Impressive - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Impressive - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Impressive

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

20 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo noem ik het maar even, want we hebben een hoop gezien gisteravond. We kwamen gisteren dus rond half 7 aan en moesten weer rond 7 uur klaar staan om naar boven te lopen (ongeveer een minuut maar) en er was in het italiaans restaurant een soort van buffet. Je moet het je niet voorstellen als een Nederlandse Italiaan, maar was niet slecht. Er was pasta, kip (zijn ze ook dol op hier!!), aardappels, bonen, sla en dat en stokbrood (ciabatta). en als toetje carrotcake (inderdaad wortel) en chocoladecake (noem het cake maar is soort van taart. Lekker hoor!! Erna gaan we met de bus een city tour doen. We gaan onder andere langs het capitol, thomas jefferson herdenkingspunt, van alles. Heb er mooie foto's van. Het witte huis zien we allen vanuit de verte. Om er binnen te komen daar moet je een jaar voor op de wachtlijst staan!! Het schijnt 's avonds ook het gevaarlijkste te zijn om rond te hangen in Washington. Eng he?? Uiteindelijk komen we rond 2345 weer aan bij het hotel. Ik duik lekker onder de douche, koop mijn eerste zakje m&m's en ga lekker slapen. Nou ja, een meisje uit een andere kamer komt de haren stylen bij ons??? Maar goed, verder zijn ze wel rustig (zij en Vicky). Morgenvroeg om 0900 uur gaan we naar het centrum, worden we gedropt en dan laat ik me door shuttle van hotel eerder ophalen, want wil nog naar Wall- Mart. Schijnt echt alles goed koop te zijn. Soort v & d maar dan goedkoop. Was er vorig jaar ook, maar had ik al geschreven. Probeer vanavond nog even te internetten. Ga nu even kijken of was klaar is. Had geen waspoeder dus dan maar even zonder hoor. We zullen zien, groetjes en tot snel

  • 20 September 2008 - 12:03

    Vera:

    Meid, leuke verhalen schrijf je. Ik volg alles. Ben blij dat je het daar zo naar je zin hebt. Veel plezier in New York

    XxX Vera

  • 20 September 2008 - 12:07

    Jacco En Eef:

    Dus alles gaat nog steeds goed, leuk hoor! Heel veel plezier in New York!!

    groetjes Jacco en Eef

  • 20 September 2008 - 17:35

    Tamara:

    Hey stuiterballetje!!!

    Ik mis je!!!

    Groetjes Tamara.

  • 20 September 2008 - 18:34

    Hetty:

    hallo heidi, het is weer heel erg veel wat je te verwerken krijgt, maar ze nemen je dit in ieder geval niet meer af. je gaat als een speer (met de nodige haken en ogen natuurlijk) probeer je kop een beetje leeg te maken om volop te genieten van de dingen die nog komen gaan.ik ken het wel hoor, ergens zijn en niemand om effe lekker vast te pakken om alle emoties te delen,maar als je terug bent mag je vertellen en iedereen hier "lastig vallen"!!! Geniet van alles want dit komt niet zo gauw meer voor. (we rekenen er trouwens op dat je de tekst kent als je terug bent, voor mijn part in het engels!!) nog heeel,heel veel plezier. groetjes Hetty

  • 22 September 2008 - 20:41

    Buufje:

    Haaj Heidi.
    Je dacht ik hoor niks meer van buufje,maar ik ben oppassen geweest bij de kids [je weet wel]erg leuk geweest echt toppy dan merk je als de kids van tegen woordig een ECHTE OPVOEDING hebben genoten kun overal mee voor de komen. tot later dikke kus buufje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2008

thuis..

25 September 2008

gratis vanuit hotel

25 September 2008

vanaf times square,gratis nog wel!!

24 September 2008

Het kan erger!!

23 September 2008

Ongelofelijk, maar toch ook eenzaam
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 150326

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: