ik de taal ken maar toch vermoed ik het. ) Veel mensen in het vliegtuig waren van een andere nationaliteit, dat was de heenweg ook al zo. Vooral veel puntbaarden en hoofddoekjes volk. Veel mensen gebruiken deze vlucht als overstap naar hun eigen locatie. Wat wel opvallend aan de vlucht was, dat we om 1830 vertrokken en om 23.30 uur was het al weer licht aan het worden. Ons werd dan ook verzocht de schermpjes naar beneden te doen zodat we optimaal konden genieten van nachtrust. Ook werden er 2 maaltijden naar binnen gepropt, nee was goed hoor (complimenten voor KLM). Uiteindelijk 13.00 Nederlandse en 4.00 uur Amerikaanse tijd land ik weer op schiphol. Een ervaring rijker.. tevreden maar wel erg moe. Nu nog zien op te blijven tot een uur of 22.00 uur en dan maar hopen dat ik kan doorslapen. Nogmaals bedankt allemaal voor jullie berichtjes en vergeet a.s zondag niet. Lees even terug als je niet weet wat ik bedoel. Laat even weten of je wel of niet komt, zou het erg leuk vinden. Check de pagina zo nu en dan voor evt. foto's. Groetjes

  • 07 November 2007 - 23:37

    Martiene:

    Ben blij dat je weer weer veilig in driel bent, toch wel een eind vliegen enzo dus altijd wel fijn als iemand weer veilig terug is!
    Ik ga zondag mijn best doen om ff langs te komen maar ik denk niet dat me dat gaat lukken, maar dat hoor je nog en anders moeten we volgende week een keer afspreken om alles eens goed te bekijken!

    Nou meis rust lekker uit van je jetlag en tot snel!

    Kusjes
    Martiene

  • 08 November 2007 - 13:05

    Dorien:

    WELKOM THUIS LIEVERD.....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van ons zal best raar zijn om weer thuis te zijn.
    groetjes dorus en de rest

  • 08 November 2007 - 20:40

    Thea Van Rijsewijk:

    Hallo Heidi,

    Misschien komen Marco en ik zondagmiddag even langs. We moeten ook even op mijn vader passen, maar misschien kunnen we wel een uurtje weg. Ben toch erg benieuwd naar de foto's.

    Groetjes,
    Thea

  • 09 November 2007 - 20:29

    Buuf:

    Hadiehai Heidi

    Welcom thuis,lekker dat je weer in je eigen bedje kan slapen.
    IK kan niet s;middags komen om je lekkere hapjes te proefen.
    Omdat ik bar dienst heb bij sv.driel, maar ik probeer het wel.

    Dag Heidi. xXx buuf.

  • 10 November 2007 - 17:28

    Wendy:

    hoi heidi,

    zo te lezen heb je het erg leuk gehad..
    enn al een beetje bijgekomen van de reis..

    groetjes wendy

  • 21 Januari 2008 - 11:42

    Mama:

    Hoi Heidi.

    Hier een berichtje uit een regenachtig en druilerig Driel. We hopen dat je het erg naar je zin hebt in Oostenrijk want daar ben je nu lekker aan het skieen.Heel veel plezier en wie weet denk je er aan deze site aan te vullen, dat lijkt ons erg leuk om je ook daar te volgen. Heel veel liefs en groetjes (ook voor Ria)van ons allemaal. Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2008

thuis..

25 September 2008

gratis vanuit hotel

25 September 2008

vanaf times square,gratis nog wel!!

24 September 2008

Het kan erger!!

23 September 2008

Ongelofelijk, maar toch ook eenzaam
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 150277

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: