Eindelijk... Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Eindelijk... Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Eindelijk... Sydney

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

09 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Hallo allemaal, eindelijk ben ik er dan en oh wat vond ik het vliegen afschuwelijk. Aardig wat turbulentie gehad en dat is niet fijn. Nu 3 keer gevlogen in totaal en ben er ook wel even klaar mee. Veel rijst aan boord gehad, oa vanochtend een hamburger, maar het broodje was van rijst. Apart he, maar op zich wel lekker.
Om 12 uur vanmiddag geland en dan na 10 uur ben je er ook klaar mee, mijn enkels zijn verdwenen, lopen nu over in mijn kuiten. Geinig gezicht wel van die knotse voeten, doet alleen wel beetje zeer. Ben ook al helemaal lek geprikt in mijn benen in Bangkok en wordt er hier niet minder op heb ik gehoord.
We slapen met 6 mensen op een slaapkamer en ook het meisje met wie ik in Bangkok sliep, dus die ken ik al. Gratis internet voorlopig even niet, maar goed er zijn ergere dingen.
Vanmiddag toch nog even geslapen en vanavond bier en pizza gehad, nou ja voor mijn cola en water.
Was vanmiddag zo moe, mijn lijf stond er maar de rest sliep al. Ben ook wel weer even van slag, wat ik niet hoopte maar wel zo is.
Morgenmiddag wandelen en 's avonds op een boot met een bbq, van de week nog een keer en dan met krokodillen en kangaroovlees. Verheug me er nu al niet op.
Verder gaan we leuke dingen zien en doen en merk al wel dat ik het kortst van allemaal ga en al veel gepland heb en de rest alles hier plant, maar goed dat was mijn eigen keus.
Stond bij het opera huis aan de overkant en het was net de brug bij Arnhem die erbij stond, maar deze was toch wel iets groter haha.
Nou ik ga weer even verder kijken, heb de mac al gevonden hebben ze dubbele bigmac, met 4 hamburgers erop, lachen he.
Nou mensen, tot snel
howdie

• 09 Oktober 2010 - 14:23

Buufje:

Ha die Heidi.
    Wij hebben met ons 3jen gelezen wat jij daar mee gemaakt heb,en vooral het vliegen vind ik al dat je zo ver gaat ik durf er niet in[ vlieg angst] maar die turbolentie is verschikkelijk zegt Andrea.Tonnie zegt dat ze het heel knap vind wat jij doet en ik ben trots op je buurmeisje en dat is maar gezegt hoor.want wij passen op in rijnheuvel met ons 3jen,erg gezellig en lekker eten [van avond eten wij NASI van Andrea haar specialiteit]en morgen BOERENKOOL metWORST van de HEMA gekookt door Tonnie. en dan denk jij wat ik kook nou ik maak s'óchtens ONTBIJT goed verdeeld he'[ ben ik even slim he'] hahahahahahaha EN VAN GENIETEN HOOR EN BLIJVEN LACHEN DOE IK OOK. Xxxxxxxxjes Buufje.

• 09 Oktober 2010 - 14:26

Buufje:

p.s
    nog 2 dagen en dan moet ik weer zelf koken.

Xxxxxxxxjes buufje.

• 09 Oktober 2010 - 16:53

Ha Heidi:

Ik lees nu voor het eerst je reisverslag, was een paar daagjes naar zee, lekker!!
    Meid wat een reis maak jij,nu ben ik al heeelemaal onder de indruk.Geweldig, je doet het toch maar allemaal!!Geniet vooral van alles en we houden contact, ik blijf je volgen!!!
    Dikke kus, Hettie

• 10 Oktober 2010 - 12:40

Thuisfrontt:

Hoi wereldreiziger.
    Tjongejonge wat een verhaal weer. dat van die opgezette voeten kennen we een beetje, is erg vervelend en kan ook pijnlijk zijn!En zo te zien hebben de muggen je ook al gevonden, koop zonodig muggenspul erbij, je kunt er niet genoeg van hebben!! Verder merken we wel dat je het naar je zin hebt en daar gaat het om, toch? Geniet van de dagen met de groep en we blijven je natuurlijk volgen!!!!
    xxxpapa en mama