San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

03 November 2007 | Verenigde Staten, San Francisco

Zo, nu zit ik weer op een gewone computer in een bibliotheek in San Francisco. We zitten best gunstig in de stad en het is echt een grote en mooie stad zeg!! We zijn ook al bij de Golden Gate Bridge geweest, erg mooi en veel foto's gemaakt en gefilmd. Verder hebben we een citytour gemaakt, erg leuk en stopte we bij pier 39 met allemaal kleine winkeltjes en vreetschuren natuurlijk met voornamelijk vis. Veel zie je ook de pretzels en de hot dogs. Subway is trouwens erg lekker en gezond, heb je geloof ik in Nederland ook.
Zal even uitleggen hoe het gisteren en eergisteren zat, we sliepen in een soort van blokhut met 2 verdiepingen. Beneden en boven. Beneden waren gewone bedden en boven een soort slaapbank en een opklapbaarbed. Ik sliep op de slaapbank en voelde letterlijk alles. Had het wel al wat warmer dan de dag ervoor dus dat was beter. IN de supermarkten is alles van HAlloween nu voor de helft van de prijs, want ja kerst komt er aan he. Morgen heb ik een vrije dag en ga SF bekijken, ben beniewd. Het hotel waar we nu zijn heeft gelukkig weer gewone bedden en ik ben ook weer herenigd met de naaktslaper, in de blokhut lag ik tijdelijk met gewone mensen, haha. Zondag gaan we naar Santa Barbara en Carpinteria waar we blijven slapen en dan zit het er al weer bijna op.... Vanavond hebben we een catamaran cruise onder golden gate bridge door en erna een diner in chinatown, heb er zin in!! Hoop morgen in de bibliotheek nog even gratis te kunnen internetten al is het maar een kwartier. O ja als je veel Engels praat ga je zelfs in Engels denken, dacht niet dat mij dat zou gebeuren,maar is echt zo. Groetjes allemaal en nogmaals bedankt voor jullie berichtjes

  • 03 November 2007 - 10:13

    Korrie:

    hoi heidi,wat een belevenissen zeg. Haast teveel om in 2 weken te stoppen. Jammer voor jou dat het er nu al wer bijna opzit. Ik heb genoten van je verhalen. Nu wens ik je nog veel plezier de laatste dagen en natuurlijk een hele goede terugreis. Vananvond ga ik heerlijk naar Paul de Leeuw in Gelredome.
    Groetjes en tot ziens meid.
    Korrie.

  • 03 November 2007 - 10:28

    Judith:

    hoi naakt slaper moet je maar eens uit leggen bah, ha ha ja jammer he dat het er al weer op zit bijna maar ja aan al het goede komt een eind raar maar waar nou ik hoop je fotos en je flim te kunnen zien . groetjes en hou je haaks.

  • 03 November 2007 - 10:39

    Buuf:

    Hadieha die Heidi.

    Hier een berichtje van buufje, ik begin er aan te wennen dat ik eerst kijk of er een mail van jou is.
    Het gaat goed met je,en je geniet met volle teugen in de states.
    Met die catamaran-cruise onder de golden gate bridge door is het of je in de politie serie Miami Vice zit ha.ha.grapje
    EN lekker eten in chnatown.

    have fun Heidi.

    grz.xXx buuf.

  • 03 November 2007 - 12:23

    ERICA:

    Hoi,

    Leuk dat jullie ook in Chinatown gaan eten wist niet dat, dat er bij in zat!!

    Is het weer nog wel goed daar??
    Hier veel regen......

    Morge naar de efteling hopelijk is het dan wat droger.

    Veel plezier met de catamaran cruise!!!!

    Aju x

  • 03 November 2007 - 12:36

    Jacco En Eef:

    Klinkt allemaal weer erg leuk, goed en lekker!! Zal ook heel apart zijn, Chinatown. Die Catamaran toer zal vast en zeker heel mooi zijn!!
    Heel veel plezier nog!! Wij zouden morgen met Erica en Gijs naar de Efteling gaan, maar zoals het er nu naar uit ziet, kunnen wij niet gaan, Eef is ziek. Hoop dat ze vandaag nog bijtrekt, dat we alsnog gewoon kunnen gaan.

    Groetjes

    Jacco en Eef

  • 03 November 2007 - 12:59

    Vera:

    Nou, meid: geniet nog van die laatste paar daagjes. Ben erg benieuwd naar de foto's en de film.
    Heel veel plezier nog en doe de naaktslaapster de groeten van me. Haha.

    XxX

  • 03 November 2007 - 14:40

    Monique:

    nou je weet ik slaap ook naakt en dan ben je er vast aan gewend voor dat we op wintersport gaan.... hahahahahahahaha
    veel plezier nog!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2008

thuis..

25 September 2008

gratis vanuit hotel

25 September 2008

vanaf times square,gratis nog wel!!

24 September 2008

Het kan erger!!

23 September 2008

Ongelofelijk, maar toch ook eenzaam
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 150379

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: