Plak er gewoon nog een paar dagen aan vast.. - Reisverslag uit Mangrove Creek, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Plak er gewoon nog een paar dagen aan vast.. - Reisverslag uit Mangrove Creek, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Plak er gewoon nog een paar dagen aan vast..

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

25 Oktober 2010 | Australië, Mangrove Creek

Ja,je leest het goed. Ik plak er nog een paar dagen aan vast, aangezien ik hier alleen op een kamer lig (alleen s nachts niet zo) en mijn gang kan gaan en het hier zo relaxed is heb ik gevraagd of ik nog wat langer kon blijven en dat kan. Nu ga ik zondag weer terug naar Sydney en dat is definitief hoor!! Aangezien ik ook nog een trip ga doen die woensdag begint. Ik kan dan met iemand meerijden naar Gosford om daar de trein te pakken naar Sydney. Had wel dat hostel gemaild of ze nog ververs nodig hadden, maar niets gehoord en ik heb het hier goed en naar mijn zin. Afgelopen weekend was hier een yogabeat,er stonden allemaal van die trommels waar we op konden rammen en er werd zaterdag een showtje gegeven, ook door bezoekers zelf. Geweldig en gisteren heb ik zelf ook meegedaan, dit was zo super!!
Nu ga ik ook andere dingen zien, zag ik al wel, maar nu vallen ze op. Namelijk de mensen hier hebben diensten, dan staat die in de keuken en dan die. Vandaag stond ik met een vrouw die de lunch moest verzorgen (stiekem een stuk cornbread uit koeling gepakt, oh Heidi!!) en die was met zoveel passie bezig om er een mooi plaatje van te maken. Geweldig om te zien. Zij maakte ook de keuze wat we als broodbeleg hadden (broodmaaltijd) en dan zijn er nog mensen die vragen waar de boter en de kaas was, terwijl er genoeg op de tafel stond. Deze vrouw met wie ik stond deed best wel nors tegen me, tenminste ze zei eigenlijk helemaal niets en nu vandaag was het leuk werken met haar. Verder is het al 2 dagen aan het regenen en wordt het hopelijk morgen beter, want dan ben ik een dag vrij en ga dan naar Gosford toe! Gewoon even een dag wegzijn, ben benieuwd hoe dat is weer onder de mensen te zijn, ben dat hier ook maar dat is anders.
Gisterenavond ook nog een dvd gekeken in de ruimte waar we normaal yoga etc hebben en het was de tekenfilm Kung Fu Panda, geweldig toch! Het was net een bioscoop en lekker kussentjes en dekentjes pakken en relaxen. Ja hoor er wordt ook wel gewerkt hoor, vanmiddag huishouden en vanochtend dan keuken gedaan. Gisteren wilde ik plassen, maar hoorde zon raar dierengeluid bij mijn deur dat ik toch maar weer mijn bed ben ingestapt. Haha, schijterd ben ik ook he.
Nou, ik ga weer aan de slag, zit weer bommetje vol van het heerlijke brood en ben benieuwd wat voor gezond voer we vanavond krijgen. Oja, ben ook nog naar die ceremonie van de week geweest en dat was ook heel bijzonder om mee te maken. Aan de ene kant de zon zien opkomen en aan de andere kant de volle maan zien verdwijnen.Echt prachtig hier.
Dag allemaal
Hari om tat sat

  • 26 Oktober 2010 - 17:13

    Papa En Mama:

    Hoi Heidi.
    we hebben je verslag weer gelezen en vannacht heb ik je ook nog gesproken maar we wilden toch nog even een reactie plaatsen. Hopelijk heb je gisteren een leuke dag gehad en dat er in australie een Aldi is kun je toch echt niet voorstellen maar zo zie je maar ook de Duitsers zitten wereldwijd!!We blijven je natuurlijk volgen en kijken uit naar je volgende verhaal.
    xx papa en mama

  • 27 Oktober 2010 - 12:44

    Buufje:

    Jep Heidi.
    Ik zie en lees tussen de regels door dat je het bere naar de zin heb en dat doet mij deugd.Ze hebben eindelijk de bomen in ons plansoen die op hangen en vallen stonden gesnoeid ik heb foto's gemaakt voor de Eijkmans-Hoonardstr hyves dan kan je ze bekijken als je niks te doen heb hahahahahaha.ik ben vlink verkouden geweest ondanks de griepprik kun je zien dat het ook troep is wat er in zit.En over het eten ik vind BROOD lekkerde als warm eten en je valt er ook nog van af als je margere spulletjes op doet.Zo ik heb niks meer te vertellen en als er nog iets te binnen schiet dan zal ik je een maitje sturen meisje en geniet er van ik je het niet vaker vertellen want ik doet dat ook als ik in oosterbeek op vacantie ga jahaaaa in oosterbeek HEERLIJK en mooie omgeving bossen en mooie plekjes die niet wist. Als je terug ben zal ik je een keer uit nodigen in December.dat is geen geintje daar hou ik me aan dat was het DIKKE XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXjes
    Buufje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mangrove Creek

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 150299

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: