Brrr... - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Brrr... - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Brrr...

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

25 November 2010 | Nederland, Driel

En toen was ik weer thuis, heerlijk om weer thuis te zijn, maar brrr wat is het koud. Terwijl ik gisteren nog bij 35 in Bangkok liep. Het was in Bangkok wel erg benauwd hoor en dan overdrijf ik niet. De locatie waar ik zat was echt perfect, ik zat namelijk boven een indiaas restaurant waar ik ook s avonds toen ik aankwam ging eten en het was echt heerlijk en goedkoop. Had geen zin in vlees, dus lekker vegetarisch gegeten. Ik sliep op een kamer met nog 7 mensen en de kamer was echt ruim. Dat allemaal voor nog geen 4 euro!! Ook het vervoer van en naar de luchthaven voor ongeveer 3 euro, lang leve Bangkok. Toen ik aankwam in Bangkok kreeg ik echt een klap van de warmte, in Hong Kong was het al warm, maar dit was echt benauwd en dan loop je daar met je dikke trui aan.... Ik ontmoet daar een meisje en we vragen aan elkaar in het Engels waar we vandaan komen en wat denk je? Gewoon Nederland, haha. Gisteren ook weer iets meegemaakt, s ochtends om 1200 uur moest ik uitchecken, bleef tot 1000 uur op bed liggen en ga even nadat ik met een jongen op de kamer heb zitten praten een fles water kopen. Laptop onder mijn kussen en telefoon naast mijn kussen. Wat denk je, kom ik terug is mijn telefoon weg. Alles nagezocht maar geen telefoon, meteen via internet mijn nummer geblokkeerd, balen maar ja niets aan te doen.Ben soms wat te goed van vertrouwen en das niet altijd goed he.. Ga verder s middags door de drukke shop straat heen lopen waar ze kleren, schoenen etc in kraampjes verkopen. Krijg het zo warm en ondanks dat ik veel water drink blijf ik last van de warmte houden. Ga s middags nog naar een winkelcentrum waar ik 7 weken geleden ook ben geweest, een half uur in de bus voor ongeveer 10 eurocent!! Even een paar uurtjes in de airco lopen en dan weer terug naar de warmte. Met de bus die er eigenlijk een klein half uur over hoort te doen ben ik na een uur nog niet op de bestemming, het laatste stuk ga ik lopen en heb het zo warm ( bus had arko, alle ramen kunnen open) en beetje hoofdpijn. Neem snel een cola light en wat brood, heb wel trek maar niet echt.. maar moet toch wel wat eten he. S avonds om 2300 met de taxi naar de luchthaven en das wel lachen, want ik zit een taxi waar de bagage met touwen via de achterklep wordt vastgebonden. Lachen he, binnen een 45 minuten zijn we er. Het wachten duurt niet zo lang en rond 3.00 uur gaan we de lucht in. Gaan er ook nog mensen bijna met elkaar op de vuist omdat er 1 loopt te duwen. Nederlanders he... Na 2 slaappillen (ben zo blij!) en 7 uur slaap en ruim 11,5 uur later land ik weer in Nederland en ben zo blij dat ik er weer ben. Zag zo tegen het vliegen op. 9 x gevlogen in 7,5 week tijd. Ben weer even genezen, maar kan terug kijken op een super reis waarin ik mezelf weer meerdere malen ben tegengekomen maar vooral heb genoten. Vele hoogtepunten gehad, zoals yogahuis, rondreis en natuurlijk de mensen massa in Hong Kong die me bijna teveel word. Verschillende culturen, naturen, ongelofelijk wat ik allemaal heb gezien en gedaan en dat in 7,5 week tijd.
Heidi, je kunt weer trots op jezelf zijn. Ondanks dat ik me ook wel eens rot heb gevoeld heb ik ook intens genoten en ben weer een ervaring rijker!!

Groetjes Heidi

  • 26 November 2010 - 08:11

    Henk:

    Dag Heidi,

    Ik heb genoten van je reisverslagen.
    Dank je wel dat we deelgenoot mochten zijn van je gedachten en gevoelens.

    En ik wens je een goede tijd in Driel.

    Henk

  • 26 November 2010 - 18:10

    Marlou:

    Welkom thuis!
    Nu gaan genieten van misschien volgende week sneeuw, ijs, warme chocolademelk en de feestdagen! Genoeg leuke dingen zou ik zeggen.

    x marlou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driel

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 150247

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: