Fijn als er familie komt.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Fijn als er familie komt.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Fijn als er familie komt..

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 Juni 2011 | Italië, Salionze

Eerst twee weken geleden mijn ouders waar ik ontzettend van heb genoten en sinds gisterenavond ook Erica en Gijs en moet zeggen dat ik in beide gevallen dit als zeer prettig ervaar, vooral omdat het niet makkelijk is geweest. Kan het niet laten om er toch elke keer iets over te zeggen maar dat is wel the real world. Toen ik hier naar toe ging wist ik niet van tevoren dat er van alles zou gebeuren, maar dat weet je toch niet van tevoren. Ondanks de vele rotte dagen die ik heb gehad kan ik nog steeds genieten en als mensen me dan zeggen dat ik een spirit heb en een ander was allang weggeweest dan denk ik ook wel eens wat doe ik hier nog. Maar kan het ook best wel relativeren want ik leer er weer een hoop van en ook in NL kan je ellende overkomen en je hoeft er niet altijd voor weg te lopen ook al is dat soms de makkelijkste weg. Zo snel krijgen ze er mij niet onder, dat heb ik wel bewezen denk ik.
Maar goed Erica is er en had er veel zin in, vooral ook of ik hier nog zou zijn en we kunnen het allemaal goed gebruiken, mijn ouders,Erica en ook ik want het is niet mis wat we allemaal hebben meegemaakt het afgelopen jaar. Dat komt soms nog wel terug hoor, bijvoorbeeld gisteravond toen werd het liedje WAKA WAKA van Shakira gedraaid bij het zwembad en toen moest ik aan vorig jaar denken en hoe ik het toen naar mijn zin had, niet wetende wat er nog moest komen. Daarom zeg ik gelukkig maar dat je niet alles van te voren weet, maar had het er wel even moeilijk mee. Daarom is deze vakantie zo belangrijk voor mensen en vooral mijn familie ook en ook dus voor mij ondanks dat ik hier werk. Maar dat is het verschil met Nederland, want het voelt niet als die druk in Nederland, hier bekruipt het vakantiegevoel me ook regelmatig hoor.
Mijn Italiaanse lessen gaan ook goed, kan het steeds beter verstaan, mits ze rustig praten en het terug praten gaat ook wel maar doe er even over. Gisteren bij les bijvoorbeeld geleerd hoe je de weg moet uitleggen. Het tempo waarin ik het doe is net zolang als dat je het zelf vind uiteindelijk, haha.
Heb al leuk contact met gasten gehad en nog steeds. Zo was er laatst een mevrouw met haar man en daar zat ik geregeld na het werk, een lieve vrouw en daar doe je het ook voor.
De camping wordt steeds mooier, elke week is er wel iets nieuws. Nu hebben we bijvoorbeeld lopend buffet op woensdag en op dinsdag markt.
Mijn huidskleur is al aardig getind en mijn haren weer een stuk korter door een dochter van een collega die zich uitgeleefd heeft. Nou ik laat van de week weer wat van me horen, ga nu genieten van dat lawaaiapparaat bij me.
Ciao, a dopo (tot snel)

  • 24 Juni 2011 - 11:14

    Buuf:

    Haai Heidi.
    Ik hoor dat Erica en Gijs bij je zijn geniet er van meid heb je nodig zoals ik het allemaal terug leest ik zou zeggen de beuk er in he'
    Nou de buren zijn een weekje weg lekker rustig van dat gezeik wordt je zo moe van maar ik krijg er schijt aan het zijn van die typjes die ook bij jou op de oldenhof weet je nog over alles zuren en zelf lawaai maken.
    Nou dat wat het ik ga vrijwilgers werk doen bij O & O heerlijk bij mensen die blij zijn dat je er bent { lekker ouwee hoeren ] vinden ze leuk de mensjesssssss die zitten ook maar in het tehuis een beetje af leiding.
    zaterdagavond BUURTFEEST we zullen je missen stuur wel foto's en vind je de mopjes nog leuk ?????

    poot van Sjennie.

    XXXXSKES van BUUFJE.

  • 24 Juni 2011 - 19:16

    Hettie:

    Heerlijk dat dat lawaaiapparaat nu bij je is ,(Gijs is er toch ook bij.....:)) Geweldig toch, Geniet er maar lekker van.
    morgen buurtbbq, zullen het zeker nog over jou hebben... positief hoor!!!!
    Veel lifs, Hettie

  • 25 Juni 2011 - 12:19

    Korrie Huijgen:

    Ha die Heid, eindelijk komt het er nu toch van om eens op jouw site te kruipen. Dat komt omdat het hier vandaag echt pokkeweer is. Regen,regen en nog eens regen. Als het mooi weer is kom ik weinig achter dit apparaat. Heb me even bijgelezen. Ik had natuurlijk al het een en ander van je ouders vernomen. Wat kunnen mensen toch een hoop ellende veroorzaken in de wereld en eigenlijk alleen om zichzelf een veer in de .....te steken.Ik ken er ook verschillende hoor, maar wat dat betreft heb ik een staalplaat voor de kop en een heeeele brede rug. Maar ja als je met zulke figuren moet werken is het niet leuk.Af en toe maar diep zuchten en gewoon verder gaan. Als je haar maar goed zit en de zon schijnt zal het wel lukken denk ik. Ik hoop maar dat hij hier ook weer gaat schijnen want de regen verveelt zo snel. Fijn dat Erica en Gijs nu bij je zijn, dat geeft weer een fijne afleiding. Zo kind, ik ga je groeten, maak er een feestje van en tot de volgende keer. Doeiiii, kunffel. Korrie.

  • 25 Juni 2011 - 16:54

    Wendy Vaglica Visser:

    ciao heidi
    come sta..
    i o bene, dacht laat ik ook eens wat italiaans schrijven hihi..
    geniet lekker van je zussie en zwager..
    en idd laat je er niet onder krijgen komt allemaal goed ok..

    buona serra en buona notte voor straks..
    ciao ciao
    saluti bacione
    wendy

  • 26 Juni 2011 - 23:03

    Papa En Mama:

    Ha die Heidi.
    Na een erg leuk buurtfeest zijn we weer helemaal boven-jan.
    Het was super gezellig en we hadden om een uur of 10/half 11 een erg leuk optreden van een artiest "OME COR" (heel toevallig heette die echt zo) maar het was een groot succes!!! Lekker gegeten, veel (misschien iets teveel) gedronken maar.....dat mag de pret niet drukken het was gewoon weer ouderwets gezellig!!
    Een aangrijpend verhaal heb je op je site gezet maar het is wel de waarheid en daar moeten/moesten we het wel met z'n allen mee doen en dat was en is niet niks, maar op dat gebied zijn we er voor elkaar, toch?? Maar we gaan dit jaar voor al het goede wat ons allemaal te wachten staat!!!!!!!!
    Nou tot zover bericht van thuis en doe Erica en Gijs de hartelijke groeten en geniet van de tijd dat ze bij je zijn!!
    Ik kan misschien wel niet zo afsluiten als Wendy maar één woordje ken ik al een beetje, Ciao a dopo.
    Papa en mama Polly Siep en Tobias en wie weet hoeveel beesten er nog bij zijn of komen(hahahaha)

  • 29 Juni 2011 - 16:00

    Trudi:

    Hoi Lieve Heidi,

    Super dat je ouders zijn geweest en super dat Erica en Gijs er zijn.
    Geniet er maar lekker van ! Nou ja, met Gijs, ha ha.. Nee hoor , meid, Helemaal geweldig dat jullie zo genieten, .

    Doe Erica en Gijs de groetjes van ons. P.s Ik heb volgende week op het werk een Italiaans feestje. Ik wilde eerst jou over laten komen, als echte italiaanse diva, maar wordt nu een Italiaanse yscokar uit Elst, hi hi.

    xxxx Trudi


  • 30 Juni 2011 - 18:43

    Mona En Theo:

    Beste Heidi,

    We hebben de pakketjes ontvangen en hebben de limoncello al koud staan. We nemen de fles mee op vakantie en drinken er dan een op je!

    Bedankt en tot gauw!

    groetjes,

    Mona en Theo

  • 30 Juni 2011 - 18:47

    Jacco En Eef:

    Lieve Heidi,

    We hebben je pakketje mogen ontvangen! We gaan zeker genieten van alle lekkere dingetjes. ben benieuwd! Jacco vind zijn shirt erg mooi en is er wijs mee! Thanks!!!

    geniet er nog lekker van met je zus en zwager!

    dikke kus en veel liefs Jacco en je " schone" zus! pootje van Russell.

  • 04 Juli 2011 - 11:10

    Papa En Mama:

    Heidi.
    Hartelijk bedankt voor de lekkere drank en de pasta alla calabrese,mmmmm, we hebben het al gezien maar het komt nog deze kant op.Voor vandaag..............hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van jullie broer (en zwager). Fijn dat de foto's goed door zijn gekomen (helemaal zelf gedaan, goed hè).
    Groetjes, ook voor Erica en Gijs.
    xxx Papa en mama

  • 05 Juli 2011 - 18:47

    Daisy:

    Ben enorm trots op je dat je niet voor de problemen weg loopt.!!!!!!
    Dat wist je vorig jaar ook nog niet... dat je zo goed je mannetje uuhh vrouwtje kon staan. liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 152265

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: