Subway + tax(btw) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Subway + tax(btw) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Subway + tax(btw)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

20 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Tja, je raadt het misschien al maar vandaag weer een broodje van de subway op, maar nu de wat minder gezonde. Een lekkere big philly cheese steak, soort van kebabvlees erop. Heerlijk hoor. Alleen die btw en tips die ze erbij rekenen. Dan betaal je bijv. zoals dit broodje dan 5 dollar is, 5,35 dollar. Oplichters soms hoor. Ze rekenen niet altijd veel erbij, maar van de week had ik bijvoorbeeld postzegels gekocht, oh nee 1 maar en die was 97 cent en moest 1,30 afrekenen. Erg he, maar het is echt overal, soms rekenen ze veel en soms weinig. of bij een bepaald bedrag helemaal niets.. Heb ik ook een keer gehad. toen ik terugkwam van de subway heb ik trouwens ook een flurry op en daar doen ze gewoon m& m smarties in, die crunchen ze niet dus je eet ze gewoon in z'n geheel. Heerlijk hoor. O ja, dat was ook wel grappig vanmiddag toen ik een pretzel kocht daar aan de straat dat zijn van die dingen die je normaal op tv ziet net als dat ik voor het witte huis stond. Wanneer gebeurt dat nou nog meer, echt waar dit is weer zon geweldige ervaring en ik zou ook iedereen willen zeggen als je ooit de kans krijgt breng dan een bezoek aan dit land. Het is zo bijzonden en dan heb ik het echt niet alleen over het eten, ook de winkels, de snelwegen, de gebouwen. Echt ongelofelijk, kan ook niet wachten om jullie weer te zien. Een beetje een dubbel gevoel. Oh.... Nou dit was die weer, Lisa wil erop (waar ik vandaag mee opgetrokken ben). Lang leve de Subway, see ya

• 21 September 2008 - 11:52

Home-front.:

Gisteren heb ik je nog aan de telefoon gehad maar toch...........even een reactie.Dat extra betalen hebben wij ook gehad op Rhodos, ik naar die ober en leg netjes uit dat het eindbedrag niet klopt dus hij telt het na en wat denk je..... daar werd 6% extra bij geteld dus ook daar heb je d'r last van maar ja dan hoef je verder niks meer extra te geven!!Nou geniet nog van Washenton en ....op naar New York, we blijven je volgen. greatings from dad and mom

• 21 September 2008 - 12:43

Jacco En Eef:

Oplichters zijn het, die amerikanen! Maar dat gebeurd overal, ook hier in Nederland, alleen raar dat het de ene keer hoger is dan de andere keer. Maar goed, veel plezier!!

Groetjes Jacco

• 21 September 2008 - 13:34

Erica:

Je raad het al ook Gijs en ik moesten elke x btw betalen wel 5% was soms wel 1,50 niet normaal!
    Heb mama die foto voor het wiite huis laten zien vond ze erg mooi..zal hem voor de lezers hier ff op mijn hyves zetten :)
    Nog ff en dan ben je in New york spannend hoor!!! Vast veel plezier daar!!!

x

• 22 September 2008 - 21:59

Buufje :

Haaj Heidi.
    Ja dat van die postzegel en dat broodje dat is hier ook hoor we zijn bij de Japanner wezen eten maar het menu bestond uit ossehaas dat vond ik niks en partner ook niet dus namen we kip koste wel 2 euro's exstra voor verandering van menu kijk gebeurd overal toch. tot later dikke kus buufje.