Twee weken alweer.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Twee weken alweer.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Twee weken alweer..

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

18 April 2011 | Italië, Salionze

Hallo allemaal, hier weer een bericht vanuit het zonnige Italie, ja inderdaad het is weer zonnig en de temperatuur krabbelt weer omhoog. En met mij gaat het ook goed!! Gelukkig, want de eerste week was echt wennen weer terwijl ik het hier toch zou moeten kennen he. Maar goed ik heb ondanks dat we niet veel gasten hebben toch wel hard gewerkt deze 2 weken. Veel gesjouwd, als een bouwvakker, haha.
Ondertussen mijn eerste staff menu al genuttigd en de pizza was beter dan vorig jaar. En giglio is net zo lekker als vorig jaar, ga maar eens wat meer pizzas proberen om niet bij dezelfde te blijven hangen, ze hebben zooooveel keuze.Mmm.
En ik kook door de weeks voor mij 2 vrienden van Elle Vacanze en geregeld gezond ook. Spinazie, sla, nasi (mmm) en bloemkool dus ook al gehad.
Aankomend weekend komt de eerste storm van gasten, 120 verspreid over het weekend. Dat word leuk, als je bedenkt dat we afgelopen weekend maar 12 gasten hadden en deze al verschillende dingen aan te merken hadden.Zo hadden een aantal gasten geen waterkoker en ik trek de kast open en wat pak ik... juist de waterkoker. Gewoon een kwestie van goed kijken he...
Af en toe mag ik ook komen proeven hoe lekker Martin aan het koken is, hij geniet ervan om te koken maar ook van het eten zelf. Zo had hij laatst varkensvlees gekookt in melk en ongelofelijk wat was dat lekker zeg en gisteren had hij rijst als een soort bapao gevuld met een mengsel van gehakt,ei,ui. Ik kom niets tekort dus,haha.
En de wijn, tja wat zal ik daar eens over zeggen, vooral dat tie smaakt en zon beetje elke dag he..Morgen ben ik ook lekker vrij en dan ga ik een bbq houden voor de rest, dus dat wordt smullen.
Vanavond gaat Gijs voor ons koken en wat het is dat is nog een verrassing, dus ik ben benieuwd.Het wordt 3 gangen dat liet hij wel doorschemeren.
Nou, ik mag nog 2 weken genieten in het huisje dus dat doe ik dan ook. Af en toe wel even schoonmaken maar daar heb ik geen moeite mee, dank je wel Wim Jacobi, haha.
En ik heb vanochtend voor het eerst sinds een half jaar denk ik weer hardgelopen en het ging me goed af.
Zit nu nog bij te komen, nee hoor voel me prima en zit samen met Gijs te genieten van de cappuchinos en de Wifi.
Nou lieve mensen, als jullie nog goeie moppen hebben dan hoor ik ze nog steeds graag (Bedankt Henk!)en verder ga ik weer genieten van de zon, ondanks dat ik in de schaduw zit omdat ik anders het beeldscherm van de computer niet kan zien en lekker genieten van mijn andere vrije dag morgen en dan me opmaken voor het eerste echte drukke weekend
Ciao

  • 18 April 2011 - 13:37

    Papa En Mama:

    Fijn om te lezen dat het weer beter gaat maar dat had je vanmiddag al verteld. Klinkt allemaal in elk geval stukken beter dan 2 weken terug, doet ons goed!!!!Geniet, geniet ,geniet!!
    we blijven je volgen en skypen is ook leuk, wist je dat al? moet je ook eens doen (hahaha).
    xx papa en mama

  • 18 April 2011 - 17:42

    Mieke De Boer:

    hoi heidi.
    gelukkig zit je weer in je ritme.
    ga nu ook lekker genieten van tijd in italie en heel mooi weer.
    groetjes henk en mieke.

  • 18 April 2011 - 21:57

    Bart:

    Woef!! Skype is zeker leuk! Moet wel even zoeken waar je bent,maar dan is het ook helemaal goed!!
    Ben het weekend twee x bij polly wezen spelen,leuk joh! Hebben samen de hele tuin omgespit hahaha Erica heeft uiteindelijk alles maar een beetje bij geveegd.
    Nou we skypen gauw weer!!!

    Ajuu!!

  • 19 April 2011 - 08:20

    Greet Geerink:

    Hoi Heidi
    Wat leuk dat je een reis verslag maakt, en dat wij op de hoogte blijven van jou wel en wee. Erica vertelde mij dat ik jou via deze website jou een berichtje kon sturen. Dus bij deze gaan we nog trouwen.

    groet Greet

  • 20 April 2011 - 11:41

    Buufje:

    Hallo Buurmeisje.

    Fijn dat het goed gaat en dat het weer een beetje is op geknapt.
    Hier in Nederland is het ook mooi weer het is 20 gr en het zonnetje aan de hemel nou met sjennie gaat het goed sinds ze in de keuken lig als ik weg ben.alleen word ze en is het al een Gooischehond want eten laat ze staan alleen wil ze lekkere dingentjes [net als het baasje hahahaha] maar nu word ze aan gepakt alleen wat de pot schaft anders niet. ik las ook dat je mopjes leuk vind ik zal er wel een paar sturen moet ze eerst op zoeken. heb je nog op faceboek gekeken naar Farm of City Ville wat ik je vertelde maar je heb zat te doen daar bouwvakkertje hahahaha.
    dat was het pootje van de Gooische hond Sjennie en XXXJES van Buufje.

  • 24 April 2011 - 16:10

    Mama:

    Nou vooruit 1 mopje dan.
    Weet je hoe ze 2 homofiele agenten op een tandem noemen??????????????????Homobiele eenheid! Is tie leuk of niet.
    gr. mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 150385

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: