Heidi, heidi, heidi - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Heidi, heidi, heidi - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Heidi, heidi, heidi

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

08 Mei 2011 | Italië, Salionze

Af en toe baal ik zo van mezelf en vooral van het feit dat ik het iedereen naar zijn zin wil maken en ook niet altijd hard ben. Niet dat ik een botterik moet zijn, maar niet met me laten sollen en mensen de waarheid moet kunnen zeggen zonder al van tevoren te bedenken hoe de ander zou kunnen reageren. Tja het is niet altijd makkelijk en dan kan ik zo boos op mezelf worden, maar ook wel verdrietig. Maar ik doe het allemaal zelf.
Maar ben nu wel net bij iemand geweest die me gisteren voor schut zette waar gasten bijstonden en ook gezegd dat ik niet meer wil dat die persoon dat doet en wat kreeg ik te horen? Sorry, dont worry. Zo makkelijk ging dat en ik had het hart al achter in mijn keel zitten en zo moeilijk was het dus niet.. Huppatee, niet meer over inzitten en weer proberen te genieten van het goede, want vond het dit weekend echt niet gezellig doordat ik me minderwaardig voelde en een slaafje. Terwijl de gasten zo tevreden zijn en ik gisteren zo gezellig met de gasten aan het praten was en s middags ook echt genoot van het contact met de gasten.
Gisteravond heb ik me ook even flink laten gaan, was een aantal dagen gestopt met roken maar gisteren toch een paar sigaretten gerookt en flink wat wijn gedronken waar ik nu weer even helemaal van genezen ben (hoe lang zal het duren??)Lag ook laat op bed en moest vanochtend vroeg weer op, heb er nog last van...eigen schuld dikke buik,uhh oh nee bult was het he. Maar wel even gezellig gehad in peschiera naar een barretje geweest en dat was ook wel leuk, want in het begin rond half 11 was er nog bijna niemand, maar hoe later het werd hoe meer italianen er kwamen. Dat is zo leuk om te zien want als er nederlanders zijn dan herken je ze ook meteen vooral omdat ze vaak zo aanwezig zijn. Ik heb soms liever Italianen om me heen dan mijn eigen landers.
Vanochtend lekker een ontbijtje gehad bij gasten,eigenlijk door het leuke contact wat ik gisteren met ze had en bij de supermarkt gratis broodjes had gescoord en overal wat rondgebracht had, had genoeg voor een heel weeshuis en de camping zelf ook,haha. Blijf dan weer een echte nederlander. Nu ik het er over heb, als je zag wat de nederlanders en ook andere landers aan etenswaren weggooiden, eeuwig zonde!! Dus heb nu al mensen aangesproken om als ze weer gaan en eten overhebben dit in de koelkast te laten staan of op het terras, want er zijn altijd mensen blij met bepaalde dingen (waaronder ik zelf ook)Tijdschriften ook bijvoorbeeld want die had ik niet bij me vanuit nederland. Je leert weer de kleine dingen waarderen, wat ik toch al snel heb. En ja dan is het moederdag en dan mis ik thuis toch wel ook he. Maar het is rotweer hier (zon en warm) dus dat maakt het wel weer dragelijk.
Ga weer even verder met genieten van het mooie weer, mijn pauze en het idee dat ik morgen vrij ben, heerlijk en dat mijn kater snel weer over is
Ciao

  • 08 Mei 2011 - 11:02

    Mama:

    Heb je verslag weer gelezen en zo zie je maar weer........"dont worry be happy".
    Je moet vooral aan jezelf blijven denken want anderen doen dat over het algemeen niet, maar ja, zo zie je maar weer.
    Neem in elk geval vandaag een neut op moederdag, doe ik het ook. Fijne dag nog en groetjes vanuit een zonnig (hè bah) Driel, ook namens papa natuurlijk.
    xx Mama

  • 08 Mei 2011 - 18:06

    Buufje.:

    Haai Heidi.
    Aldoende leer je de mensen kennen maar daar moet je niet bij de pakken neer zitten meid ????
    Als ze je weer voor schut zetten waar de gasten bij zijn dan doen jij het meteen terug op een hele nette manier en geen verhoogde toon dan weten ze niet hoe ze het hebben en jij bent het kwijt.
    Het mama nog foto's gestuurd van de tuin en de poort????
    Ik heb mama en papa een kabouter kado gegeven voor de post en zo enz.....
    Hier is het warm 25 gr en beetje bewolkt misschien onweer op komst.
    ik ben nog even bij mijn tante geweest vond erg leuk ze is mijn moeder niet maar ik had er behoefte aan om ze te verwennen met DrieLse aardbeien ,chocolade en gekookte eitjes ja ze woont wel in een verzorgingshuis maar onbijt en avondbrood met beleg moeten de bewooners zelf betalen zo goed hebben de ouden van dagen in Nederland ..
    Laten we maar niet over politiek hebben want daar komen we toch niet uit zie je wel aan Wilders beloof goeden bergen en komt niks van te recht ..Nou meisje kom voor je zelf op he'' en je kan het ....
    pootjes van sjennie en XXXKS van Buuf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 150269

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: