in shock - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu in shock - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

in shock

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

22 September 2008 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal, ben net in mijn hostel beland en het is echt geen hotel!! maar goed als ik er maar kan slapen en mijn spullen kwijt kan.. We zijn vanochtend vroeg vertrokken en eerst naar de Naval Academy gegaan, dit is school voor mariniers in Maryland. Dit was wel interessant.. We kregen een rondleiding en dat duurde bijna 1,5 uur.. Daarna vanaf 1045 doorgereden naar Philidelphia en iedereen had het maar over rockysteps?? Gingen we naar de trap waar Rocky op en neer rende in zijn film. Ja weet ik veel..Het was inmiddels al 1430 en had toch wel behoorlijke honger. Ben naar een foodcourt gegaan (zag dat op een lijst), had al zoveel dagen zin in chinees en het was heerlijk, fried rice met broccoli en kip (met korst) maar smaakte goed hoor!! Daarna nog stukje gelopen, ook hier hadden ze chinatown. Ben er niet ingeweest, was op zoek naar iets waar ik ijsje kon kopen. Gewoon een soort van magnum heb ik op.. Daarna moeten we nog twee uur rijden voordat we in New York zijn, en echt het is ongelofelijk!!Al die hoge gebouwen en die lichten, is nu inmiddels donker.. Ben wel zenuwachtig of ik het hotel kan vinden, maar gelukkig is er iemand bij contiki hotel die me goede weg opstuurt. Er is genoeg eten in de buurt.. In het hotel aangekomen raak ik lichtelijk in shock, want de kamer die ik heb is zon beetje een studentenkamer, bed en tv. Badkamer deel je met anderen, wc zit drol in (kapot), dus goed begin. Mevrouw aan balie is wel aardig en vraag ook al veel. Wilde vanavond naar empire state building maar dat gaat niet lukken, is maar tot 9 uur open. Het luxe contiki zit erop, heb ook niet echt afscheid van iedereen genomen. Ze nemen ook de moeite niet om naar mij te komen. Heb trouwens nog award voor beste toerist gewonnen, kon ook niet anders, haha. Ga zo even stukje lopen, want New York schijnt helemaal niet zo gevaarlijk te zijn. Er loopt ook overal beveiliging, ga morgen met Lisa New York in, tenminste als ze om half 9 voor haar hotel staat.. .Nou ik ga even andere mail checken en laat snel weer een berichtje achter. See ya en ben er helemaal klaar voor!!

  • 23 September 2008 - 05:37

    Buufje:

    Haaj Heidi.
    Het gaat goed daar, ja dat heb je goed van rocky dat ie daar de trap op en af rende, niks voor jou hahaha goed alle gekheid op een stokje je mail box stroomde zeker over over van buufje he'. tot later ik ga de hond uit laten i see jou dikke kus buufje.

  • 23 September 2008 - 06:39

    Jacco En Eef:

    Dus het hotel valt vies tegen? Da's wel balen. Maar ja, net wat je zegt, als je maar onderdak hebt. Als ze die wc maar maken, dat is echt goor!
    Nou, heel veel plezier in New York en we horen het weer!!

    Groetjes Jacco en Eef

  • 23 September 2008 - 12:06

    Papa En Mama:

    't Is net wat je zegt.....het luxe leven zit erop maar het einde van de reis nog niet!!!! Geniet van New York en laten ze die w.c.pot maar snel maken en zo niet dan duik je 1 of andere tent in en laat ze daar maar ruiken wat wij al een aantal dagen missen, hahahaha.Fijn dat Lisa er nog is en samen met jou de stad ingaat. En die award?? Is erg leuk en er is vast nog wel plaats voor op je kamer.Blijf genieten en we blijven je volgen. xxxPapa en mama

  • 23 September 2008 - 12:50

    Erica:

    Wat een tegen valler zeg dat hotel!!!
    maar laten ze dat kakhuis maar snel maken dan hahahaha...
    ben benieuwd of Lisa vanmorgen klaar stond voor dr hotel...
    veel plezier in New york en geniet nog maar even van..
    x

  • 23 September 2008 - 17:49

    Vera:

    Ik kom vrijdag wel ff langs hoor. Heb wel weer zin in die lekkere m&m's. MMMMMM. Haha, grapje! Enne, beter zere benen van het lopen in Amerika dan van het lopen achter de kids op je werk aan. Geniet nog je laatste paar daagjes daar!!!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2008

thuis..

25 September 2008

gratis vanuit hotel

25 September 2008

vanaf times square,gratis nog wel!!

24 September 2008

Het kan erger!!

23 September 2008

Ongelofelijk, maar toch ook eenzaam
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 150330

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: