Het kan erger!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Het kan erger!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Het kan erger!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 September 2008 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal, beleefde vanochtend iets heel bijzonders. Namelijk dat ik rond 3 uur moest plassen, niets aan de hand. Rond 6 uur moest ik nog een keer en toen ik terugkwam zag ik iets voor mijn bed, een blaadje of zo toch?? NOU NIET DUS, ER LAG EEN DODE MUIS VOOR MIJN BED!!! Echt dacht dat die drol het dieptepunt was, nou nee de muis heeft gewonnen. Ik gillen en in mijn pjama naar de beveiliging, die haalde m weg. Weet je wat hij zei; Hij heeft vast een hartaanval gehad.. Daar heb ik toch niets aan, die informatie. Kan mij het schelen dat hij zo aan zijn einde is gekomen. Ik kon bijna niet meer slapen. Vanochtend om 8 uur opgestaan om musea te bekijken, Lisa zou 1230 klaarstaan bij laatste museum. Nou, nee hoor ze was er niet, ik 2 x om het gebouw gelopen maar ze was er niet.. Heb nog gewacht tot 1310, ben toen gegaan. Musea had ik het wel beetje mee gehad, heb tussendoor bagel bij Dunkin donuts gehaald, soort starbucks idee, koffie met iets lekkers erbij. Het was heerlijk. Rond 1 uur met metro vertrokken richting Chinatown en het was vooral druk daar, San francisco vond ik indrukwekkender. Little Italy was ook grappig, veel restaurants. Weinig ijstenten, had ik wel verwacht. Echt hoeveel ik vandaag weer gelopen heb.. Vanmiddag soort pita brood met kip en rosbief op (2 verschillende). Was erg lekker.. Vanavond 2 punten pizza (slices heet dat hier) op, pizza krijg je hier echt niet op!!. En nnet als afsluiter een sundae met fudge (chocolade), mmmm. Maar goed dat weegt goed op tegen het aantal km dat ik gelopen heb, pfff... Heb ook nog stuk van central park gezien, prachtig hoor, heel vredig en mooi. Weer mooi weer vandaag trouwens. Heb net ook ruim een uur in m en m winkel gelopen, heb er wat gekocht maar wat??? ja... Oh ja en heb soms wat m en m's gepakt en die verdwenen zo in mijn broekzak, hoe kan dat nou?? Heb dus een leuke, maar erg vermoeiende dag gehad. Ga zo kijken of de familie van stuart little er is (kamer zou wel schoongemaakt worden). lig op begane grond, dat zou verklaring kunnen zijn en had raam open.. Nou ja, nog 1 nachtje hier en dan weer naar het spinnenseizoen in Nl. Doe ze allebei maar niet (spin en muis). Dag dag lieve mensen, piep piep

• 25 September 2008 - 07:38

Home:

Nou dat heb je ook weer gehad, een MUIS. maar hij/zij was toch al dood? kan nooit door een hartaanval van het gillen zijn gekomen,toch? Inderdaad nog 1 nachtje en dan zit het er weer op. geniet nog van je laatste dag in New York en zorg dat je op tijd op het vliegveld bent want ik weet niet hoe laat de volgende vlucht dan komt en anders staan wij zoooooooo lang te wachten!!hahahahah fijne dag nog. papa en mama