Einde is in zicht... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Einde is in zicht... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Einde is in zicht...

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 Augustus 2011 | Italië, Salionze

Dit geld voor meerdere dingen, ten eerste de warmte. Het is hier nu al een aantal weken ruim boven de 30 graden en ook s nachts koelt het bijna niet af, ja tegen de tijd dat ik moet op staan. Het vreet best wel wat energie dat het zo warm is, je kan bijna niets doen. Gisteren ben ik bijvoorbeeld naar Milaan geweest,eerst naar het stadion en toen nog naar het centrum, maar oh wat was ik moe. Ook denk ik omdat die dag ervoor ik ook vrij was en lekker de hele dag had gevaren met buurman over het gardameer. Dat is het ook en dat merk ik ook bij mijn collegas, zodra je toegeeft aan de vermoeidheid dan merk je pas hoe moe je bent. Ik zie het ook bij mezelf,heb echt kringen onder mijn ogen.. Maar goed,wel 2 leuke dagen gehad hoor en nu komt het einde steeds meer in zicht, maar eerst lekker naar mijn familie binnenkort en kijk er erg naar uit.
Daarna is het nog een maand voordat het helemaal klaar is..
Er zullen nog wel wat dingen op me afkomen met betrekking tot het afbouwen en afsluiten etc van de huisjes maar dat komt vast wel goed..
Het Italiaans verstaan gaat nog steeds wel goed en vooral als er gesprekken zijn waar je niet anders kan en wel moet. Mijn woordenschat breidt zich ook al iets meer uit dus ik zeg; va bene..
We hebben nu ook weer wat Duitse gasten en veel Nederlanders ook nog..
Nou ik denk dat ik zo de receptie verlaat en de zon induik.
Ciao

  • 24 Augustus 2011 - 13:51

    Judith:

    wordt tijd dat je terug komt heer!

  • 24 Augustus 2011 - 15:37

    Papa En Mama:

    Doe je goed, de zon induiken!!! en die warmte..........lijkt me onderhand dat een buitje regen wel van pas komt!!
    Nou nog in het zwembad MOGEN dat zou een welkome verfrissing zijn, toch? We zijn al aan het aftellen dat je even thuiskomt!!xxxx papa en mama

  • 25 Augustus 2011 - 17:43

    Mieke De Boer:

    hallo heidi.
    ik moet zeggen je ziet er gezond en blij uit het gaat je goed af.
    ondanks de spannende weken die jullie als familie mee maken .sterkte.

    gr mieke de boer


  • 25 Augustus 2011 - 17:49

    Wendy Vaglica-visser:

    hey,
    nog steeds leuk om al je verhalen te lezen, alleen natuurlijk niet dat t mooie weer daar is en wij niet echt er van kunnen genieten..leuk dat t italiaans je zo goed afgaat.. en idd een spannende tijd voor jullie en natuurlijk voor je broer en zijn vriendin..ik zal duimen en hoop dat t allemaal goed gezond er uit komt. nou geniet nog effe en ook als je weer een paar dagen hier bent..saluti e un grande bacioni..

    heb je trouwens al wel een limoncello op, zal vast wel..is ook best lekker of nie..

    dag dag

  • 26 Augustus 2011 - 19:40

    Hettie:

    He meissie

    Moest toch nog even reageren vandaag! Alweer een jaar geleden, je lieve nichtje Emma.... zal voor jou zo ver weg ook een nare dag zijn.
    Maar nog even, dan mag je je neefje of nichtje in de armen houden, we hebben heel veel vertrouwen dat het nu allemaal goed gaat!!!!

    Nog effe "lekker" puffen in de warmte van Italie, hier hebben we vandaag ontzettend noodweer gehad, hoewel het in Driel nog heel erg mee is gevallen als je nieuwsberichten zo ziet op t.v.
    Nederland is heel mooi maar zou overdekt moeten zijn....

    nou meidje tot snel!!!

    Groetjes, Hettie

  • 27 Augustus 2011 - 13:51

    Papa En Mama:

    Lieve Heidi.
    We kunnen gisteren wel niet op je site hebben gezeten (nou ja zitten!!) maar weet één ding zeker dat we ook aan jou hebben gedacht!!! Was een moeilijke dag maar onze * Emma* zullen we géén van allen vergeten! En het zal voor jou, daar in Italië ook zeker moeilijk zijn geweest!
    Weet dat we van je houden en er naar uitkijken dat je eventjes thuis bij komt tanken!! Heel veel liefs.....papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 150321

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: