Bijna het einde - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Bijna het einde - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Bijna het einde

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

05 November 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wat ik er allemaal niet voor over heb om nog een berichtje te sturen. Gisteren was ik in dit hotel bezig iets te doen, maar de site was tijdelijk niet te bereiken. Balen, want het was gratis en ik was een van de eerste die achter de computer zat. Nog even een vies verhaal over San Francisco, Belinda mijn kamergenote was 2 x naar de wc geweest, maar ze hebben hele rare wc's hier. Je moet heel goed doortrekken,zien dan het weg is. Maar blijkbaar keek ze niet goed, want ik zat 2x keer tegen een hoop wc papier en een drol aan te kijken. Kan er nu wel om lachen, gelukkig stonk het ook niet. Zo zie je maar wat voor iemand het is, gister avond lag ze ook vroeg op bed, want ze voelde zich niet lekker. Tja, het moet een keer opbreken. We kwamen gisteren aan in Santa Barbara, ik weer mijn zwemspullen aan (had ik ook in San Diego), maar was gisteren echt koud. Ongeveer 18 graden, dus niet zwemmen. Heb toch deze vakantie een beetje een kleurtje gekregen, door het lopen en zo denk ik. Wat me is bijgebleven van San Francisco is dat er en veel hardlopers en veel zwervers/ gekke mensen waren. Mensen die aan het roepen waren of in zichzelf aan het praten. Langs de pier liepen veel mensen hard. Dus dat leeft wel hier. Oke, weer over Santa Barbara, het zag er op zich wel leuk uit, we hadden 1,5 uur om de boel een beetje te verkennen, er waren wel leuke winkeltjes. DAt is wel zo in Amerika, een hoop winkeltjes komen weer terug, Levi's, Macy, de vreetschuren (starbucks, MC, Subway, enz.. )
Vandaag de laatste officiele dag van de tour, we gaan zo om 7 uur ontbijten en dan richting Hollywood waar we een walking tour gaan doen. Ben benieuwd en vanmiddag hebben we nog wat vrije tijd en dan om 5 uur is het afgelopen... Weet je wat het is; ik vind het allemaal geweldig hier en heb ontzettend veel gezien, maar ik vind het ook leuk om weer naar huis te gaan, maar ik wil zeker nog een keer terug naar VS en misschien iets anders bekijken., Het is niet zo dat ik het niet naar mijn zin heb gehad, integendeel maar ik vind het wel goed zo. Geld is bijna op, broeken passen bijna niet meer, haha (lach maar, maar is wel zo.. )Morgen om half 6 's middags weer naar Nederland, zag op internet dat het weer bagger is in Nl, jammer hoor. Maar goed ik ga nu verder mijn spullen inpakken en dan lekke r ontbijten.
En inderdaad, ik denk als ik terug ben in Nederland en moet gaan vertellen wat ik allemaal gezien heb, dat ik niet weet waar ik moet beginnen en hoe lang ik bezig ben, heb ontzettend veel gefilmd en ontzettend veel foto's gemaakt!!!
Hoop morgen nog ergens een computer te vinden, tot ziens allemaal

  • 05 November 2007 - 18:02

    Papa En Mama:

    Nou fijn dat je het zo naar 't zin hebt (gehad) van die kamergenoot ben je nu bijna af. Maar die drol en w.c.papier is wel lachen. Was de lucht ervan erger dan van onze huisgenoten????Nou nog even en dan kun je daar weer van genieten!!!!!Geniet van je laatste vakantiedag in Hollywood en denk eraan als je een bekende filmster of wie/wat dan ook tegenkomt........handetekening vragen!!!!!!!Wij gaan zo naar de verjaardag van ome Wim en je weet het vast wel........vakantie vieren is leuk maar thuiskomen ook. We kijken naar je uit en doe Brenda de groeten en tot nooitziens(ha ha ha)voor Brenda. We brengen de winterjas voor je mee want het weer is inderdaad BAGGER. Nou meidje geniet nog even.Morgen kijk ik nog een keer op je site maar stel dat je geen pc kunt vinden dan nu alvast een hele fijne/goede terugreis en we zien je woensdag. Liefs Papa en Mama

  • 06 November 2007 - 21:44

    Buuf:

    Hadieha Heidi.

    Je heb weer wat mee gemaakt met die Brenda, je moet haar te vriend houden ze komt toch uit Australie.
    Kun je een keer naar Australie op vacantie [ha ha ha] grapje.
    Maar dat is de verrassing wat voor mensen waar je mee optrekt.
    Nou het weer ik zie je .
    Tot later.

    grz xXx buuf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2008

thuis..

25 September 2008

gratis vanuit hotel

25 September 2008

vanaf times square,gratis nog wel!!

24 September 2008

Het kan erger!!

23 September 2008

Ongelofelijk, maar toch ook eenzaam
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 150397

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: