Moeilijk hoor.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Moeilijk hoor.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Moeilijk hoor..

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

07 April 2011 | Italië, Salionze

Eigenlijk zou ik nu moeten schrijven dat het hier geweldig is en dat ik het ontzettend naar mijn zin heb,maar helaas is dat niet zo.
Of het heimwee is dat zal ook wel voor een deel spelen, maar besef me nu ook dat ik hier weer alleen zit en me best rot voel. Niet de hele dag, maar wel een groot gedeelte.
De camping ziet er nu al beter uit dan vorig jaar en het weer is prachtig en het eten is heerlijk, maar het gevoel is er niet. Hoop dat het snel komt, maar daar gaan we maar van uit he. De eerst nacht redelijk goed geslapen, de tweede nacht belabberd en vannacht wel weer goed. Ook heb ik gisteren gewerkt en dat was wel fijn hoor, maar het gevoel is er nog niet..
Had in Nederland mijn draai wel weer gevonden en dat zal het ook wel zijn en het feit dat ik nu de dertig gepasseerd ben daar ben ik mee bezig. Het klinkt allemaal misschien wat dramatisch, maar zo voelt het allemaal wel. Ik had het ook niet op kunnen schrijven, maar dat is wel wat me bezig houdt.
Zal wel even wat leuke dingen schrijven over giglio waar we geweest waren afgelopen dinsdag en de lekkere gnocchi die ik gisteren voor emanuel en mij gemaakt heb. ]rook me eigen helemaal te pletter en heb gisteren met mijn compagnon een fles wijn op. Ik ga mijn best doen er iets van te maken, het zal wel minder worden als er gasten komen en dat duurt nog een week en verder ga ik proberen niet te veel te piekeren..
Zit nu trouwens op een supersnelle wifi verbinding en dat is al vele malen beter dan vorig jaar toen het einde van het seizoen nog steeds pet was.
Verder zitten we dit jaar met zn allen op het veldje, dat zal druk worden en mogen we wel douchen op het veldje in het huis. Ben benieuwd.
De zwembaden zijn nog leeg en zijn ze erg druk bezig, ik ben weer vrij vandaag, gisteren wel gewerkt en morgen waarschijnlijk tenten opzetten. Bah, niet mijn favoriete baan, maar hoort er ook bij.
Nou lieve mensen maak me blij met leuke dingen, kan het wel gebruiken
ciao

  • 07 April 2011 - 14:23

    Anneli:

    Hoi meisje,
    Over nog een paar dagen voel je je weer toppie en horen we allemaal leuke verhalen. Jij bent gewoon een kanjer.
    Liefs,
    Anneli

  • 07 April 2011 - 15:10

    Henk Van Haeften:

    Het is ook niet niks om dertig te zijn. Je hebt het toch wel gevierd? Het lijkt me allemaal een normale terugslag eventjes.
    Carpe diem zou ik zo zeggen. Piekeren heeft geen zin.

    Misschien heeft iemand nog een goede mop voor Heidi.

  • 07 April 2011 - 19:18

    Ursula:

    Hey meid,
    Soms voelt het leven zwaar, en loopt t niet zoals je graag had gewild...Ik weet wat je bedoeld!!! Maar probeer te genieten, geluk ligt in jezelf, alleen is het even zoeken!!! Maar je rot voelen hoort daar nu even bij, het van je af schrijven is al heel wat! kop op meid, je komt er wel! Een paar maanden werken in het zonnige Italië..ik ben er jaloers op, maar tegelijkertijd lijkt me dat ook eng, ver weg van je familie en vrienden...Ik hoop dat het goede gevoel snel komt!!!
    Liefs Ursula

  • 07 April 2011 - 20:06

    Papa En Mama:

    Hoi meisje.
    We kunnen heel goed begrijpen dat je je rot voelt maar......'t komt goed!!!We weten dat je het kunt en zijn super trots op je, maar dat wist je al,toch? nou zou ik wel een mop willen sturen maar kan er effe niet op komen, zo gauw ik er 1 hoor stuur ik 'm op. Kom net van de hema en ja hoor het was druk dus de avond ging best wel snel. Neem vanavond een lekkere borrel (doe ik ook)en probeer een beetje te slapen. Heel veel succes met de tenten opzetten, 'k moet er niet aan denken want als ik dat zou moeten doen stond alles achterstevoren, dat
    weet ik zeker!! En vergeet niet.....we denken aan je!!!!! xxxx ook namens papa. Mama

  • 07 April 2011 - 20:25

    Mieke De Boer:

    hoi heidi ik vraag niet hoe het gaat want ik kan lezen dus.kom op kanjer.ik wil wel even zeggen pak geen zoute haring maar een tent haring hà hà groetjes ons.

  • 07 April 2011 - 21:32

    Jacco En Eef:

    Hallo!!!

    We snappen wat je bedoeld en hoe je jezelf voelt, maar onthoudt goed, dit jaar ga jij je italie tour afmaken, want alles gaat goed komen, geloof ons!!!

    We hebben de foto's gezien en het eten kwam(zoals altijd, heel normaal voor jou) weer voorbij. Ziet er wel allemaal goed uit!!

    Nou, alles komt goed(geloof ons) en we spreken elkaar via skype!!!

    Liefs
    je broer en schone zus, je stralende sterretje Emma*, Frutsel, die jou dinsdags wel mist, maar via skype ook kijkt, heeft zijn eigen profiel ;-) en ????

  • 07 April 2011 - 22:12

    Eric@@:

    Komt wel goed schatje!!!

    Xxx je stinkende zus ;-)

  • 08 April 2011 - 09:56

    Buufje:

    Heee Buurmeisje.
    Ik heb je berichtje gelezen van dat je moetje heb met je 30 j nou je moet even aan wennen want in het verre verleden had ik ook moeite met 30j worden en als ik het mag beleven word ik volgend jaar 65 en dan trek ik AOW is dat geen giller ik moet er zelf om lachen hahahahaha kan je voor stellen [nou ik niet] ik ga douchen en dan vrijwilligers werk doen bij Oranje Nassoord erg leuk werk met oudere mensen om gaan nou wanneer zie ik je op skype ????
    tot later

    xxxjes buufje en pootje van sjennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 150388

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: