Waar moet ik beginnen - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Waar moet ik beginnen - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Waar moet ik beginnen

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

18 Mei 2012 | Italië, Bucine

Eigenlijk heb ik niet zoveel te vertellen, maar aan de andere kant ook weer zoveel. Want ik maak dan niet zoveel mee qua gasten etc, maar als ik naar mezelf kijk en hoe ik met sommige dingen omga en de dagen door kom is dat wel weer stof voor een verhaaltje. Want ik heb vorige week de tenten afgerond en in principe heb ik dus even niets te doen. Nou ja, er is altijd wel wat te doen, maar goed ik kan even rustig ademhalen na 5 weken hard gewerkt te hebben. Maar ik zat dus in een ritme waarbij ik wel eens tussen de middag naar bed ging en dit ritme hield ik vol ook toen ik klaar was, wat er dus voor zorgt dat ik ook moe werd van het niets doen en daar baalde ik een beetje van. En de enige die daar wat aan kan doen dat ben ik zelf. Dus heb een aantal dagen geleden het patroon maar verbroken door te gaan wandelen overdag. Als je alleen al ziet wat voor wegen ik over ga, dan verklaar je me voor gek, want het zijn gewoon autowegen, maar goed ben soms lekker eigenwijs. Maar heb nu routes gekregen die ook door de bergen etc. gaan, dus dat is de volgende uitdaging.
Maar goed, dat patroon moet ik dus even verbreken, want natuurlijk is het lekker om s middags te gaan liggen en slapen, maar als je dan s ochtends wakker wordt en je bent nog steeds kapot, dan klopt er toch iets niet. Nu helpt de ochtend temperatuur ook niet mee, want s ochtends is het zo koud dat je het liefste onder je dekens wil blijven liggen.. Eenmaal eruit gaat wel hoor, maar tis zo lekker onder die warme dekens.
Verder valt weer best nog wel tegen hoor, vorig weekend wel 2 dagen met ruim 30 graden gehad en hop dag er na maar 15 graden. Erg wisselvallig dus nog!
Verder heb ik het dus rustig met de gasten en heb nu ook een gast die in zeker zin wel interessant is, laat ik het daar maar bij houden..Maar ik leer er weer een hoop van en vooral dat ik toch best wel sociaal ben in het bedenken van bepaalde oplossingen..
Verder vermaak ik me wel en hoor van alle kanten dat mensen me zo bewonderen omdat ik helemaal alleen ben en blijf. Tja, sorry, kan er niets anders van maken, maar moet wel zeggen dat ik trots op mezelf ben zoals ik het nu onderga, vooral op de rust die ik toch in mezelf vind en hoewel ik het in Nederland zo vaak zocht, heb ik het momenteel wel hier, rust in mijn hoofd en dat voelt zo fijn. Zou liegen als ik zou zeggen dat ik nooit bezig ben met dingen, dit was vooral in het begin van mijn verblijf, maar het wordt steeds makkelijker en vooral rustiger en ik teken er voor! Ik weet ook dat ik de enige ben die dat veroorzaakt en waarom dat het hier beter lukt dan in Nederland? No lo so...
Wat ik ook zo fantastisch vind is dat ik momenten heb dat ik in mijn eentje helemaal in een deuk kan liggen als ik een bepaalde opmerking naar iemand bijv via skype heb gemaakt. Daar kan ik 2 dagen later nog steeds om lachen. Heerlijk en dan ben dus echt mezelf, vind dat zo fijn..
Ook als ik in de auto zit, zoals vandaag en er komt een liedje op de radio en ik zit keihard mee te zingen en krijg gewoon kippenvel. Wow..
Dus als ik het even samenvat, eigenlijk is er niet veel te beleven, maar ik geniet ontzettend en dat is het belangrijkste. Natuurlijk denk ik ook wel eens, was het maar drukker, maar straks draai ik die opmerking waarschijnlijk weer om. Waar ik nu erg naar uitkijk is dat er de komende weken mensen me komen opzoeken, daar heb ik erg veel zin in en breekt het ook weer even.
Die hele kleine dingen, net als het liedje... t zijn de kleine dingen die het doen..
Ciao!

  • 19 Mei 2012 - 16:32

    Papa, Mama En Polly:

    Fijn om je verslag te lezen, zo zie je maar.....'t komt allemaal goed en geniet zolang het nog rustig is want voor je 't weet komen de stoottroepen naar je camping en dan wordt het piepen misschien wel heel hard schreeuwen. Geniet van diegene die de komende tijd je op komen zoeken want één ding is zeker.WIJ HEBBEN GENOTEN dus waarom de anderen niet.
    We blijven je volgen (maar dat wist je al) en kijken uit naar, zo mogelijk) foto's en verslagen.
    Heel veel lieve groeten van ons, papa en mama en een dikke slurrep van 't huntje.

  • 20 Mei 2012 - 17:52

    Mieke De Boer :

    hallo heidi ,met ons gaat alles goed
    ik ben weer aan het lopen en fietsen en ben nu 5kilootjes afgevallen.
    met jou gaat ook alles goed lees ik .
    weet je heidi misschien moet je jezelf eerst tegen komen voordat je het kunt zijn .IK vind dat je het super goed doet.
    heel veel plezier. groetjes mieke en henk.ciao

  • 22 Mei 2012 - 18:13

    Ursula:

    Mooi verhaal weer!!! En je mag zeker trots zijn op jezelf!!! Over 2 weken STORM!!! bereid je maar vast voor....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2012

Ik ga slapen, ik ben moe

21 September 2012

Op weg naar een nieuwe start…

12 September 2012

Een ‘verrassende’ tegenvaller...

05 September 2012

Afbouwen is begonnen...

27 Augustus 2012

De laatste loodjes...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 150331

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: