Orkanen - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Orkanen - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Orkanen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

12 September 2008 | Verenigde Staten, Pensacola

Hallo, daar ben ik weer en wel op dezelfde dag nog maar dan een paar uur later.. Net eten op, was een soort van buffet in hotel, chicken curry erg lekker!!
Wat ik nog vergeten was te vertellen is dat op dit moment Ike voorbij raast en al raakt die ons niet, toch kijken we geregeld naar het nieuws omdat ze zeiden dat er een tornado onderweg was naar New Orleans en dat ze pensacola (vandaag) gingen evacueren. Maar we zitten er net buiten en hebben we verder niets gehoord. Mijn kamergenote zei het.. Toch is het wel raar hoor, in Nederland is het niet continu op tv, maar hier in Amerika hebben ze zenders waar het elke 5/10 minuten herhaald wordt.. Gelukkig waait het hier niet zoals in New Orleans, dat was echt behoorlijk en ook op het strand trouwens vanmiddag. We hebben een mooie hotelkamer, ben ook in het zwembad geweest (niet al te luxe hoor) Was eerst een stukje wezen lopen en had het zo warm gekregen dat ik even moest afkoelen..Er zijn er meer, maar praat niet echt met iedereen. Zoals ik al eerder schreef, blijft soms wel moeilijk hoor.. Na het eten (vraag of ik bij een groepje mag zitten) gaan ze naar de overkant van de straat ijs halen (soort van mc donalds, maar dan met veel ijs) maar heb na eten al toetje op (pudding) dus geen ijs voor mij. Gelukkig maar want dat zag er heerlijk uit, ze hebben een ijsje dat earth quake heet en er zit brownie, ijs en chocolade saus in, mmmm. ... Nou ik zal eens even op de hotelkamer kijken en denk dat ik lekker op bed ga lezen of tv kijken. Morgen een lange dag in de bus, pfff. Oja, merk ook dat als ik ga terugkijken dat ik soms dingen dubbel schrijf. Maar verander het weer, dus als je denkt van he, gister stond er toch iets dubbel. Dan heb ik het weer veranderd, haha

• 13 September 2008 - 03:50

Buufje:

Haaj Heidi.
    Ik lees dat je moeite heb met het contact leggen of is het de taal !!MAAR JIJ KAN HET WEL MEISJE. IK HEB ERGENS OP GEDRUKT ALLEMAAL HOOFDLETTERS STOM HE'HAHAHA IK WEET NIET HOE DAT ER AF MOET DUS STOP ER MEE HOU JE TAAI HEIDI TOT LATER. BUUFJE

• 13 September 2008 - 03:54

BUUFJE:

HAAJ HEIDI.
    NOG EEN KEER BUUF MIJN P.C HEEFT OOK LAST GE KREGEN VAN ORKAAN IKE. HAHAHA. DIKKE KUS TOT LATER. BUUFJE.

• 13 September 2008 - 06:59

Dorien:

Hoi Heidi,

het klinkt weer spannend allemaal,denk aan ons gesprek hè wat we hadden op het feest van je vader...GO GIRL...
    tot gauw gr van ons allemaal ook van pa en ma

• 13 September 2008 - 09:57

Jacco En Eef:

Dus in New Orleans waaide het erg hard? Dacht dat die orkaan onderhand wel weg was, niet dus. Doe je goed, gewoon tussen de mensen gaan zitten en probeer gewoon een gesprek op te starten, waar ze vandaan komen, of ze dit ook ieder jaar doen, enz. Komt allemaal goed!!

Groetjes Jacco en Eef

• 13 September 2008 - 09:59

Vera:

He Heidi,

Klinkt allemaal wel spannend hoor. Heb je dit keer wel een normale kamergenote?

Veel plezier nog.

XxX