wow - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu wow - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

wow

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

13 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hsllo allemal. Morgen is het zover, universal studios en de dag erna disney world!! WE blijven waar we nu zijn 3 dagen en echt de hotelkamer is net een huis. Het heeft een woonkamer, slaapkamer. Echt heel groot, er zijn ook 3 zwembaden. Kortom erg mooi.. We zijn vanavond naar old town geweest, soort van kermis idee en echt hier zou iedereen het al geweldig vinden!! Je kan hier karten, met zon elastiek die je hoog brengt en dan laat vallen, veel eettenten, achtbaan, etc. Echt geweldig!! En dan de komende 2 dagen, heb er echt zin in. Morgen ook de toga party, met pizza drinken, feesten. Vanavond ook lekker gegeten, quesidilla, tortilla dus met kip en kaas!!, mmmm. Ga zo lekker slapen en me opmaken voor morgen. Je hoort het wel weer, groetjes

• 14 September 2008 - 07:02

Buufje:

Haaj Heidi.
    Zo te lezen heb je er zin in,ik zou wel mee gewild hebben maar ik heb vlieg angst jajaja echt he'die buuf toch niet gedacht he'En het was alleen maar voor het eten, water loop me in de mond als ik het lees van jou LEKKERRRRRRRRRRRRR. Ik ga me aan kleden bardienst bij "RKSV DRIEL" ze moeten uit naar Eldenia dus ben benieuwt hoe de uitslag wordt.ons KLUPPY gewonnen cool he'nou tot later dikke kus BUUFJE.

• 14 September 2008 - 18:54

Jacco En Eef:

Nou, we zijn hel benieuwd hoe de komende dagen zullen zijn. Volgens ons is het echt vet!! We zijn dus benieuwd naar je volgende blog.

Groetjes bruur en aanhang, hahahaha!

• 14 September 2008 - 19:40

Erica:

Gaaf die dingen allemaal en leuk dat je zo`n grote hotelkamer heb!!!
    Hoor wel weer hoe het was...
    Je laatste bericht was dat het super mooi was in de studio`s kost wel wat maar dan hebje ook wat!!!!

Groeten en tot snel