Alweer overleven - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Alweer overleven - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Alweer overleven

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

20 Juli 2011 | Italië, Salionze

Hallo allemaal,hier weer een berichtje na mijn vorige bericht over mijn uitdaging want die is nu een aantal dagen bezig en moet zeggen dat het best pittig is maar leg me er niet zo snel bij neer hoor want zoals jullie weten geef ik niet zo snel op.
Camping life is hier nu ook om te komen filmen en dat is op zich ook wel grappig,want heb vandaag kennis gemaakt met de host van het programma en zoals een echte nederlander,nou ja wat is een echte nederlander... Ik zei in ieder geval dat ik m nu ook eens in het echt zag.
Verder ben ik echt de hele week al druk en krijg gelukkig wel hulp met een aantal dingen maar word ook alleen gelaten met een hoop andere dingen zoals bestellen van orders etc..
Af en toe denk ik wel eens waar ben ik aan begonnen, maar dit is mijn kans ook voor mezelf om eens af te rekenen met een aantal dingen maar dan in positieve zin hoor.
S avonds kan ik wel genieten van de wijn onder andere en ook van het gezelschap.
Heb ook iemand gevonden waar ik de hele dag tegen praat, behalve als ik moe ben of aan het eten. Het eten gaat nog steeds niet geweldig, hoewel ik vandaag om 1100 al 2 broodjes hotdog op had,pffff maar eet verder overdag niet zo goed. Drinken gaat wel,maar ook niet altijd.
Gelukkig heb ik mensen om me heen die me wel laten lachen en het is echt geen straf hoor de nieuwe functie alleen een beetje rommel opruimen. Zo omschrijf ik het een beetje maar.
Kwam vandaag langs het zwembad en dacht,oja we hebben ook nog een zwembad!!!
Haha, nee even zonder gein, het is overleven op het moment maar dat genieten gaat weer komen hoor!!
ciao

  • 20 Juli 2011 - 21:48

    Papa En Mama:

    Ha die Heidi.
    Weer een heel verhaal maar we weten zeker......je kan het!!!
    En die televisieploeg, je weet het hè.....in elk geval een keer DOOR het beeld lopen (hahaha).Wel fijn trouwens dat je fijne mensen om je heen hebt want je hebt ze nodig, zeker weten!! We hopen dat je gauw weer kunt gaan genieten en weet één ding zeker...we zijn TROTS op je.
    xxxx papa en mama

  • 21 Juli 2011 - 13:55

    Hans En Hettie:

    Zo filmster...... ha,ha. Zo te lezen gaat het je best wel goed af he, krijg je lekker de kans te laten zien wie Heidi is, maar dat weten ze daar al wel anders laten ze jou niet zulk verantwoordelijk werk doen.
    En dat zwembad...denk er om hoor , neem een keer een duik, weet je hoe lekker dat is, doen hoor!!! Geniet maar lekker van je wijntjes s'avonds(kun je ook lekker van slapen) Ciao xxxx Hans en Hettie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 150292

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: