Ik ga slapen, ik ben moe - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Ik ga slapen, ik ben moe - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Ik ga slapen, ik ben moe

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

14 Oktober 2012 | Nederland, Driel

Wilde toch nog even iets er neer zetten om het echt af te sluiten deze periode en er kwam me een zinnetje naar boven die wel aansluit bij hoe ik me nu voel, namelijk moe! Maar ik kan en mag er nu eindelijk helemaal aan toegeven. De laatste 2 weken heb ik al niet meer gewerkt en kon ik uitrusten, maar kon het voor mijn gevoel nog niet echt afsluiten omdat ik nog in Italie was en ik nog samen met mijn broer en met mijn vader was. Deze week moet ik nog voor een eindgesprek op kantoor komen en dan is het echt afgesloten!
Merk dat ik erg moe ben en dat ik sinds dat ik gister thuis ben al veel teveel heb gedaan of in ieder geval niet de rust heb genomen die ik me had voorgenomen. Les 1, haha. Dat is en blijft het belangrijkste namelijk wel dat ik het bij mezelf herken.. Ik heb echt een supertijd gehad in alle opzichten weer een hoop lessen geleerd, maar ik wil nu even helemaal niets...
Ben ondanks hoe ik me een maand geleden voelde toen ik in Nederland blij dat ik er weer ben, het weer is niet geweldig maar helaas mensen die paste niet meer in mn auto. Maar dat is niet waar het om draait he, dat de zon altijd maar schijnt. Zo ook niet goed zijn als dat altijd zo zou zijn.
Ik ga het allemaal over me heen laten komen en doe mijn best mijn rust te pakken, ik heb het verdiend vind ik zelf wel!
Nogmaals bedankt voor de reacties die ik mocht ontvangen, de kaartjes..dat deed en doet me goed!
Ciao!