Beetje uit mn hum - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Beetje uit mn hum - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Beetje uit mn hum

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

04 Augustus 2011 | Italië, Salionze

Als ik het opschrijf, weet ik eigenlijk al meteen voor een deel waar het door komt, want vorig jaar ging alles goed tot...
Ik ben vorig jaar naar Italie gekomen om mezelf weer terug te vinden, dit lukte en had zin om weer naar huis te komen, totdat..
De meesten weten hoe het verhaal verder ging.
Dit jaar zit ik weer in Italie en heb echt een verschrikkelijke start gehad, maar heb mezelf gelukkig weer gevonden al heel snel. Raar soms hoor hoe de geest kan doen, maar vooral de mijne dus.
Op het moment een beetje op en af, op omdat ik weet dat ik een kanjer ben, maar af omdat ik het soms best wel moeilijk heb ook omdat het allemaal weer dichterbij komt. Hetgeen waar we zo naar verlangen. Soms vind ik het fijn om hier te zijn en er minder mee bezig te zijn en soms wil ik graag in nl zijn om even mijn familie vast te pakken. Lang leve de skype!!
Verder ben ik gestopt met roken en begonnen met eten, wat klinkt dat he. Had de laatste weken zon moeite met eten en drinken, maar sinds een week sinds ik dus gestopt ben met roken gaat het ineens weer een stuk beter.
Haha, wat een portret ben ik ook.. Vanavond met vriend en buurman wezen eten bij mijn favo restaurant, wat al weer een week of 3 geleden was voor mij. Maar het was weer heerlijk..
Goed, ga even genieten van de sauna in mijn huisje, nee we hebben niet allemaal de luxe van een airco!!
Ciao

• 04 Augustus 2011 - 23:44

Papa En Mama:

Hé kanjer.
    We begrijpen je héél goed maar.......we gaan er met z'n allen voor!!!! En we snappen heel goed dat het af en toe niet meevalt want jij bent echt een familiemens maar weet één ding zeker.......als je wilt praten (skype) dan zijn we er voor je
    Weet één ding zeker, dat we elke dag aan je denken (ja daar schiet je wat mee op. hahahaha) . Dit wilden we je gewoon even laten weten en......ja je bent inderdaad een kanjer, ook dat willen we nog even laten weten!!
    xxxx papa en mama

• 05 Augustus 2011 - 22:27

Jacco En Eef:

Heidi, komt allemaal goed! Nog heel even en dan ben je weer tante! Komt allemaal goed nu. Xxx ons

• 06 Augustus 2011 - 20:17

Erica & Gijs: