Moet ik de tv uitdoen?? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Moet ik de tv uitdoen?? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Moet ik de tv uitdoen??

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

17 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haha, als je dit ziet denk je misschien waar gaat dit over. Maar eergisteren en die dag ervoor toen ik bijna sliep vroeg ik in het Nederlands aan Vicky of ik de tv uit moest doen. En meteen had ik door dat ik het niet in het Engels maar in mijn eigen taal vroeg. Lachen he, en die laatste nacht zei ze dat ik in mijn slaap aan het praten was en ook wederom in het Nederlands. Dus ondanks dat ik veel in het Engels denk en doe, vergeet ik het thuis front niet hahaha. Heb trouwens de bank niet kunnen vinden van Forrest, want die hebben ze ergens beschermd staan (was ook gezegd), omdat mensen het probeerden te stelen. Lachen he, wel het park waar de scene zich afspeelde. Ook loop ik in de winkelstraat en zie een Birkenstock winkel en daar hebben ze de nieuwste collectie en dat zijn gewoon normale prijzen hoor. 70 euro voor een paar slippers, belachelijk toch. Zo, heb net lekker gedouched en gaan zo naar pirates house. Probeer morgenvroeg nog even op internet te gaan, gaan dan naar Raleigh, blijven er een dag en dan 3 dagen naar Washington. Even voor de duidelijkheid, heb het enorm naar mijn zin. Echt een aanrader voor iedereen, geweldig. Tot snel, see ya

• 18 September 2008 - 09:46

Jacco En Eef:

Leuk om te horen dat het goed gaat met je en dat je ook een leuke kamergenoot hebt. Dus j een paar dagen tijd een hoop gezien, gaaf hoor! Kennedy space center zou mij ook wel mooi lijken, gewoon een keer kijken hoe zo'n space shuttle er nu uit ziet. Nou, veel plezier nog en we lezen het allemaal wel.

Groetjes Jacco en Eef

• 18 September 2008 - 14:42

Buufje:

Haaj Heidi.
    Fijn om te horen en lezen dat je het naar zin heb.dat vindt ik ook fijn meisje genieten he'. tot later dikke kus. buufje.