pfff - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu pfff - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

pfff

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

11 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo, ja ik ben er maar kan op dit moment nog niet echt zeggen dat ik het super geweldig vind. Dit omdat de missisippi cruise gisteren al was??? dus dat klopt al niet en omdat we vandaag ook al zo los gelaten werden. Ben er ook net pas een dag... Zal wel wennen, het is wel mooi hier hoor, maar moet nog even wennen. Lig bij een meisje vicky uit Engeland, op zich wel aardig. Maar ook mijn Engels is beroerd zeg!!! Allemaal klaag klaag klaag. Terwijl ik juist blij moet zijn, leesnu het boek the secret en daarin staat dat je positief moet denken en het dan ook goed komt, haha.Ontbijt in het hotel was niet bijzonder behalve dat er een soort van brinta was dat je met water moest verwarmen. Die amerikanen ook he....het vliegen gisteren ging goed. De vluchten waren beide korter en het 2e vliegtuig was echt super klein. Had al een pretzel op, maar die brak op.Geen succes dus... De groep waar we mee reizen het grootste gedeelte ervan kent elkaar al, want die hebben een tour ervoor gedaan. Moet me er dus echt weer in mengen. VAnavond kunnen we met een airboot gaan, dus is zon boot die over een moeras gaat. Denk wel dat ik dat ga doen. Zo ga zo maar weer even verder snuffelen. Het komt vast wel goed, denk ik. Maar het gevoel gisteren toen ik aankwam was weer echt van wow!! Dus de rest zal ook wel komen. O ja,dat sudoku begin ik ook beter te snappen, hahaha. , . Moet nu stoppen, tijd bijna op, haha. Tot snel

• 11 September 2008 - 19:48

Korrie:

hoi heidi,ik dacht:"maar even kijken of je al te spotten was, dus wel.Ben ik vast de 1ste die jou mailt.Je hebt natuurlijk al ee hoop indrukken opgedaan die 1ste dag. Wens je veel plezier de komende dagen.Heb vanmorgen even met mams ge smst.Alles goed in het warme Rhodos.Doei meisje.tot de vlgd keer.

• 12 September 2008 - 11:04

Buufje:

hoi heidi.
    zeg meid geniet er van en laat alles op je af komen, het is al spannend genoeg zo in de state's toch.hier is alles goed MAX eet goed brokjes en vlees.bij de buren is een zoon geboren en hij heet MERIJN cool he'we hebben als buurt een ooienvaar en een bord met zijn naam er op in de tuin gezet en ze vinden het erg leuk. dat was het tot later buufje.

• 12 September 2008 - 17:26

Jacco En Eef:

hallo Heidi!

dus die cruise was eerder dan je had gedacht? Heb je hem wel gedaan? De rest zal allemaal verder wel loslopen, komt allemaal goed;-) Nou, heel veel plezier en we houden je site goed in de gaten.

• 12 September 2008 - 21:35

Gijs En Erica :

He hallo!!

vreemd dat die cruise de eerste dag al was??
    Heb je hem wel gedaan? Of was het daar te laat voor?
    Hier alles goed. Hebben nog 1 dagje en dan gaan we al weer naar huis! Tijd gaat snel...
    Is dat meisje wel nieuw of heeft zij ook al een tour hiervoor gedaan??
    Wel aardige mensen verder???
    Hoor het allemaal wel..Misschien kan je maandag als dat lukt ff bellen zijn we allemaal weer thuis!

Groetjes en veel plezier..

x Gijs en Erica